Het glazen huis van 3FM staat hier in Breda + Kerstdagen in Breda = een drukte vanjewelste overalquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
hoezo niet dan ?
mijn ma heeft gelukkig gezegt, wij doen niet aan kadootjes (oude maar toch weer nieuwe spelling) doen
Hey mogguh manquote:
morguh p00pquote:
mogguh bellerquote:
Mogguhquote:
* Sgele zoekt in woordenboek op het woord "gaarheid"quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zoekt in woordenboek op het woord "gaarheid"
He kijk nou wat er naast staat
[ afbeelding ]
quote:
Whehehequote:Op dinsdag 23 december 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele zoekt in woordenboek op het woord "gaarheid"
He kijk nou wat er naast staat
[ afbeelding ]
Mwah eerder een week thuis gelegen en "heerlijk" ziek zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:24 schreef Sgele het volgende:
p00p!
Beller!![]()
Hard werkende medemensch!
Alles goed?
Maar vandaag ben je weer beter en heb je er weer hartstikke veel zin in?!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah eerder een week thuis gelegen en "heerlijk" ziek zijn
Oh je bent vorige week toch maar naar huis gegaan dus? (heb alles een beetje gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah eerder een week thuis gelegen en "heerlijk" ziek zijn
Iemand zin om deze man een knal te verkopen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hey Beller, sgele, p00p en madsmogguh!
Laatste dag vandaagen dan genieten van de vrijheid en pas in 2009 weer aan de slag moeten
Cheersquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:34 schreef -Madskillz28TH het volgende:
* -Madskillz28TH paast p00p wat pepernoten
Maar wat krijg je daarvoor terug?quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Iemand zin om deze man een knal te verkopen?
Ik mag volgende week gewoon werkenEn deze week af en toe even checken hoe het gaat op de zaak omdat er niemand is en een nieuw project van start is gegaan...heul handig allemaal
Cut his wings!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Iemand zin om deze man een knal te verkopen?
Ik mag volgende week gewoon werkenEn deze week af en toe even checken hoe het gaat op de zaak omdat er niemand is en een nieuw project van start is gegaan...heul handig allemaal
Een geweldige bonus bij m'n salarisquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar wat krijg je daarvoor terug?
quote:
Kijk dat bedoel ik!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Een geweldige bonus bij m'n salaris
deze week 2 dagen werken, volgende week 3 dagen..daarna nog 2 weken, dan zit mijn stage eropquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:35 schreef MaleDuck het volgende:
Hey Beller, sgele, p00p en madsmogguh!
Laatste dag vandaagen dan genieten van de vrijheid en pas in 2009 weer aan de slag moeten
Kan wel zijn, maar ik wordt te pas en te onpas naar het buitenland gestuurd, en weken gehad van een dikke 60 uur per week.. Ik ben benieuwd of ze in Januari m'n salaris ook nog een schop omhoog gevenquote:
Ik hoop het voor je!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik wordt te pas en te onpas naar het buitenland gestuurd, en weken gehad van een dikke 60 uur per week.. Ik ben benieuwd of ze in Januari m'n salaris ook nog een schop omhoog geven
Mogguh LLquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef Ladylike het volgende:mogguh
Vandaag tot half 4, daarna ff gesprek met wrs mn toekomstige werkgever en dan weer kerstshoppen
(voor de 4e dag achter elkaar pas)
morguh LLquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef Ladylike het volgende:mogguh
Vandaag tot half 4, daarna ff gesprek met wrs mn toekomstige werkgever en dan weer kerstshoppen
(voor de 4e dag achter elkaar pas)
Veel plezier en succes met 't vinden van cadeau'squote:Op dinsdag 23 december 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, ergens een ontbijtje scoren en gift shoppen![]()
Werk ze vandaag!![]()
ja is wel goed ik baal wel dat ik in de kerstvakantie stage moet lopen maar aan de andere kant is het lekker rustig op de wegquote:
jah ik moet ook gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel goed ik baal wel dat ik in de kerstvakantie stage moet lopen maar aan de andere kant is het lekker rustig op de weg
relaxquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik moet ook gewoon doorwerkenmorgen wel lekker vrij
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
relax![]()
![]()
mik moet nog morgen werken , maar daarna kerst
![]()
Morguh majesteitquote:
| Forum Opties | |