Mogguh Queenyquote:
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Oh je bent vorige week toch maar naar huis gegaan dus? (heb alles een beetje gemist)
Hoe is het nu? wat beter al?
* LL Laat grote neger een koffie bezorgenquote:
1 uurquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
alles helemaal goed! Hoef vandaag lekker maar tot 1 uur![]()
vanmiddag laatste kerstkadotjes halen
Das lijkt me wel ontzettend kut zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogen
lekker, ik moet ook nog kerstshoppenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
Runx heeft een neger fetishquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Laat grote neger een koffie bezorgen
waarom wil je eigenlijk dat een neger dat doet?![]()
nee ik wil een koffie negerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
* LL Laat grote neger een koffie bezorgen
waarom wil je eigenlijk dat een neger dat doet?![]()
das kut manquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Correct, bleek dus achteraf een voorholte ontsteking te hebben en een bacteriële infectie aan mijn ogen
Bellerquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, kreeg een zalfje mee en moest het maar in de gaten houdenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:28 schreef Runx het volgende:
[..]
das kut man, heeft het schade gebracht aan je ogen ?
tsss... maar tot 1 uur...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:24 schreef Queen_E het volgende:
Tripack, godver dat is lang geleden manquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef tripack het volgende:
[..]
Bellerjij ook weer in het vaste groepje
zal k doen.. alhoewel het wel weer superdruk zal zijn in de stadquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tsss... maar tot 1 uur...Geniet lekker van die kado's kopen!
aha gelukkig maar dat het geen schade heeft gedaan man, zalf smeren in je ogen is kut, heb ik ook vaak moeten doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, kreeg een zalfje mee en moest het maar in de gaten houden
tja, dan moet je je kerstinkopen midden november doen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Queen_E het volgende:
[..]
zal k doen.. alhoewel het wel weer superdruk zal zijn in de stad
tjah zat bijna 3 maanden bij een grote klant waar het halve internet afgesloten wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tripack, godver dat is lang geleden man
Ja echt hoor, en ik hou er ook niet van, geklier bij mijn ogenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:32 schreef Runx het volgende:
[..]
aha gelukkig maar dat het geen schade heeft gedaan man, zalf smeren in je ogen is kut, heb ik ook vaak moeten doen.
ook een optiequote:Op dinsdag 23 december 2008 09:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja, dan moet je je kerstinkopen midden november doen...
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:34 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah zat bijna 3 maanden bij een grote klant waar het halve internet afgesloten was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |