Coen en Giel gooien 2 minuten nadat het bruidspaar het huis hadden verlaten, de enorme bruidstaart met geweld het huis uit, omdat ze te lui waren om iemand te vragen of ze het weg willen halen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Damzkieee het volgende:
Wat gebeurde er bij die bruiloft met de taart?
Schotlandquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef 3FMaster het volgende:
Komt Amy uit Schotland of Wales?
Duffy praat ook zo lekker onduidelijk
Je vergeet nog: En sommigen vonden dit stom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Coen en Giel gooien 2 minuten nadat het bruidspaar het huis hadden verlaten, de enorme bruidstaart met geweld het huis uit, omdat ze te lui waren om iemand te vragen of ze het weg willen halen.
Vanavond maar even de headlines checken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Coen en Giel gooien 2 minuten nadat het bruidspaar het huis hadden verlaten, de enorme bruidstaart met geweld het huis uit, omdat ze te lui waren om iemand te vragen of ze het weg willen halen.
^^^^^ second thatquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Superheld het volgende:
Leuk nummer, tijden niet meer gehoord
JAAAAAAAA !!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
I'll Fly With Yououououuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Had 'm idd ook niet gehoord. Wordt sws weinig gedraaid, terwijl 't toch een lekker fout nummer isquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef MarijeH het volgende:![]()
Eerste keer deze SR dat dit nummer word gedraait volgens mij.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit voor herrie![]()
Doe mij maar Jordy
Gast, wat voor muzieksmaak heb jij? Je vindt dit kutmuziek (wat ik ook vindt, maar niet in deze week), en Jordyquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:37 schreef TheZapster het volgende:
Wat is dit voor herrie![]()
Doe mij maar Jordy
En dat had ik dan weer niet gelezenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik zei nog in het vorige topic dat ik het verkeerd gelezen had.
Omdat je het zo vriendelijk vraagt danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |