Nog met Tessel op de foto gegaan?quote:Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej DiedjeeJ, weet niet of je mijn PM al had gelezen maar jammer dat ik je niet heb gezien. Hoe vond je het verder? Ik heb nog een verslag van de avond op scherp staan.. Zal het zo wel even plaatsen.
en dat geldt ook voor dezequote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef D.Rose het volgende:
Deze hebben we al gehad
Tijd voor platen die nog niet geweest zijn
Het is daar warmer dan hier. Bij het terug komen vrijdag scheelde het -7 graden. En daar heb ik een klein keel-griepje aan over gehouden...quote:Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en jij gaat in het tochtige ierland wonen/werken
Snel weer terug erheen, wanneer verlaat je nederland definitief.quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Het is daar warmer dan hier. Bij het terug komen vrijdag scheelde het -7 graden. En daar heb ik een klein keel-griepje aan over gehouden...
Vast niet een witte zoals voor mijn neus staat. Vast een nieuwe grijze... (heb geen beeld tijdelijk)quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Armin: "Ik heb veel meer geld".
quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog bezig met het schoonmaken van de truck.
Tessel zie ik niet dagelijks dus wist het niet zeker, maar volgens mij was ze er wel. Althans, ik zag een leuke jonge dame met een witte muts op. Geen idee of het Tessel was maar ze leek er wel op.quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ze niet in Groningen? Ze was gisteren wel in Enschede.
Definitief is een groot woord, ik ga eerst voor 6 maanden en dat is vanaf ongeveer 15 januari..quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snel weer terug erheen, wanneer verlaat je nederland definitief.
Jup, gelezen. Ik vond 't erg tof!!quote:Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej DiedjeeJ, weet niet of je mijn PM al had gelezen maar jammer dat ik je niet heb gezien. Hoe vond je het verder? Ik heb nog een verslag van de avond op scherp staan.. Zal het zo wel even plaatsen.
Inderdaad... dus liever een beat er onderquote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Slechter dan het origineel kan het niet wezen
Op 112 Groningen ( http://www.112groningen.n(...)k-in-groningen.html) staan wat foto's.quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup, gelezen. Ik vond 't erg tof!!![]()
Ben benieuwd naar dat verslag.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Definitief is een groot woord, ik ga eerst voor 6 maanden en dat is vanaf ongeveer 15 januari..
quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
arme Michielquote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
mooie foto'squote:Op maandag 22 december 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op 112 Groningen ( http://www.112groningen.n(...)k-in-groningen.html) staan wat foto's.
Of op de keukentafel.quote:Op maandag 22 december 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
Roel vV in de huiskamer, lijkt me een goed feestje
Ah. Die ga ik ff bekijken. Weet je ook van wie die camera was?quote:Op maandag 22 december 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op 112 Groningen ( http://www.112groningen.n(...)k-in-groningen.html) staan wat foto's.
Nope, geen idee eigenlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Die ga ik ff bekijken. Weet je ook van wie die camera was?
Hoe kom je daar zo in Ierland terecht ??quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga je ook missen hoor, maar ik heb internet...
Nog weinig. Ik denk dat ze tot 22.00 wachten en Giel gaat slapen, daarna kan het losquote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Is er al iets gebeurd met Armin? Of is het allemaal nog erg saai?
Dan weet ik of ik nog even TROS Radar kan kijken...
quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ga je ook missen hoor, maar ik heb internet...
Ik wilde al een tijdje gaan. Op internet gezocht naar werk en via een uitzendbureau in Dublin, werk in Cork gevonden. En nu ga ik in de derde week van 2009 beginnen...quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo in Ierland terecht ??
Ik denk dat de sponsor 50.000 euro heeft toegezegd voor het project met de loopbanden. Dat is nu gehaald.quote:Op maandag 22 december 2008 20:53 schreef marcodej het volgende:
Maar waarom stoppen ze nu al?
Denk dat je aardig bij de waarheid zitquote:Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Het bedrijf dat per kilometer sponsorde wilde natuurlijhk niet meer uitgeven
tegenwoordig paarsquote:Op maandag 22 december 2008 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
¤ 50 rooie rugge
* dagoduck kijkt enthausiast
Waarvan?quote:Op maandag 22 december 2008 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand al leuk filmpje? die ik kan maken?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:48 schreef -Hans- het volgende:
Amsterdamse band Hit Me TV steelt de show op de Grote Markt, Groningen.
[..]
Hit Me TV rules big-time !!!!!!!
Knap van je, zeker in deze tijd. Huisvesting heb je allemaal kunnen vinden voor jou/jullie ??quote:Op maandag 22 december 2008 20:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik wilde al een tijdje gaan. Op internet gezocht naar werk en via een uitzendbureau in Dublin, werk in Cork gevonden. En nu ga ik in de derde week van 2009 beginnen...
Ik zag dat 1 Fleur heetquote:Op maandag 22 december 2008 20:53 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iemand screens?
(Vriendin van me zit er ook op trouwens: NHTV Breda)
er zitten gaten inquote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tegenwoordig paars
[ afbeelding ]
Smakelijkquote:Op maandag 22 december 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
*pizza uit de oven gaat halen bij wijze van mute-momentje*
Er bestaat heul geen briefje van 1000quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
tegenwoordig paars
[ afbeelding ]
Ik wil iets voor op youtube, maar kan geen onderwerp verzinnenquote:
Ga een stukje wandelenquote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil iets voor op youtube, maar kan geen onderwerp verzinnen
OF zelf wat verzinnen, of erover ophouden. Kom op zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Owke, daar heb je gelijk inquote:
Wij ook niet, stop erover.quote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik het ook wel gehoord maar het swingde wel de pan uit.quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Die gitaarsolo vond ik eigenlijk niet zo bijzonder.![]()
Ik hoop dat ze 't meest verdiend hebben, en bij de afsluiting van SR mogen spelen!!![]()
![]()
Hier nog wat foto's van mij. Niet zo scherp, maar goed.
Precies dat heb ik meerdere malen geSMS'tquote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Owke, daar heb je gelijk in
De hoop dat Giel vertrekt bij 3FM zou beter zijn om eerlijk te zijn
Ga je huiswerk Nederlands maken. Hop...quote:
Dat dus.quote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er bestaat heul geen briefje van 1000
Gast moet je nog steeds iets verzinne?quote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké Ambrosiusquote:
Ik zag Michiel een paar mensen interviewen, was jij daar toevallig bij?quote:Op maandag 22 december 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik het ook wel gehoord maar het swingde wel de pan uit.![]()
Ik hoop ook dat ze mogen spelen want die gasten verdienen het in mijn ogen echt! Heb jij Stereo nog gezien? Na Hit Me TV vond ik het wel mooi geweest.. Miss Montreal vond ik maar weinig bijzonder..
Toffe pics!
quote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er bestaat heul geen briefje van 1000
Iets met Arno...quote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
WTF is daar aan de hand?! bij de headlines werd net een man door 2 gasten van 3FM weg gevoerd?s
Was het Timurquote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
WTF is daar aan de hand?! bij de headlines werd net een man door 2 gasten van 3FM weg gevoerd?s
Da's Arno de stagiairquote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Was toch die Arno?quote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Dat was Arno. De Headlines-mascotte.quote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Nope, maar Veenstra kwam wel heel dicht in de buurt. Vlak waar ik stond ging hij een paar gastenquote:Op maandag 22 december 2008 21:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zag Michiel een paar mensen interviewen, was jij daar toevallig bij?
Inside joke, hij's contant de sjaak op de achtergrondquote:Op maandag 22 december 2008 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Ik hoop 't ook echt. Ik denk dat ze wel 'n grote kans maken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik het ook wel gehoord maar het swingde wel de pan uit.![]()
Ik hoop ook dat ze mogen spelen want die gasten verdienen het in mijn ogen echt! Heb jij Stereo nog gezien? Na Hit Me TV vond ik het wel mooi geweest.. Miss Montreal vond ik maar weinig bijzonder..
Toffe pics!
Hoiquote:Op maandag 22 december 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ik geef 5 euri als Danny nu komt posten in dit topic
wordt echt een topper als giel daar ook alles gaat afkrakenquote:Op maandag 22 december 2008 21:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Paul de Leeuw en Giel Beelen vanaf januari op tv met Top of Flop.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wordt echt een topper als giel daar ook alles gaat afkraken
Spuit 847222.quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef Thieske het volgende:
847223.
Nog geen huisvesting, maar dat komt goed. Zijn in twee landen aan het zoeken. En het is (nog) "jou".... Misschien over een half jaar wel andersquote:Op maandag 22 december 2008 20:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Knap van je, zeker in deze tijd. Huisvesting heb je allemaal kunnen vinden voor jou/jullie ??
Ik was het al van plan, maar nu helemaal!quote:
Het stotteren van Miss Montreal viel mij trouwens nog wel mee. Maar goed, ze heeft dan ook weinig gepraat en ze hadden ook wel erg veel haast. Hit Me TV duurde volgens mij meer dan 40 minuten en Miss Montreal was na een half uurtje toch wel klaar. Dat is trouwens ook niet mijn muziek. Ben daarna even wezen shoppen, maar f*cking hell wat een drukte.. Wachtrij voor de V&D. Sick!quote:Op maandag 22 december 2008 21:06 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik hoop 't ook echt. Ik denk dat ze wel 'n grote kans maken.
Nope, Stereo heb ik ook niet gezien. Van Miss Montreal wel 'n stukje. Klonk wel aardig, maar 't is niet mijn muziek.
Thanks.
Beetje erg jammer van die BEP-ers er doorheen...quote:
ik dacht dat ze bij de eo zat. en in de hyves te zien is ze een vriendin van marissa, de ex van gielquote:
Nee, ben al klaar met een paar ...quote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ga jij nou maar filmpjes zoeken voor you tube.
Dat is lachen. heeft hij het al eens over al zijn acties gehad?quote:Op maandag 22 december 2008 21:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wel grappig. Bekende van Broekie en mij
Naast Nikki ook Giovanca en Go Back To The Zoo. Ik zou evt. ook nog van 5 tot 6 kunnen gaan.quote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik was het al van plan, maar nu helemaal!
ik kan het helaas niet niet ontkennen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef broer het volgende:
Zei hij nou echt 'The Black Eyed Poep en Pies'?
Zeg me dat het niet zo is...
Eens.quote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Beetje erg jammer van die BEP-ers er doorheen...
Dat hoorde ik ook helaas..quote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef broer het volgende:
Zei hij nou echt 'The Black Eyed Poep en Pies'?
Zeg me dat het niet zo is...
nee, maar als broekkie mag je nog niet zuipen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook soms dat die tekst/muziek dubbel klinkt?
Zeer leuke line-up! die gasten van Go Back To The Zoo zijn ook niet verkeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Naast Nikki ook Giovanca en Go Back To The Zoo. Ik zou evt. ook nog van 5 tot 6 kunnen gaan.
Stil morgen op Fok!. Ik vind het ineens ook verleidelijk om toch eens in de stad Almere mijn voetstappen achter te laten...quote:
Alleen als Giel de echo aanzetquote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie ook soms dat die tekst/muziek dubbel klinkt?
Ff op MSN. Ik spotte hem meteen de eerste keer al. Toen was het nog op uitdaging van Maricha. Annemieke had em daarna meteen tot mascotte gepromoveerd.quote:Op maandag 22 december 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is lachen. heeft hij het al eens over al zijn acties gehad?
FOK!3FMtopic-meet!quote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Stil morgen op Fok!. Ik vind het ineens ook verleidelijk om toch eens in de stad Almere mijn voetstappen achter te laten...
quote:Op maandag 22 december 2008 21:15 schreef Sirolf het volgende:
Hallo Sander Guis!
Altijd handig, die statistieken + 3fm webcam.
Ah leuk man! Ik vind dat erg geestig dat soort inside grappen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ff op MSN. Ik spotte hem meteen de eerste keer al. Toen was het nog op uitdaging van Maricha. Annemieke had em daarna meteen tot mascotte gepromoveerd.Black Kids
http://seriousrequest.3fm.nl/page/08_nieuws/285266quote:
Laat ff weten hoe de Ierse meisjes zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Litton-Lane het volgende:
Nog geen huisvesting, maar dat komt goed. Zijn in twee landen aan het zoeken. En het is (nog) "jou".... Misschien over een half jaar wel anders![]()
4 x als t goed isquote:Op maandag 22 december 2008 21:17 schreef MarijeH het volgende:
Ik zag een bericht van Briggy voorbijkomen.
Zou eigenlijk op de ramen aldaar geplakt moeten worden . . .quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Krambo het volgende:
[..]
HIj zal wel moeten he, anders is er niks van te maken
Ik wilde net vragen of je een stukje mee wilde klappen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Mensen in Limburg"
Zeg, generaliseer es niet zo, doos.
prachtig nummer!quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die verschrikkelijke zeikplaat van Van Velzen![]()
. Je kunt beter gaan coveren
.
Daar was ik weerquote:Op maandag 22 december 2008 21:17 schreef MarijeH het volgende:
Ik zag een bericht van Briggy voorbijkomen.
Als je de naar Engels neigende dames eruit filtert, blijven erquote:Op maandag 22 december 2008 21:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Laat ff weten hoe de Ierse meisjes zijn . . .![]()
Ja oké, maar anders had ie niet op het plaatje gepast...quote:
Magix Music Maker.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Qunix het volgende:
Ik wil weten welk programma Armin gebruikt...
In het draaiboek staat dat ze na 2000 beginnen met de afbouw.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
3FM truck staat nog steeds op de Grote Markt.. Het is te hopen dat Michiel inmiddels bezig is aan de terugreis want anders gaat het erg laat voor hem worden.
Was dat berichtje van jou? Ik zag hem voorbijkomen, alleen kon ik niet lezen van wie die was.quote:
Nicequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Intrepidity het volgende:
"Kan iemand giel naar huis sturen? we zijn 'm zat"
quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Intrepidity het volgende:
"Kan iemand giel naar huis sturen? we zijn 'm zat"
quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Qunix het volgende:
Ik wil weten welk programma Armin gebruikt...
Bron: http://dancemusic.about.com/cs/interviews/a/IntAVBuuren_2.htmquote:DJ Ron: Very cool. You mentioned your Mac, are you a Logic guy? ProTools, Cubase? What software programs do you use?
Armin van Buuren: I use Logic and ProTools. Basically there's not a single way I work, every track has been made differently. I love Logic and its plug-ins but a lot of the sounds on the album are analog. I still use analog mixers because I think the sound is much warmer than the digital sound, and I still use a lot of old analog machines.
ooh okay. Dan gok ik dat Veenstra inmiddels bezig is aan de terugreis.quote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In het draaiboek staat dat ze na 2000 beginnen met de afbouw.
quote:Giel, die is een kansloos mens, die wil je toch niet horen,
Was hij maar nooit geboren, maar je ziet hem overal...
Thanks!quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://dancemusic.about.com/cs/interviews/a/IntAVBuuren_2.htm
quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zodra er iemand hakkuh in de titel zit zitten we weer in 30 minuten 4 topics verder
Mijn pizza ligt nog op de plank en in de koelkast, in delenquote:
ierse meisjesquote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je de naar Engels neigende dames eruit filtert, blijven erover...
In Cork overigens vond ik ze erg veel van Deense dames weg hebben. Of er moest een pallet Deense gedropt zijn in Cork toen ik er vorige week was...
Kook zequote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mijn pizza ligt nog op de plank en in de koelkast, in delen![]()
Meel, gist, zout, olie, tomaat, kaas etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |