Met die smiley er achter ga ik me direct afvragen: een glas met wát precies?quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent een meneer glas-half-leeg!!!
hoezo dat? ze heeft het nu veel beter, en da's toch gewoon goed?! ze vond dat ze het niet verdient, en dat lijkt mij onzin....niks negatiefs aan!quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Jij bent een meneer glas-half-leeg!!!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Met die smiley er achter ga ik me direct afvragen: een glas met wát precies?
Met dank aan Merel
quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Merel het volgende:Jullie zijn gek
Greysie, heeft die notebook ook nog een functie of heb je 'm alleen maar gekocht vanwege z'n cuteheid?
De webcam zoomt precies goed in als ze hem op schoot heeft, da's de functie.quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Merel het volgende:
Jullie zijn gek
Greysie, heeft die notebook ook nog een functie of heb je 'm alleen maar gekocht vanwege z'n cuteheid?
Neeheeeee, dit is de vuile gore rotplurkquote:Op maandag 22 december 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Hihi Kim! En hij steelt nog chips ook, dat vergat je er bij te vertellen!
Dank voor het meevieren Vik!
alsof ze nog een andere reden dan dat nodig heeftquote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Merel het volgende:Jullie zijn gek
Je begint gewoon een nieuw levenquote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
Het typen gaat precies hetzelfde als op de oude, geen gewenning nodig aan de toetsen dus Co! Daar ben ik echt blij mee. Maar het is nog een gek idee dat er verder nog niets op staan, geen foto's, niets![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Neeheeeee, dit is de vuile gore rotplurkJodokus heeft toch heel geen kracht voor terror
.
Jodokus links, de vuile gore rotplurk rechts
[ afbeelding ]
Ja, het zijn mij er een paarquote:
Het kind werd op dat moment nog intern vervoerd in plaats van in de kinderwagenquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef loveli het volgende:
K_i_m, wat hebben ze met het kind gedaan?
Er zit idd een webcam in!quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
De webcam zoomt precies goed in als ze hem op schoot heeft, da's de functie.
"Nee, ik ga hem gratis weggeven".quote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ja, het zijn mij er een paar.
hoor ik net heel zachtjes naast me "je gaat hem toch niet echt te koop zetten he?".
.
.
Zoek het webcamprogrammaatje eens op op je laptop? Dan zal 'ie vanzelf wel aan gaan. Of misschien zit er een knopje waarmee je direct toegang krijgt tot de cam?quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zit idd een webcam in!
Die zie ik nu pas!
Hoe moet zoiets aan?
"gratis weggeven"quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Nee, ik ga hem gratis weggeven".
Willen wij in Rotterdam ook wel eens met jouquote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
"Nee, ik ga hem gratis weggeven".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |