Vast niet een witte zoals voor mijn neus staat. Vast een nieuwe grijze... (heb geen beeld tijdelijk)quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Armin: "Ik heb veel meer geld".
quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze zijn nu nog bezig met het schoonmaken van de truck.
Tessel zie ik niet dagelijks dus wist het niet zeker, maar volgens mij was ze er wel. Althans, ik zag een leuke jonge dame met een witte muts op. Geen idee of het Tessel was maar ze leek er wel op.quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Was ze niet in Groningen? Ze was gisteren wel in Enschede.
Definitief is een groot woord, ik ga eerst voor 6 maanden en dat is vanaf ongeveer 15 januari..quote:Op maandag 22 december 2008 20:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Snel weer terug erheen, wanneer verlaat je nederland definitief.
Jup, gelezen. Ik vond 't erg tof!!quote:Op maandag 22 december 2008 20:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hej DiedjeeJ, weet niet of je mijn PM al had gelezen maar jammer dat ik je niet heb gezien. Hoe vond je het verder? Ik heb nog een verslag van de avond op scherp staan.. Zal het zo wel even plaatsen.
Inderdaad... dus liever een beat er onderquote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Slechter dan het origineel kan het niet wezen
Op 112 Groningen ( http://www.112groningen.n(...)k-in-groningen.html) staan wat foto's.quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jup, gelezen. Ik vond 't erg tof!!![]()
Ben benieuwd naar dat verslag.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Definitief is een groot woord, ik ga eerst voor 6 maanden en dat is vanaf ongeveer 15 januari..
quote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
arme Michielquote:Op maandag 22 december 2008 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
mooie foto'squote:Op maandag 22 december 2008 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op 112 Groningen ( http://www.112groningen.n(...)k-in-groningen.html) staan wat foto's.
Of op de keukentafel.quote:Op maandag 22 december 2008 20:45 schreef Sersjee het volgende:
Roel vV in de huiskamer, lijkt me een goed feestje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |