Met die smiley er achter ga ik me direct afvragen: een glas met wát precies?quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent een meneer glas-half-leeg!!!
hoezo dat? ze heeft het nu veel beter, en da's toch gewoon goed?! ze vond dat ze het niet verdient, en dat lijkt mij onzin....niks negatiefs aan!quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent een meneer glas-half-leeg!!!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die smiley er achter ga ik me direct afvragen: een glas met wát precies?
Met dank aan Merel
quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Merel het volgende:Jullie zijn gek
Greysie, heeft die notebook ook nog een functie of heb je 'm alleen maar gekocht vanwege z'n cuteheid?
De webcam zoomt precies goed in als ze hem op schoot heeft, da's de functie.quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn gek
Greysie, heeft die notebook ook nog een functie of heb je 'm alleen maar gekocht vanwege z'n cuteheid?
Neeheeeee, dit is de vuile gore rotplurkquote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Hihi Kim! En hij steelt nog chips ook, dat vergat je er bij te vertellen!
Dank voor het meevieren Vik!
alsof ze nog een andere reden dan dat nodig heeftquote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Merel het volgende:Jullie zijn gek
Je begint gewoon een nieuw levenquote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Het typen gaat precies hetzelfde als op de oude, geen gewenning nodig aan de toetsen dus Co! Daar ben ik echt blij mee. Maar het is nog een gek idee dat er verder nog niets op staan, geen foto's, niets![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neeheeeee, dit is de vuile gore rotplurkJodokus heeft toch heel geen kracht voor terror
.
Jodokus links, de vuile gore rotplurk rechts
[ afbeelding ]
Ja, het zijn mij er een paarquote:
Het kind werd op dat moment nog intern vervoerd in plaats van in de kinderwagenquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef loveli het volgende:
K_i_m, wat hebben ze met het kind gedaan?
Er zit idd een webcam in!quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
De webcam zoomt precies goed in als ze hem op schoot heeft, da's de functie.
"Nee, ik ga hem gratis weggeven".quote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, het zijn mij er een paar.
hoor ik net heel zachtjes naast me "je gaat hem toch niet echt te koop zetten he?".
.
.
Zoek het webcamprogrammaatje eens op op je laptop? Dan zal 'ie vanzelf wel aan gaan. Of misschien zit er een knopje waarmee je direct toegang krijgt tot de cam?quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit idd een webcam in!
Die zie ik nu pas!
Hoe moet zoiets aan?
"gratis weggeven"quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Nee, ik ga hem gratis weggeven".
Willen wij in Rotterdam ook wel eens met jouquote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Nee, ik ga hem gratis weggeven".
Loop je me weer te stalken?quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Willen wij in Rotterdam ook wel eens met jou
quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Willen wij in Rotterdam ook wel eens met jou
Ow okee.quote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben hier al een paar topics op rij, en daar heb ik jou niet gezien
En ben hier omdat Greys en ElisaB hier zijn!
Whehehehe, ja ik heb besloten, dat ik deze smiley op de oude én de nieuwe manier ga gebruiken. En dan zal het aan de lezer zijn om te beoordelen wat ik deze keer bedoel!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die smiley er achter ga ik me direct afvragen: een glas met wát precies?
Met dank aan Merel
Isegrim vs. TJDoornbosquote:
'Gevallen engel'quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom er net achter dat 'abbadon' (abaddon) duivel betekent!.
Die Disneyfilms zijn een cover-up!quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Moeten we snel weer doen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
TJ en ik wonen allebei in Rotterdam.En we hebben een keer samen (en met andere 010-fokkers) ge-BBQ-d.
Vandaar die UI!! Dan zal hij wel blij zijn met de TT!quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
En vandaar 'gevallen engel'.quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vandaar die UI!! Dan zal hij wel blij zijn met de TT!
Ik BBQ alleen als het mooi genoeg is om in het gras te zitten zonder natte kont te krijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het is lekker weer geweest vandaag zeker met een Ananas die in de brand staat erbij!
Pfffffff nog eisen stellen ookquote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik BBQ alleen als het mooi genoeg is om in het gras te zitten zonder natte kont te krijgen.
Ik geloof ook niet dat 't niet kan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar Vik, ik wil er net als Co foto's mee kunnen maken.
Kan dat helemaal niet dan?
Niet dat ik het erg zou missen, ik heb het nu ook niet, maar het lijkt me zo zinloos om dan een ingebouwde webcam te hebben als je er geen foto mee kunt nemen.
Ik ga even de manual bestuderen, misschien ook wel een idee idd
anders ik welquote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
En vandaar 'gevallen engel'.
Ik word bijna doof van alle kwartjes die hier nu vallen.
En om ranzige dingen te doen, terwijl de Slank-club toekijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Webcams zijn er toch voor om ranzige dingen te doen terwijl je MSN-vriendje toekijkt?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Webcams zijn er toch voor om ranzige dingen te doen terwijl je MSN-vriendje toekijkt?
Neuspeuteren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En om ranzige dingen te doen, terwijl de Slank-club toekijkt.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuspeuteren bijvoorbeeld.Of iets met je wekker.
Please press "Fn+F6" to enable the webcam and click "My computer", and then you will find out the device of "USB video device", you can press the device directly and use the webcam function.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar Vik, ik wil er net als Co foto's mee kunnen maken.
Kan dat helemaal niet dan?
Niet dat ik het erg zou missen, ik heb het nu ook niet, maar het lijkt me zo zinloos om dan een ingebouwde webcam te hebben als je er geen foto mee kunt nemen.
Ik ga even de manual bestuderen, misschien ook wel een idee idd
Staat er echt iets over ranzige dingen in de manual?quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Popjes, het was er meer voor om gewoon een keer een foto te kunnen maken, zoals Co, zonder dat je zoals ik je kaartje uit je camera hoeft te halen, in een cardreader hoeft te proppen enzo. Ik haat omslachtig![]()
In de manual staat dat de webcam gebruikt kan worden voor picture taking (aha!) en allerlei andere ranzige dingen, maar HOE het moet, dát staat er niet!
Ik wel, maar dat zal niemand verbazen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit ranzige dingen met mijn webcam gedaan!! Zelfs niet geneuspeutert!!
Bedanktquote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Please press "Fn+F6" to enable the webcam and click "My computer", and then you will find out the device of "USB video device", you can press the device directly and use the webcam function.
ze zeggen dat je alles een keer geprobeerd moet hebben...quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit ranzige dingen met mijn webcam gedaan!! Zelfs niet geneuspeutert!!
maar goed, ze zeggen wel meer....quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ze zeggen dat je alles een keer geprobeerd moet hebben...
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
oh echt?quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Cyberseksen. Ik heb liever het echte werk
.
geil telefoonsex met een slechthorendequote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
geil telefoonsex met een slechthorende
TJ: hijg, hijg, hijg
Viking: wat zeg je?
Poging wagen kan altijd tochquote:Op maandag 22 december 2008 22:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je denkt haar hetero te kunnen maken?
Whehe, grappig hoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als je blauw bent dien je je te gedragen tochquote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik sta open voor alle pogingen tot genezing.
ok, hoe bedoel je die smiley nu precies?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd. Ik sta open voor alle pogingen tot genezing.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ahnee, vikje, maar ik zag het even voor me, das alles!!quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik ben weer eens het mikpunt van spot.
Juist.quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef neen het volgende:
Neen Viking, jij blijft gewoon lekker chickies hosselen. Altijd over mannen hierjij post tenminste nog lekkere wijven!/mooie vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |