Ik geloof ook niet dat 't niet kan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar Vik, ik wil er net als Co foto's mee kunnen maken.
Kan dat helemaal niet dan?
Niet dat ik het erg zou missen, ik heb het nu ook niet, maar het lijkt me zo zinloos om dan een ingebouwde webcam te hebben als je er geen foto mee kunt nemen.
Ik ga even de manual bestuderen, misschien ook wel een idee idd
anders ik welquote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Viking84 het volgende:
En vandaar 'gevallen engel'.
Ik word bijna doof van alle kwartjes die hier nu vallen.
En om ranzige dingen te doen, terwijl de Slank-club toekijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Webcams zijn er toch voor om ranzige dingen te doen terwijl je MSN-vriendje toekijkt?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Webcams zijn er toch voor om ranzige dingen te doen terwijl je MSN-vriendje toekijkt?
Neuspeuteren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En om ranzige dingen te doen, terwijl de Slank-club toekijkt.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Neuspeuteren bijvoorbeeld.Of iets met je wekker.
Please press "Fn+F6" to enable the webcam and click "My computer", and then you will find out the device of "USB video device", you can press the device directly and use the webcam function.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Greys het volgende:
Ja maar Vik, ik wil er net als Co foto's mee kunnen maken.
Kan dat helemaal niet dan?
Niet dat ik het erg zou missen, ik heb het nu ook niet, maar het lijkt me zo zinloos om dan een ingebouwde webcam te hebben als je er geen foto mee kunt nemen.
Ik ga even de manual bestuderen, misschien ook wel een idee idd
Staat er echt iets over ranzige dingen in de manual?quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Popjes, het was er meer voor om gewoon een keer een foto te kunnen maken, zoals Co, zonder dat je zoals ik je kaartje uit je camera hoeft te halen, in een cardreader hoeft te proppen enzo. Ik haat omslachtig![]()
In de manual staat dat de webcam gebruikt kan worden voor picture taking (aha!) en allerlei andere ranzige dingen, maar HOE het moet, dát staat er niet!
Ik wel, maar dat zal niemand verbazen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit ranzige dingen met mijn webcam gedaan!! Zelfs niet geneuspeutert!!
Bedanktquote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Please press "Fn+F6" to enable the webcam and click "My computer", and then you will find out the device of "USB video device", you can press the device directly and use the webcam function.
ze zeggen dat je alles een keer geprobeerd moet hebben...quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
Ik heb nog nooit ranzige dingen met mijn webcam gedaan!! Zelfs niet geneuspeutert!!
maar goed, ze zeggen wel meer....quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ze zeggen dat je alles een keer geprobeerd moet hebben...
Ik ook niet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef conleche het volgende:
oh echt?quote:Op maandag 22 december 2008 22:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Cyberseksen. Ik heb liever het echte werk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |