Kan wel zijn, maar ik wordt te pas en te onpas naar het buitenland gestuurd, en weken gehad van een dikke 60 uur per week.. Ik ben benieuwd of ze in Januari m'n salaris ook nog een schop omhoog gevenquote:
Ik hoop het voor je!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik wordt te pas en te onpas naar het buitenland gestuurd, en weken gehad van een dikke 60 uur per week.. Ik ben benieuwd of ze in Januari m'n salaris ook nog een schop omhoog geven
Mogguh LLquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef Ladylike het volgende:mogguh
Vandaag tot half 4, daarna ff gesprek met wrs mn toekomstige werkgever en dan weer kerstshoppen
(voor de 4e dag achter elkaar pas)
morguh LLquote:Op dinsdag 23 december 2008 08:43 schreef Ladylike het volgende:mogguh
Vandaag tot half 4, daarna ff gesprek met wrs mn toekomstige werkgever en dan weer kerstshoppen
(voor de 4e dag achter elkaar pas)
Veel plezier en succes met 't vinden van cadeau'squote:Op dinsdag 23 december 2008 09:06 schreef Sgele het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, ergens een ontbijtje scoren en gift shoppen![]()
Werk ze vandaag!![]()
ja is wel goed ik baal wel dat ik in de kerstvakantie stage moet lopen maar aan de andere kant is het lekker rustig op de wegquote:
jah ik moet ook gewoon doorwerkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:15 schreef Runx het volgende:
[..]
ja is wel goed ik baal wel dat ik in de kerstvakantie stage moet lopen maar aan de andere kant is het lekker rustig op de weg
relaxquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik moet ook gewoon doorwerkenmorgen wel lekker vrij
![]()
ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:19 schreef Runx het volgende:
[..]
relax![]()
![]()
mik moet nog morgen werken , maar daarna kerst
![]()
Morguh majesteitquote:
| Forum Opties | |