Dacht ik alquote:Op maandag 22 december 2008 17:52 schreef Crazy-p het volgende:
tuurlijk wil ik dat niet..
nog 8 minuten te gaan
dan alleen woensdag nog.. dan is het lang weekend
quote:Op maandag 22 december 2008 17:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik had om 12:30 al lunch en nu heb ik heb vet honger enzo
ja gelukkig wel.. ff 2 week geen therapy.. is ook wel ff nodig overigens..quote:Op maandag 22 december 2008 17:54 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dacht ik al
Lekker een daggie vrij
ik heb hier nog broodjes staanquote:Op maandag 22 december 2008 17:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik had om 12:30 al lunch en nu heb ik heb vet honger enzo
Daar moet je echt wat aan doen lolquote:Op maandag 22 december 2008 17:57 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja gelukkig wel.. ff 2 week geen therapy.. is ook wel ff nodig overigens..
ff niet voor dag en dauw op om naar therapy te gaan..
ff kijken of ik wat kan bij slapen.. maar dat zal wel niet..
zal wel vroeg in de ochtend worden dat ik er in lig
wat is niet goed?quote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Daar moet je echt wat aan doen lol
Dat is toch niet goed
Ik heb vet hongerquote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoe is het hier?
Ben er maar ffies hoor, bijna etenstijd
Hey Moozquote:
Does broodjes halenquote:
Hey Moozquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Does broodjes halen
Me so hungryyyy
KFCquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Denk dat ik straks maar weer eens langs de KFC rij...daar heb ik wel zin in
Ik heb geen ideequote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Waar is die ciabatta mee belegd?
Je hebt mazzel dat is de enige die we nog hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 18:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Doe me dan die pepperoni pizza dan maar
Duurt nog wel een uurtje of 2 voordat ik er benquote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat is de enige die we nog hebben
Ik zal um in de oven doen
Eet je dus mee?
Dan is ie zwart denk ikquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Duurt nog wel een uurtje of 2 voordat ik er ben
Alquote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit is er al een nieuw topic!!
quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zijn vakantie doet zijn brein niet veel goed
quote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
shit is er al een nieuw topic!!
het bewijs ... vechtsport is slecht voor je hersenenquote:
lang...heeel langquote:Op maandag 22 december 2008 20:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey patrick
hoelang kan je voorlopig weer fokken?
neequote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe komt dat door jou?
@ runx
is fok radio nog leuk?
nee paniekvoetbal bij de klantquote:Op maandag 22 december 2008 21:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehehe komt dat door jou?
@ runx
is fok radio nog leuk?
Op de counter over de vleugels!quote:
nee uitverdedigen door het middenquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[ afbeelding ] bazen topic [ afbeelding ]
Er is ooit eens een plaatje gemaakt met mijn ava en dan 2 sgele's voor je topicquote:
hahahquote:Op maandag 22 december 2008 21:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Er is ooit eens een plaatje gemaakt met mijn ava en dan 2 sgele's voor je topic![]()
Ben alleen dat plaatje kwijt
wat ga jij kijken dan?quote:
Generation Kill Epi 5 S 01quote:
quote:
nee hoor meestal is het een super leuk beroep!quote:Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef FixYou het volgende:
Is account manager echt zo'n saai beroep? Dat wil ik namelijk ook worden.
quote:
dag nog een beetje doorgekomen?quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef Crazy-p het volgende:
goeie avond mensjes!
was ff de weg kwijt op de laptop van mn vriend..
best vervelend ook.. stom ding.. alles staat op de verkeerde plek!
Hey crazy-pquote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef Crazy-p het volgende:
goeie avond mensjes!
was ff de weg kwijt op de laptop van mn vriend..
best vervelend ook.. stom ding.. alles staat op de verkeerde plek!
ja hoor.. wel beetje brak enzo.. maar na verwachting nu alweer klaar wakker..quote:Op maandag 22 december 2008 22:41 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dag nog een beetje doorgekomen?
ja ben er een heel stuk met ronja op uit gegaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja hoor.. wel beetje brak enzo.. maar na verwachting nu alweer klaar wakker..
gelukkig morgen vrij.. en deze week alleen nog maar woensdag werken..
jij je dag ook een beetje door gekomen?
dat klinkt goed !quote:Op maandag 22 december 2008 22:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ben er een heel stuk met ronja op uit gegaan
zij vond het geweldig en ik heb een mooi stuk gelopen
met als resultaat dat we beide bij thuiskomst als een blok in slaap zijn gevallen
hoi draakje!quote:
ach dat zal wel weer tegen morgen ochtend zijn.. gelukkig ben ik morgen vrijquote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat jij ook een beetje kan slapen vanavond
da's wel dan even fijn een dagje geen gehaastquote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ach dat zal wel weer tegen morgen ochtend zijn.. gelukkig ben ik morgen vrij![]()
kan ik tenminste wat rustig aan doen..
moet wel wat dingetjes doen.. maar ja.. geen haast ofzo
international business en mangement studiesquote:Op maandag 22 december 2008 22:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee hoor meestal is het een super leuk beroep!
maar dan moet je wel bij het goede bedrijf werken
wat doe je nu?
sjeses wat ben jij vroegquote:
mogguh Sgelequote:
hoezo niet dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
Godsamme ik moet straks cadeautjes gaan kopen![]()
En een zin dat ik heb he
Het glazen huis van 3FM staat hier in Breda + Kerstdagen in Breda = een drukte vanjewelste overalquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoezo niet dan ?
mijn ma heeft gelukkig gezegt, wij doen niet aan kadootjes (oude maar toch weer nieuwe spelling) doen
Hey mogguh manquote:
morguh p00pquote:
mogguh bellerquote:
Mogguhquote:
* Sgele zoekt in woordenboek op het woord "gaarheid"quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zoekt in woordenboek op het woord "gaarheid"
He kijk nou wat er naast staat
[ afbeelding ]
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zoekt in woordenboek op het woord "gaarheid"
He kijk nou wat er naast staat
[ afbeelding ]
Mwah eerder een week thuis gelegen en "heerlijk" ziek zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
p00p!
Beller!![]()
Hard werkende medemensch!
Alles goed?
Maar vandaag ben je weer beter en heb je er weer hartstikke veel zin in?!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah eerder een week thuis gelegen en "heerlijk" ziek zijn
Oh je bent vorige week toch maar naar huis gegaan dus? (heb alles een beetje gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah eerder een week thuis gelegen en "heerlijk" ziek zijn
Iemand zin om deze man een knal te verkopen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hey Beller, sgele, p00p en madsmogguh!
Laatste dag vandaagen dan genieten van de vrijheid en pas in 2009 weer aan de slag moeten
Cheersquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH paast p00p wat pepernoten
Maar wat krijg je daarvoor terug?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Iemand zin om deze man een knal te verkopen?
Ik mag volgende week gewoon werkenEn deze week af en toe even checken hoe het gaat op de zaak omdat er niemand is en een nieuw project van start is gegaan...heul handig allemaal
Cut his wings!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Iemand zin om deze man een knal te verkopen?
Ik mag volgende week gewoon werkenEn deze week af en toe even checken hoe het gaat op de zaak omdat er niemand is en een nieuw project van start is gegaan...heul handig allemaal
Een geweldige bonus bij m'n salarisquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar wat krijg je daarvoor terug?
quote:
Kijk dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een geweldige bonus bij m'n salaris
deze week 2 dagen werken, volgende week 3 dagen..daarna nog 2 weken, dan zit mijn stage eropquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hey Beller, sgele, p00p en madsmogguh!
Laatste dag vandaagen dan genieten van de vrijheid en pas in 2009 weer aan de slag moeten
Kan wel zijn, maar ik wordt te pas en te onpas naar het buitenland gestuurd, en weken gehad van een dikke 60 uur per week.. Ik ben benieuwd of ze in Januari m'n salaris ook nog een schop omhoog gevenquote:
Ik hoop het voor je!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik wordt te pas en te onpas naar het buitenland gestuurd, en weken gehad van een dikke 60 uur per week.. Ik ben benieuwd of ze in Januari m'n salaris ook nog een schop omhoog geven
Mogguh LLquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef Ladylike het volgende:mogguh
Vandaag tot half 4, daarna ff gesprek met wrs mn toekomstige werkgever en dan weer kerstshoppen
(voor de 4e dag achter elkaar pas)
morguh LLquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef Ladylike het volgende:mogguh
Vandaag tot half 4, daarna ff gesprek met wrs mn toekomstige werkgever en dan weer kerstshoppen
(voor de 4e dag achter elkaar pas)
Veel plezier en succes met 't vinden van cadeau'squote:Op dinsdag 23 december 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, ergens een ontbijtje scoren en gift shoppen![]()
Werk ze vandaag!![]()
ja is wel goed ik baal wel dat ik in de kerstvakantie stage moet lopen maar aan de andere kant is het lekker rustig op de wegquote:
jah ik moet ook gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel goed ik baal wel dat ik in de kerstvakantie stage moet lopen maar aan de andere kant is het lekker rustig op de weg
relaxquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik moet ook gewoon doorwerkenmorgen wel lekker vrij
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
relax![]()
![]()
mik moet nog morgen werken , maar daarna kerst
![]()
Morguh majesteitquote:
Mogguh Queenyquote:
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh je bent vorige week toch maar naar huis gegaan dus? (heb alles een beetje gemist)
Hoe is het nu? wat beter al?
* LL Laat grote neger een koffie bezorgenquote:
1 uurquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
alles helemaal goed! Hoef vandaag lekker maar tot 1 uur![]()
vanmiddag laatste kerstkadotjes halen
Das lijkt me wel ontzettend kut zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogen
lekker, ik moet ook nog kerstshoppenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
Runx heeft een neger fetishquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Laat grote neger een koffie bezorgen
waarom wil je eigenlijk dat een neger dat doet?![]()
nee ik wil een koffie negerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Laat grote neger een koffie bezorgen
waarom wil je eigenlijk dat een neger dat doet?![]()
das kut manquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogen
Bellerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, kreeg een zalfje mee en moest het maar in de gaten houdenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
das kut man, heeft het schade gebracht aan je ogen ?
tsss... maar tot 1 uur...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
Tripack, godver dat is lang geleden manquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Bellerjij ook weer in het vaste groepje
zal k doen.. alhoewel het wel weer superdruk zal zijn in de stadquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... maar tot 1 uur...Geniet lekker van die kado's kopen!
aha gelukkig maar dat het geen schade heeft gedaan man, zalf smeren in je ogen is kut, heb ik ook vaak moeten doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, kreeg een zalfje mee en moest het maar in de gaten houden
tja, dan moet je je kerstinkopen midden november doen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Queen_E het volgende:
[..]
zal k doen.. alhoewel het wel weer superdruk zal zijn in de stad
tjah zat bijna 3 maanden bij een grote klant waar het halve internet afgesloten wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tripack, godver dat is lang geleden man
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
aha gelukkig maar dat het geen schade heeft gedaan man, zalf smeren in je ogen is kut, heb ik ook vaak moeten doen.
ook een optiequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dan moet je je kerstinkopen midden november doen...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah zat bijna 3 maanden bij een grote klant waar het halve internet afgesloten was
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Was het maar overmorgen
dan krijg ik mn nieuwe horloge
[ afbeelding ]
Maar dan helemaal belegd met steentjes
klopt ik moet elke dag druppelen, mijn hele leven lang. maar zalf is nog kutter dat moest ik ook lange tijd doen, en ik heb hele lange wimpers dus is echt een gekloot er mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogen
Was het maar overmorgen, dan mag ik mijn vriendin haar kerstcadeau gevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Was het maar overmorgen
[ afbeelding ]
geef runx maar een casio..quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Was het maar overmorgen
[ afbeelding ]
Whehe ik dus ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik moet elke dag druppelen, mijn hele leven lang. maar zalf is nog kutter dat moest ik ook lange tijd doen, en ik heb hele lange wimpers dus is echt een gekloot er mee.
bah nee dat lijkt mij ook vervelend gelukkig nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogen
was best wel leuke omgeving verder, laatste dag nog een bootje (97m langquote:
even opscheppen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even opscheppen..hahaha geeft toch niet! Wordt ie niet minder mooi van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je haar geven??quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het maar overmorgen, dan mag ik mijn vriendin haar kerstcadeau geven
Voor mij boeit een merk niet echt, vond hem gewoon prachtigquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:39 schreef Queen_E het volgende:
[..]
hahaha geeft toch niet! Wordt ie niet minder mooi van!
Tja ligt eraan waar je vriend van houdt (afgezien van jou natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
jongens mag ik een goede raad van jullie..... wat kan ik mn vriend als kerstkado geven??? Heb geen idee.. wat vinden jullie mannen leuk om te krijgen? (als kerstkado)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
jongens mag ik een goede raad van jullie..... wat kan ik mn vriend als kerstkado geven??? Heb geen idee.. wat vinden jullie mannen leuk om te krijgen? (als kerstkado)
tja dat hoop k maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
(afgezien van jou natuurlijk)
hijs idd erg mooi!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mij boeit een merk niet echt, vond hem gewoon prachtig
En wilde um hebbuh!
Meestal met kerst iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
kerstkado's... doet iedereen dat tegenwoordig ofzo?
Laptop is al gegeven en ik ga haar een ketting geven met een hanger (ketting = witgoud, hanger is goud met parel)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
Wat ga je haar geven??![]()
ik wat sierraden, een boekje over berlijn en een tegoedbon voor een langweekend berlijn
dat is niet zo'n slimme vraag om hier te stellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
Mogguh Draakjequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
aha... ik dacht al wanneer doen ze dat...quote:
Goodmeurningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
zo zo naaisquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop is al gegeven en ik ga haar een ketting geven met een hanger (ketting = witgoud, hanger is goud met parel)
Nee wees blij jongenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef tripack het volgende:
[..]
bah nee dat lijkt mij ook vervelend gelukkig nog nooit gehad.
[..]
was best wel leuke omgeving verder, laatste dag nog een bootje (97m lang) het water in zien glijen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
MadsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een beetje ?*Op woensdag 1 april 2009 13:50 schreef tripack het volgende:
:D jij bent flauw *O* :D
*Recessie 1 - 3 Thomas :')
Wat zijn de hobbies/interesses van je vriend?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Queen_E het volgende:
[..]
tja dat hoop k maar![]()
Maar denk er nog wel eens diep over na en anders krijgt ie een verlaat kerstkado
dat ben ik ookquote:
Toppertjequote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Laptop is al gegeven en ik ga haar een ketting geven met een hanger (ketting = witgoud, hanger is goud met parel)
Draakjequote:
Ja zeker wetenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
![]()
![]()
verstandig geweest dus om toch naar huis te gaan!
witgoud is
denk maar aan je nieuwe horlogequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:![]()
Kut geslapen door hoest en voel me bluh
Die ligt onder de kerstboomquote:
quote:
maar nu ben je er weer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
Draakje![]()
lang niet gezien (ik weet het het is mijn eigen schuld
)
ja ik weet het, het is nog lang...quote:
jah jahquote:
ja da's ook wel logisch maar ik vind het wel gezellig dat je er weer bent!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
jah jahkhoop dat het nog wel zo even blijft... al zou wel echt iets willen doen
Mwah aanwezig wil ik het liever noemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Nu weer helemaal opgeknapt?
ik ben niet ziek(of nog niet) maar ik ben hier ook alleen maar aanwezig, nja dat gevoel heb ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah aanwezig wil ik het liever noemen
nog een beetje rustig aan doen dan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah aanwezig wil ik het liever noemen
tja ik moet eigenlijk ook gaan inloggen om te gaan werken maar op 1 of andere manier heb ik geen zinquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:15 schreef tripack het volgende:
wheheh zo is het stil en zo 3 posts in 1 keer
misschien omdat dit de (een na) laatste dag is voor de feestdagen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tja ik moet eigenlijk ook gaan inloggen om te gaan werken maar op 1 of andere manier heb ik geen zin
ja dat is het vast!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef tripack het volgende:
[..]
misschien omdat dit de (een na) laatste dag is voor de feestdagen?
whehehquote:
Hier zitten we ook nog maar met zn 5-en...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehwie heeft daar nou niet last van
in het hele gebouw zitten er 7 man die nog "werken"
ik zit gewoon thuis achter mn computertjequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
bij mij 97quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ik wil ook wel thuis zittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zit gewoon thuis achter mn computertje
dat is denk ik dan ook mijn grootste probleemquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ik wil ook wel thuis zittenmaja dan komt er ook niet veel van werken
Ik zit op mn werk en nog komt er niet veel vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
[..]
oew ik wil ook wel thuis zittenmaja dan komt er ook niet veel van werken
ja duh !quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk en nog komt er niet veel van
Whut?quote:
whehehe ik weet hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zit op mn werk en nog komt er niet veel van
daarvoor zit je toch op werk ? om niks te doenquote:
Ow zo.. ja das waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
daarvoor zit je toch op werk ? om niks te doen
nou, kijk eens aan!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ow zo.. ja das waar
Daar blink ik in uit
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Waar is moozzie ?
oke moozzie, kom er maar inquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]Laatste bezoek: 2 minuten, 3 seconden geleden.
Geen ideequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Waar is moozzie ?
Stalkerquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]Laatste bezoek: 2 minuten, 3 seconden geleden.
Waar inquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:37 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
oke moozzie, kom er maar in
quote:
kerel meteen actief wezenquote:
neee... niet weer...quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef Ladylike het volgende:
Waar blijft mn koffie
Langzame collega
quote:
gefeliciflapstaartquote:
Hey Moozquote:
nee, gewoon mooz...quote:
goed, bijna vakantiequote:
hihi, vraag vrij dan ! kun je naar ib-groepquote:
Weebeequote:
quote:
riiiiiiiiiiiightquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk gewoon een beetje rond en kwam je daar ook tegen...
oh okayquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
komt omdat je renedis nog niet hebt ontmoetquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh okay
dacht ik eindelijk een stalker te hebben...
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mijn collega zei wel kan je een keer in je pauze doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hihi, vraag vrij dan ! kun je naar ib-groep
vandaag is ook laatste daggie van de week dat je vriendi....ach laat ook maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:50 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Met mij gaat het ook goed
Me laatste daggie van de week
heb in mn leven pas 1 fokker ontmoetquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
komt omdat je renedis nog niet hebt ontmoet
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb in mn leven pas 1 fokker ontmoet
...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef Runx het volgende:
kut ik ben gisteren ook vergeten kerstboom te halenkenker ..
erg he.. mja ik heb een leven naast fokquote:
is er nog koopavond deze komende dagen ? i.v.m kerst ?quote:
Bij ons vanavond nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
is er nog koopavond deze komende dagen ? i.v.m kerst ?
dat meen je niet...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
erg he.. mja ik heb een leven naast fok
jewelquote:
gelukkig ben ik goed in het lezen van kleine lettertjes...quote:
niemand?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef MaleDuck het volgende:
pfff... iemand bekend met code E1 op een koffiezet apparaat...
vast welquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef Runx het volgende:
[..]
is er nog koopavond deze komende dagen ? i.v.m kerst ?
in de stad hadden ze ngo wel kerstbomenquote:
jij liever dan ik...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |