Loop je me weer te stalken?quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Willen wij in Rotterdam ook wel eens met jou
quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Willen wij in Rotterdam ook wel eens met jou
Ow okee.quote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
Ben hier al een paar topics op rij, en daar heb ik jou niet gezien
En ben hier omdat Greys en ElisaB hier zijn!
Whehehehe, ja ik heb besloten, dat ik deze smiley op de oude én de nieuwe manier ga gebruiken. En dan zal het aan de lezer zijn om te beoordelen wat ik deze keer bedoel!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die smiley er achter ga ik me direct afvragen: een glas met wát precies?
Met dank aan Merel
Isegrim vs. TJDoornbosquote:
'Gevallen engel'quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Ik kom er net achter dat 'abbadon' (abaddon) duivel betekent!.
Die Disneyfilms zijn een cover-up!quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
Moeten we snel weer doen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Isegrim het volgende:
TJ en ik wonen allebei in Rotterdam.En we hebben een keer samen (en met andere 010-fokkers) ge-BBQ-d.
Vandaar die UI!! Dan zal hij wel blij zijn met de TT!quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Viking84 het volgende:
En vandaar 'gevallen engel'.quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Vandaar die UI!! Dan zal hij wel blij zijn met de TT!
Ik BBQ alleen als het mooi genoeg is om in het gras te zitten zonder natte kont te krijgen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:13 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het is lekker weer geweest vandaag zeker met een Ananas die in de brand staat erbij!
Pfffffff nog eisen stellen ookquote:Op maandag 22 december 2008 22:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik BBQ alleen als het mooi genoeg is om in het gras te zitten zonder natte kont te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |