Mee eens. Anna Paulowna en omstreken zijn nog mooier vind ik, ook lekker dicht bij Schagenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Je kunt beter in Hippolytushoef wonen dan in Den Helder.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Briggy het volgende:
Eerst Sam Sparro en dan 30 seconds to Mars![]()
Ik word verwend
vanaf den helder is goede trein verbinding alleen met de auto altijd wel veel kleine file's die niet oplossenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de trein ben je ook zo in Enschede vanuit Amsterdam en Utrecht. Ik weet niet hoe het met de bereikbaarheid van de rest van Nederland zit. Vanuit de Achterhoek is het iig ruk met het openbaar vervoer. Met de auto goed te doen, totdat je in Enschede komt. Dat was afgelopen zondag ruk.
Nee dank je... ik heb een GOEDE smaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Je vind Paramore en Tokio Hotel zeker ook helemaal te gek, top en uitstekend.
Den Helder - Enschede is maar 1x overstappen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
vanaf den helder is goede trein verbinding alleen met de auto altijd wel veel kleine file's die niet oplossenen maar 1 weg
Ik weet niet of ik het niet kan want ik heb het nog nooit gedaan en het mag ook nog nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je niet kunt autorijden.
Tot zoquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er ook vandoor![]()
PEaceman is eindelijk klaar...
Dat dus.quote:
Als je niet weet of je auto kunt rijden dan kun je het dus niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het niet kan want ik heb het nog nooit gedaan en het mag ook nog niet
Maar ik fiets liever lekker gezond kan ik die uren fok! weer eraf fietse
Ik 1 uur treinen. Woon in Den Bosch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef JDude het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd of er nog iemand in dit topic dichter bij het Glazen Huis woont.
19 minuten met de trein.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef JDude het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd of er nog iemand in dit topic dichter bij het Glazen Huis woont.
40 minuten vanuit Eindhovenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:08 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik 1 uur treinen. Woon in Den Bosch.
Heb je al kiekjes geschoten van het Glazen Huis?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Briggy het volgende:
[..]
Nee dank je... ik heb een GOEDE smaak
Uurtje vanaf Weert.quote:
blijkbaarquote:
Ja klopt, het is namelijk net zo ver van deze kant daarnaartoe als andersom. Daarom zou het glazen huis ook prima een keer hier kunnen komen te staan, in plaats van Breda (wat nou ook niet echt centraal ligt he).quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:03 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Met de trein ben je ook zo in Enschede vanuit Amsterdam en Utrecht. Ik weet niet hoe het met de bereikbaarheid van de rest van Nederland zit.
Veeeeeeeeeeeeeeel te ver wegquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je al kiekjes geschoten van het Glazen Huis?
B.A. zei altijd YOU FOOL!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Megascherm geplaats op de grote markt...
En what the fuck heeft B.A. er mee te maken
2 uur vanuit den helderquote:
Dat is Google, daar zitten Amerikanen achter.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
Sinds wanneer is 2 km 24 minuten lopen
Fout!quote:
Bijna 2 uur vanaf Amsterdam. Net zo ver als Enschede dus.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ja klopt, het is namelijk net zo ver van deze kant daarnaartoe als andersom. Daarom zou het glazen huis ook prima een keer hier kunnen komen te staan, in plaats van Breda (wat nou ook niet echt centraal ligt he).
vanacht 2:50 nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Susi het volgende:
Razorlight, ook een tijd niets meer van gehoord
Het systeem kent je fysieke beperkingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kan niet eens met de fiets van den helder naar breda volgens die routeplanner dan geeft hij error (kudding)
Den Haag - Breda. Voor jou is dat maar 77 km.quote:
En Den Haag, Rotterdam, Utrecht, Nijmegen, ook allemaal binnen het uur.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:13 schreef Marc63 het volgende:
Bijna 2 uur vanaf Amsterdam. Net zo ver als Enschede dus.
Voordeel van Breda is dat je o.a. Tilburg, Eindhoven en Den Bosch op een niet al te grote afstand hebt.
gemiddeld 5km per uur ....quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 2 km 24 minuten lopen
Ja, dat zal dan wel maar dan zou het fietsen toch moeten lukkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het systeem kent je fysieke beperkingen.
Ekdom is nog voorspelbaarder dan Gerard Joling.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
DIE LUCHT!
Heb ik niks mee met Anna Paulowna, ik woon net onder Den Helder, heerlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:05 schreef Susi het volgende:
[..]
Mee eens. Anna Paulowna en omstreken zijn nog mooier vind ik, ook lekker dicht bij Schagen
Ik moest glimlachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
Die man wil woordspelingen maken met "een poot uitdraaien" maar Gerard reageert er niet op omdat het niet leuk is
Mijn snelheid zou 30mbit/3mbit moeten zijn en ik krijg maar 22/2 wat ik al een jaar of wat hebquote:
J'dorp?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met Anna Paulowna, ik woon net onder Den Helder, heerlijk
Nuja, ik op zich ook niet, ik woon een dorp daarboven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heb ik niks mee met Anna Paulowna, ik woon net onder Den Helder, heerlijk
Casema was ruk, maar Ziggo is echt verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef Asskicker14 het volgende:
Ziggo.
Stelletje prutsers. Die hebben me 3 dubbel gefactureerd voor digitale televisie. Heb ik zelf weer achteraan moeten gaan om mijn geld terug te krijgen.
Beter gezegd: het hele jaar door...quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]![]()
Ofwel Klein Deutschland (in zomer en wintervakanties)
DIE LUCHT!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn snelheid zou 30mbit/3mbit moeten zijn en ik krijg maar 22/2 wat ik al een jaar of wat heb
Ik had Multikabel en dat was prima. ADSL is hier te sloom.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Professional het volgende:
Waarom kies je dan ook voor Ziggo?
Je weet toch dat je ellende in huis haalt.
Goh, ik heb er (Casema meegeteld) al 4,5 jaar geen noemenswaardige problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Professional het volgende:
Breezandquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Susi het volgende:
[..]
Nuja, ik op zich ook niet, ik woon een dorp daarboven.
Maar gij zijt een dorper dus
Enige keus die ik heb is Ziggo of helemaal geen radio/tv/internet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef Professional het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |