Een roze puppel netbook?!quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
De historische eerste post vanaf de roze Puppel netbook is een feit!
Jeuj!quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Een roze puppel netbook?!![]()
Fotoooo!
Er is wel een verschil tussen dinsey's prachtige animaties en een sleazy romantic comedy hoorquote:Op maandag 22 december 2008 21:19 schreef Greys het volgende:
Loveli, McAbba kijkt Disneyfilms hoor, dus die is ongevaarlijk.
Dit is de vuile gore rotplurk. En hij schreeuwt, veel, vaak en hard. En hij kotst alles onder. En 's nachts bijt ie je in je flikker omdat hij het nest in wil. Eigenlijk heb je er weinig plezier van, ik zeg het eerlijkquote:
Wauw... *zucht*quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Jeuj!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En zo kan Viev even de maat goed zien in vergelijking met een laptop:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En het hoesje en de roze oordopjes!
[ afbeelding ]
* Viking84 ontkurkt een fles champagne.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Greys het volgende:
De historische eerste post vanaf de roze Puppel netbook is een feit!
Die benen stonden er toevallig goed op. Als ik in de spiegel kijk, zijn ze anders.quote:Op maandag 22 december 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Co wat een tof idee zeg, van die jurkjes! Wat een klus, maar zo te zien stond het geweldig.
Zulke benen hebben wil natuurlijk ook wel helpen
misschien had je het bij je vorige baan gewoon niet zo goed, en was je niet zo veel gewend...quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
tvp
Net de arbeidsvoorwaarden voor m'n nieuwe baan doorgelezen, ik ga er zoooooo op vooruit! En ergens vind ik dat eng, want ik snap niet waar ik dat aan verdiend heb zeg maar, zo goed ben ik niet
(Sorry dat ik alleen maar over die baan kan praten hoor, maar het beheerst m'n gedachten zo! Echt sorrysorrysorry als ik allemaal belangrijke dingen oversla nu ofzo!)
Begrijpelijk!! Het is ook belangrijk en echt heel fijn voor je!!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Merel het volgende:
tvp
Net de arbeidsvoorwaarden voor m'n nieuwe baan doorgelezen, ik ga er zoooooo op vooruit! En ergens vind ik dat eng, want ik snap niet waar ik dat aan verdiend heb zeg maar, zo goed ben ik niet
(Sorry dat ik alleen maar over die baan kan praten hoor, maar het beheerst m'n gedachten zo! Echt sorrysorrysorry als ik allemaal belangrijke dingen oversla nu ofzo!)
Wat heeft 'ie gedaan?quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Iemand nog een leuke siamees kopen gratis afhalen? Brengen kan ook, met voer erbij! Zeg maar voor hoeveel maanden.
Dit is em.
[ afbeelding ]
Jij bent een meneer glas-half-leeg!!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien had je het bij je vorige baan gewoon niet zo goed, en was je niet zo veel gewend...
Aha.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dit is de vuile gore rotplurk. En hij schreeuwt, veel, vaak en hard. En hij kotst alles onder. En 's nachts bijt ie je in je flikker omdat hij het nest in wil. Eigenlijk heb je er weinig plezier van, ik zeg het eerlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |