Mogguh Queenyquote:
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh je bent vorige week toch maar naar huis gegaan dus? (heb alles een beetje gemist)
Hoe is het nu? wat beter al?
* LL Laat grote neger een koffie bezorgenquote:
1 uurquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
alles helemaal goed! Hoef vandaag lekker maar tot 1 uur![]()
vanmiddag laatste kerstkadotjes halen
Das lijkt me wel ontzettend kut zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogen
lekker, ik moet ook nog kerstshoppenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
Runx heeft een neger fetishquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Laat grote neger een koffie bezorgen
waarom wil je eigenlijk dat een neger dat doet?![]()
nee ik wil een koffie negerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Laat grote neger een koffie bezorgen
waarom wil je eigenlijk dat een neger dat doet?![]()
das kut manquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogen
Bellerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, kreeg een zalfje mee en moest het maar in de gaten houdenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
das kut man, heeft het schade gebracht aan je ogen ?
tsss... maar tot 1 uur...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
Tripack, godver dat is lang geleden manquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Bellerjij ook weer in het vaste groepje
zal k doen.. alhoewel het wel weer superdruk zal zijn in de stadquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... maar tot 1 uur...Geniet lekker van die kado's kopen!
aha gelukkig maar dat het geen schade heeft gedaan man, zalf smeren in je ogen is kut, heb ik ook vaak moeten doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, kreeg een zalfje mee en moest het maar in de gaten houden
tja, dan moet je je kerstinkopen midden november doen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Queen_E het volgende:
[..]
zal k doen.. alhoewel het wel weer superdruk zal zijn in de stad
tjah zat bijna 3 maanden bij een grote klant waar het halve internet afgesloten wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tripack, godver dat is lang geleden man
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
aha gelukkig maar dat het geen schade heeft gedaan man, zalf smeren in je ogen is kut, heb ik ook vaak moeten doen.
ook een optiequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dan moet je je kerstinkopen midden november doen...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah zat bijna 3 maanden bij een grote klant waar het halve internet afgesloten was
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Was het maar overmorgen
dan krijg ik mn nieuwe horloge
[ afbeelding ]
Maar dan helemaal belegd met steentjes
klopt ik moet elke dag druppelen, mijn hele leven lang. maar zalf is nog kutter dat moest ik ook lange tijd doen, en ik heb hele lange wimpers dus is echt een gekloot er mee.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogen
Was het maar overmorgen, dan mag ik mijn vriendin haar kerstcadeau gevenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Was het maar overmorgen
[ afbeelding ]
geef runx maar een casio..quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:36 schreef Ladylike het volgende:
Was het maar overmorgen
[ afbeelding ]
Whehe ik dus ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:37 schreef Runx het volgende:
[..]
klopt ik moet elke dag druppelen, mijn hele leven lang. maar zalf is nog kutter dat moest ik ook lange tijd doen, en ik heb hele lange wimpers dus is echt een gekloot er mee.
bah nee dat lijkt mij ook vervelend gelukkig nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogen
was best wel leuke omgeving verder, laatste dag nog een bootje (97m langquote:
even opscheppen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
even opscheppen..hahaha geeft toch niet! Wordt ie niet minder mooi van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ga je haar geven??quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was het maar overmorgen, dan mag ik mijn vriendin haar kerstcadeau geven
Voor mij boeit een merk niet echt, vond hem gewoon prachtigquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:39 schreef Queen_E het volgende:
[..]
hahaha geeft toch niet! Wordt ie niet minder mooi van!
Tja ligt eraan waar je vriend van houdt (afgezien van jou natuurlijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
jongens mag ik een goede raad van jullie..... wat kan ik mn vriend als kerstkado geven??? Heb geen idee.. wat vinden jullie mannen leuk om te krijgen? (als kerstkado)
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
jongens mag ik een goede raad van jullie..... wat kan ik mn vriend als kerstkado geven??? Heb geen idee.. wat vinden jullie mannen leuk om te krijgen? (als kerstkado)
tja dat hoop k maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
(afgezien van jou natuurlijk)
hijs idd erg mooi!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Voor mij boeit een merk niet echt, vond hem gewoon prachtig
En wilde um hebbuh!
Meestal met kerst iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:42 schreef MaleDuck het volgende:
kerstkado's... doet iedereen dat tegenwoordig ofzo?
Laptop is al gegeven en ik ga haar een ketting geven met een hanger (ketting = witgoud, hanger is goud met parel)quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
[..]
Wat ga je haar geven??![]()
ik wat sierraden, een boekje over berlijn en een tegoedbon voor een langweekend berlijn
dat is niet zo'n slimme vraag om hier te stellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef Queen_E het volgende:
Mogguh Draakjequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:44 schreef draculettetje het volgende:
goede morgen
aha... ik dacht al wanneer doen ze dat...quote:
Goodmeurningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]"History is made by those who break the rules"[/i]
[b]Op dinsdag 17 februari 2009 11:02 schreef -Madskillz28TH het volgende:[/b]
dat klopt, p00p is een genie :D _O_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |