OF zelf wat verzinnen, of erover ophouden. Kom op zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil iets voor op youtube, maar kan geen onderwerp verzinnen
Owke, daar heb je gelijk inquote:
Wij ook niet, stop erover.quote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik het ook wel gehoord maar het swingde wel de pan uit.quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Die gitaarsolo vond ik eigenlijk niet zo bijzonder.![]()
Ik hoop dat ze 't meest verdiend hebben, en bij de afsluiting van SR mogen spelen!!![]()
![]()
Hier nog wat foto's van mij. Niet zo scherp, maar goed.
Precies dat heb ik meerdere malen geSMS'tquote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Owke, daar heb je gelijk in
De hoop dat Giel vertrekt bij 3FM zou beter zijn om eerlijk te zijn
Ga je huiswerk Nederlands maken. Hop...quote:
Dat dus.quote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er bestaat heul geen briefje van 1000
Gast moet je nog steeds iets verzinne?quote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oké Ambrosiusquote:
Ik zag Michiel een paar mensen interviewen, was jij daar toevallig bij?quote:Op maandag 22 december 2008 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op een gegeven moment had ik het ook wel gehoord maar het swingde wel de pan uit.![]()
Ik hoop ook dat ze mogen spelen want die gasten verdienen het in mijn ogen echt! Heb jij Stereo nog gezien? Na Hit Me TV vond ik het wel mooi geweest.. Miss Montreal vond ik maar weinig bijzonder..
Toffe pics!
quote:Op maandag 22 december 2008 20:58 schreef alors het volgende:
[..]
Er bestaat heul geen briefje van 1000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |