In het draaiboek staat dat ze na 2000 beginnen met de afbouw.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
3FM truck staat nog steeds op de Grote Markt.. Het is te hopen dat Michiel inmiddels bezig is aan de terugreis want anders gaat het erg laat voor hem worden.
Was dat berichtje van jou? Ik zag hem voorbijkomen, alleen kon ik niet lezen van wie die was.quote:
Nicequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Intrepidity het volgende:
"Kan iemand giel naar huis sturen? we zijn 'm zat"
quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Intrepidity het volgende:
"Kan iemand giel naar huis sturen? we zijn 'm zat"
quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Qunix het volgende:
Ik wil weten welk programma Armin gebruikt...
Bron: http://dancemusic.about.com/cs/interviews/a/IntAVBuuren_2.htmquote:DJ Ron: Very cool. You mentioned your Mac, are you a Logic guy? ProTools, Cubase? What software programs do you use?
Armin van Buuren: I use Logic and ProTools. Basically there's not a single way I work, every track has been made differently. I love Logic and its plug-ins but a lot of the sounds on the album are analog. I still use analog mixers because I think the sound is much warmer than the digital sound, and I still use a lot of old analog machines.
ooh okay. Dan gok ik dat Veenstra inmiddels bezig is aan de terugreis.quote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
In het draaiboek staat dat ze na 2000 beginnen met de afbouw.
quote:Giel, die is een kansloos mens, die wil je toch niet horen,
Was hij maar nooit geboren, maar je ziet hem overal...
Thanks!quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://dancemusic.about.com/cs/interviews/a/IntAVBuuren_2.htm
quote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zodra er iemand hakkuh in de titel zit zitten we weer in 30 minuten 4 topics verder
Mijn pizza ligt nog op de plank en in de koelkast, in delenquote:
ierse meisjesquote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Als je de naar Engels neigende dames eruit filtert, blijven erover...
In Cork overigens vond ik ze erg veel van Deense dames weg hebben. Of er moest een pallet Deense gedropt zijn in Cork toen ik er vorige week was...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |