Ja idd. Helemaal ik, Druid zijnde. Ik raggen in Cat Form, m'n future self stond met haar/m'n staff te meppen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel ernstig hoe de hunter uit de future en de hunter uit het verleden allebei zonder pet vechten en MELEE!
Ik kon wel janken!
Ah je komt later terug als lvl 80 ?quote:Op maandag 22 december 2008 16:53 schreef SharQueDo het volgende:
All your topics are belong to us! TVP!
tevens sepo![]()
![]()
[..]
Ja idd. Helemaal ik, Druid zijnde. Ik raggen in Cat Form, m'n future self stond met haar/m'n staff te meppen.Dat van "get better equipment" vond ik wel hilarisch trouwens.
En ook als je daar heen gaat als level 80 om je "younger self" te helpen. Priceless.
![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb sowieso de leukste quests gedaan in WotLK, vooral nu in Dragonblight is het echt heel mooi allemaal, ook die toren in het midden met al die draken.![]()
Daar kunnen de quests uit Vanilla WoW zeker niet aan tippen.
Maar goed, de weg naar 80 is nog wel heel lang...
vetquote:Op maandag 22 december 2008 19:32 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Parachute:
[ link | afbeelding ]
Het is ook elk jaar hetzelfde liedje.quote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Hanstin het volgende:
Leuke titel....
Ze storten ook overal neer.quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef stbabylon het volgende:
Een goblin die elk fucking jaar weer in dezelfde problemen komt is een kutgoblin.
haha klopt, heb volgens mij al 4 keer een serie zeppelin crash quests gedaan.. xD Alhoewel kom ik ook regelmatig zo'n gecrashte gnome plane tegen..quote:
Is standaard als je over dalaran probeert te vliegen al hoe wel ik wel wat trukjes weet dat je in bepaalde stukken kan vliegen en kan zelfs als horde in de alliance only zone gaan staan op 1 plek er mee (zie me screenie in het vorige topic).quote:
Lijkt mij juist dat je in de vakantie juist gaat raidenquote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef sanakthe het volgende:
Fucking kerstvakantie. Nu twee weken geen raids
Alleen een mage kan dat toch ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is standaard als je over dalaran probeert te vliegen al hoe wel ik wel wat trukjes weet dat je in bepaalde stukken kan vliegen en kan zelfs als horde in de alliance only zone gaan staan op 1 plek er mee (zie me screenie in het vorige topic).
wij raiden alleen op 25, 26, 32 en 1 niet, verder gaat alles gewoon doorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Elmowan het volgende:
[..]
Lijkt mij juist dat je in de vakantie juist gaat raidenMaarja ik heb toch geen vakantie
Daar zat hij altijd wel ja, onder een roze bubble. Daar zit nu een groot gat (met een bordje: pas op voor het gat).quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Fipotje het volgende:
is dalaran die stad bij tarrenmill ? (heb half jaar niet meer gespeelt er is zooo veel verandert)
Idd. Ik hoop al 3 jaar lang dat Goblins ooit playable wordenquote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Goblins zijn niet kut, Goblins zijn cool! (>_<)
Issue:quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop al 3 jaar lang dat Goblins ooit playable worden.
No way dat Alliance de Goblins krijgt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Issue:
Gnomes
Solution:
Replace with Goblins.
Ben al 8x wezen checken waarom is hij er nooit?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Net wel 2x een Orb of Decreption geloot van Skarr.
Liever Goblins en geen AH dan Gnomes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Of ze blijven gewoon neutral. En dat je dan zowel de horde als alliance quests kan doen, ah's kan gebruiken enzo.
Zit er over na te denken, maar ik heb toch al alle undead horses gezien ik de beste race ooit heb anyway.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:44 schreef Hanstin het volgende:
Vandaag hadden ze het over de deathcharger mount in de guild dus ik dacht ik ga het maar eens proberen en ja hoor gelijk de 1ste run(had hem al een paar keer eerder gedaan) dropt hij
[ afbeelding ]
Afaik ook nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:28 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Alleen een mage kan dat toch ?
Het is woensdag, weekly maintenance..De servers zijn down tot 11.00. Geen wonder dus dat je niet inlogt.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef VatosLoco het volgende:
wtf kom niet ingelogd, geeft continue aan dat me wachtwoord niet correct is
Kom wel op de blizzard site ingelogd in me account![]()
Ah, gelukkig dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef VatosLoco het volgende:
Klopt hoor net van een collega dat de koppeling tussen de login servers en useraccounts database fucked is. Ze zijn er mee bezig, zou me er ook niet druk om maken tijdens maintanence kan toch niet spelenquote:Op woensdag 24 december 2008 09:02 schreef VatosLoco het volgende:
Ik heb die melding al niet meer, dus het zal inmiddels wel gefixed zijnquote:Op woensdag 24 december 2008 09:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klopt hoor net van een collega dat de koppeling tussen de login servers en useraccounts database fucked is. Ze zijn er mee bezig, zou me er ook niet druk om maken tijdens maintanence kan toch niet spelen.
Precies dus waarom zou jequote:Op woensdag 24 december 2008 09:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik heb die melding al niet meer, dus het zal inmiddels wel gefixed zijn. Kan uiteraard nog niet op een server inloggen.
Hij doet het weer, dat is ook de eerste keer voor mij dat Blizzard op tijd isquote:Op woensdag 24 december 2008 10:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies dus waarom zou je. * WyriHaximus is blij dat hij gewoon moet werken tijdens onderhoud
Whehe straks ff inloggen om titansteel te doenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:00 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Hij doet het weer, dat is ook de eerste keer voor mij dat Blizzard op tijd is.
Drop rate is omhoog geschotenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:01 schreef Elmowan het volgende:
Vroeger was die Baron mount teminste nog heel rare, nu zie je hem zo vaakEn Wyri level je lockpicking:P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DKs eat ik for breakfast, soms two tegelijk.quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 15:51 schreef SharQueDo het volgende:
"You can't do that while stunned."
"You die."
"You are dead."
KUT RRRR-ResilienceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb iets van -9% chance to be crit met -6% crit damage met sowieso al een dikke 80% damage reduction en 34k HP bgbuffed. In 6 seconden in een paar klappen dood. Nee hoor, Paladins zijn helemaaal niet OP.quote:
Bullshitquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb iets van -9% chance to be crit met -6% crit damage met sowieso al een dikke 80% damage reduction. Sowieso, resilience fuckte PvP up sinds TBC.![]()
Pala's slaan geen deukje in me als prot warrior O_oquote:Op woensdag 24 december 2008 17:08 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik heb iets van -9% chance to be crit met -6% crit damage met sowieso al een dikke 80% damage reduction en 34k HP bgbuffed. In 6 seconden in een paar klappen dood. Nee hoor, Paladins zijn helemaaal niet OP.![]()
Sowieso, resilience fuckte PvP up sinds TBC.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 25 december 2008 03:13 schreef sanakthe het volgende:
Wtf moet ik zeggen dan als Warlock
Het is echt om te huilen hoe unbalanced pvp nu is.
Disable je addons eens...quote:Op donderdag 25 december 2008 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
lol, kan niet meer inloggen.. Nou kan wel inloggen maar als het spel is geladen disconnect hij.. Gisteren deed ie 't nog.
Zeker uitgelogged in Dalaran?quote:Op donderdag 25 december 2008 11:46 schreef drumstickNL het volgende:
lol, kan niet meer inloggen.. Nou kan wel inloggen maar als het spel is geladen disconnect hij.. Gisteren deed ie 't nog.
Ik speelde eerst een hunter, heb sinds een half jaar een paladin en ben drie maanden uit het spel geweest. Ben sinds kort mijn paladin weer aan het spelen, mèn, niemand krijgt me meer doodquote:Op donderdag 25 december 2008 02:03 schreef SharQueDo het volgende:
Fucking shit paladins![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo, OP?Na 2 jaar qq heeft die tyfis !@#$er blizzard ze eindelijk "gelijk gegeven" cq gigantisch geboost. Letterlijk unkillable in arena. Weet iemand nog een echte competieve MMORPG? Deze shit is zo broken als wat.
Ah, welkom!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik ben ook maar es ermee begonnen ...
Welkomquote:Op donderdag 25 december 2008 17:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
Ja fijn he.quote:Op donderdag 25 december 2008 18:19 schreef sanakthe het volgende:
Jezus SharQ, je UI D:
*kijkt naar UI*quote:Op donderdag 25 december 2008 17:27 schreef SharQueDo het volgende:
[ afbeelding ]
Ho ho ho, bitches! Merry christmas!
Uhhuhquote:Op maandag 22 december 2008 17:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Maar goed, de weg naar 80 is nog wel heel lang...
que? geen moeilijke vragen stellen, hé. ik begrijp nog veel nie. ik ben gewoon gaan spelen..quote:Op donderdag 25 december 2008 17:42 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ah, welkom!Wie, wat, waar, wanneer, waarom en hoe?
Vlucht nu het nog kan!!!quote:Op donderdag 25 december 2008 17:29 schreef ebeaydojraes het volgende:
questhelper uitzetten, of niet in dalaran uit en inloggen.quote:Op donderdag 25 december 2008 13:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ff WTF geleegd en nou doet ie t weer..
RIP, zo iemand hadden wij ook in mijn guild, een oude man met kanker.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef thunderbunny het volgende:
Gewoon echt zwaar K*T! Alles voelt alsof hij beter verdiende dan dit.
Voorde geinteresseerden, Serip/Thalun op Emerald Dream is er dus niet meer
Ik hoop dat waar die ook is, hij het beter heeft dan wat m in leven allemaal overkwam.
questhelper + dalaran uitloggenquote:Op donderdag 25 december 2008 13:34 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
ff WTF geleegd en nou doet ie t weer..
Ik ken het helaas ook. Zit nog steeds in de guild als officer en een note dat hij never gekicked mag wordenquote:Op donderdag 25 december 2008 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
RIP, zo iemand hadden wij ook in mijn guild, een oude man met kanker.
Ja, zeer waarschijnlijk wel, maar ja, daar denk je niet bij na als guildie. Tenminste ik niet.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dus dan had hij de intentie al? Want voor zover ik weet is Seppuku eervolle (of rituele) zelfmoord in Japan?
Tja, het is altijd zo bizar dat veelal mensen die juist het einde in zicht hebben zo vrolijk kunnen zijn.quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef thunderbunny het volgende:
Lekker log ik gister in, hoor ik van iemand dat een guildee waar ik sinds het begin mee heb gespeeld is overleden aan z' n diabetes.
Echt 1 van de vrolijkste mensen die ik ooit op wow ben tegengekomen, hij liet zich gewoon niet uit het veld slaan, ook niet toen ie zijn been kwijtraakte erdoor, en ziekenhuis in en uit moest, altijd de vrolijkheid zelve.
Daarom zag ook niemand dit aankomen.
Wordt je toch even stil van als je vanaf het begin vanaf scholo enzo to MC to Sunwell met zo iemand geraid en zo'n beetje alles overwonnen hebt.
Ik hoop dat waar die ook is, hij het beter heeft dan wat m in leven allemaal overkwam.
Idd. Sterkte.quote:Op vrijdag 26 december 2008 01:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Tja, het is altijd zo bizar dat veelal mensen die juist het einde in zicht hebben zo vrolijk kunnen zijn.
Respect daarvoor. Sorry om te horen dat ie dood is man. Sterkte.
Dat vergeet ik nog helemaal te melden over Stormscale.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:14 schreef Fir3fly het volgende:
Kom niet naar Frostmane, alle content behalve Sarth met 3 drakes is al gecleared door pugs. Maar de lag is afschuwelijk rond een uur of 8 (vooral op zondag) en de random crashes zijn niet van de lucht. En, als iemand erachter komt dat je hier naar toe bent gemigrate wordt je vergruisd.
Athene zuigt.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:19 schreef sanakthe het volgende:
MAN!
Je hebt Athene op je server, wat wil je nog meer?
Zo denk ik er dus ook over, maar op Stormscale krijg je echt geen invite. En nogmaals, op ieder moment van de dag zitten er meer dan 30 man in naxx. En zojuist nog op 4 andere servers gekeken...quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:32 schreef Sapstengel het volgende:
PuG's waar ze naar spelldamage vragen zijn sowieso noob. Alsof dat de enige belangrijke stat is. Als ik zo'n wisp terug krijg heb ik altijd iets van, ja laat maar. Kijk dan op m'n armory of stel niet van die domme eisen.
Je speelt horde? Of alliance?quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:35 schreef sanakthe het volgende:
Maar om even een serieuze reply te geven.
Server waar ik op zit, Anachronos, is best packed. Hier en daar wat sukkels, maar genoeg heroic pugs te doen en hier en daar naxx/sarth pugs. Voor de rest 3 top guilds, 2 horde, 1 alliance. Best goede atmosfeer al zeg ik het zelf.
Ben weer terug getransferd omdat ik de nieuwe server echt klote vond vergeleken met Anachonos.
Mja, dat wordt idd nog lastig, sommige speel je toch meer dan een jaar mee, en ondanks dat het maar een spel is, is het toch tof om altijd met dezelfde gasten te spelen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:40 schreef sanakthe het volgende:
Horde.
Ik was toen naar Blade's Edge getransferd met de guild waarin ik toen zat. Maar het was er veel te rustig vergeleken met Anachronos, en ik miste de mensen.
1600 Spell damaged full buffed is ook niet veel om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:10 schreef onlogisch het volgende:
Ok fokkers.
Even wat dingen op een rijtje.
Ik speel atm op Stormscale, EU. Horde.
En ik ben deze halve zweedse server een beetje zat.
Nadelen van deze server :
Zoals gezegd, de halve populatie bestaat uit zweden. Opzich niets mis mee maar na een tijd gaat het me toch wel storen
Punt 2 : de "hoge" eisen die er gesteld worden. Om een voorbeeld te illustreren :
<Trade><Draco> LF2M dps Naxx whispers stats/achievement + gear
To Draco : Hi, i'm a mage 1600 spelldmg (Daar lieg ik al over omdat ik aan 1600 kom als fullbuffed zijnde).
Reactie : Lol, WAY too low spelldmg mate sorry.
(En dan heb ik nieteens mn achievement kunnen linken die ik nieteens heb omdat niemand me mee wil hebben naar naxx.)
Ik heb al op verschillende servers gekeken of men daar ook pugs naxx doet. Maar een simpele /who naxx laat meestal 1 of geen groep in naxx zien. Terwij op ieder moment van de dag er zeker 30 tot ?? mensen in naxx zitten @ Stormscale.
Ligt het "niveau" daar dan echt zo hoog? Lijkt me sterk, maar misschien dat jullie wat ervaringen van jullie servers kunnen posten
Het zelfde geldt voor heroics, je wilt betere gear farmen in hc's maar het eerste wat men vraagt is naar je stats + gear.
Een guild joinen is ook geen optie daar. Iedere guild recruit wel met de mededeling dat skillz belangrijker zijn dan gear maar ondertussen word je overal rejected. En de guilds die iedereen klakkeloos aannemen die kunnen nieteens kara clearen @ 80.
Natuurlijk heb ik in guilds gezeten pre tbc. En daar viel het allemaal goed te doen. Alleen mijn guild pre tbc is een beetje uitelkaar gevallen etc.
--------------------------------------------------------
Pvp is ook zoiets. Tijden lang werd Stormscale als DE pvp server gezien (niet zo vreemd met 6 teams van Stormscale in de top10 @ seizoen 1 & 2)
Toch weten die n00bs uit de Cyclone cluster geen enkele av te winnen. Alleen vallen av's te winnen met AV premades dmv een addon.
Al met al zit ik er steeds meer en meer aan te denken om te migraten naar een andere server.
Kunnen jullie mij wat info verschaffen over de servers waar jullie op zitten?
Zijn er genoeg tanks?
Zijn er genoeg healers?
Winnen jullie clusters bg's redelijk vaak? (Met name av)
De horde/alliance ratio?
Is je server pvp of pve?
If you came this far, thanks for reading
En alvast bedankt voor de eventuele reacties
Mwah, 1600 spelldmg is wel redelijk denk ik. Het wordt alleen niet meer redelijk gevonden omdat de eerste 80ers als eerste met elkaar naxx gingen doen en snel boven de rest uitstegen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:51 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
1600 Spell damaged full buffed is ook niet veel om eerlijk te zijnRun eerst wat HC om wat te gearen voordat je naxx gaat doen, ik kan het wel begrijpen, Naxx is geen speelterrein waar je zo ff doorheen runt als in een normall.
Daarbij zit ik op Twisting Nether, genoeg guilds die naxx doen, tevens ook pug groups, runnen elke avond wel 3 tot 5 alliance pug groups naxx.
Nou ja, wel dusquote:Op vrijdag 26 december 2008 02:51 schreef VatosLoco het volgende:
Naxx is geen speelterrein waar je zo ff doorheen runt als in een normall.
Hoe ging het spreekwoord ook alweer? "al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding"quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:28 schreef SharQueDo het volgende:
Iemand ooit gehoord van Aion?![]()
![]()
![]()
Nieuwe MMORPG uit Korea, van de makers van o.a. Lineage en Tabula Rasa. Ziet er echt gruwelijk stoer uit, en (van wat ik kan zien) zeer zeker een waardige competitor tegen WoW.
quote:
damn das balen voor je..quote:Op donderdag 25 december 2008 23:47 schreef thunderbunny het volgende:
Lekker log ik gister in, hoor ik van iemand dat een guildee waar ik sinds het begin mee heb gespeeld is overleden aan z' n diabetes.
Echt 1 van de vrolijkste mensen die ik ooit op wow ben tegengekomen, hij liet zich gewoon niet uit het veld slaan, ook niet toen ie zijn been kwijtraakte erdoor, en ziekenhuis in en uit moest, altijd de vrolijkheid zelve.
Daarom zag ook niemand dit aankomen.
Wordt je toch even stil van als je vanaf het begin vanaf scholo enzo to MC to Sunwell met zo iemand geraid en zo'n beetje alles overwonnen hebt.
Nee dankje, ik hou niet van die Japanse mmorpg's.quote:Op vrijdag 26 december 2008 04:28 schreef SharQueDo het volgende:
![]()
![]()
Nieuwe MMORPG uit Korea, van de makers van o.a. Lineage en Tabula Rasa. Ziet er echt gruwelijk stoer uit, en (van wat ik kan zien) zeer zeker een waardige competitor tegen WoW.
- Maak zelf een Naxx group.quote:Op vrijdag 26 december 2008 02:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mwah, 1600 spelldmg is wel redelijk denk ik. Het wordt alleen niet meer redelijk gevonden omdat de eerste 80ers als eerste met elkaar naxx gingen doen en snel boven de rest uitstegen.
Het zal alleen maar sneller gaan met meer spelldmg natuurlijk. Maar het is geen vereiste om met 1800 spelldmg aan de porten van naxx te verschijnen.
Sorry hoor, maar Koreaanse MMORPG"s kunnen maar 1 ding betekenen, grinden, grinden, en grinden, saaie baggerquest, een of andere premiun item mall, de graphics lijken verdacht veel op lineage2/rappelz, en kijk eens naar de developerquote:Op vrijdag 26 december 2008 04:28 schreef SharQueDo het volgende:
![]()
![]()
Eens. Ik dacht eerst dat het gewoon Lineage II wasquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar Koreaanse MMORPG"s kunnen maar 1 ding betekenen, grinden, grinden, en grinden, saaie baggerquest, een of andere premiun item mall, de graphics lijken verdacht veel op lineage2/rappelz, en kijk eens naar de developer.
zoals ik al zei geen spelldamage trinkets. Scheelt een hoop. + ik moet nog wat enchantts enzo en fully buffed is het +_ 1800.quote:Op vrijdag 26 december 2008 11:08 schreef stbabylon het volgende:
1600 met full naxx :S Onze oomkin en holydin zitten ruim over 1700 heen met heroic gear :S
Nee, was in IF.quote:Op vrijdag 26 december 2008 00:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
questhelper + dalaran uitloggen
je kon ook inloggen op een alt en een GM vragen om je te verplaatsen.
Het is voor hun dan ook makkelijker om meer SP te krijgen. Ik ga als shadowpriest ook veel voor crit. Unbuffed zit ik nu op 1650, maar wel 20% crit met alleen naxx 10 en heroic gear. Heb nog geen naxx 25 loot gekregenquote:Op vrijdag 26 december 2008 11:08 schreef stbabylon het volgende:
1600 met full naxx :S Onze oomkin en holydin zitten ruim over 1700 heen met heroic gear :S
Ook op Stormscale gespeeld?quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Oh ja nog even over Stormscale, ik vind het vooral een lag server met ongelofelijk veel kinderachtige mensen. Best te begrijpen dat je wilt transferren.
Dat is wat de char profile zegt van onze mage CL en hij heeft behoorlijk goede gear atm (we hebben alleen nog thadius, sapph, kel't en malygos 25 te gaan) dus ik neem aan dat 1.6k niet zo slecht is voor een mage.quote:# Bonus Damage:1760
# Hit Rating: 368
# Crit Chance: 21.75%
# Haste Rating: 347
Jep.quote:Op vrijdag 26 december 2008 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ook op Stormscale gespeeld?
En wat raad je aan?
En als je frostfire mage bent, heb je ook geen talents voor extra spellpower. Alles komt van je gear.quote:Op vrijdag 26 december 2008 12:48 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
zoals ik al zei geen spelldamage trinkets. Scheelt een hoop. + ik moet nog wat enchantts enzo en fully buffed is het +_ 1800.
Met hoeveel crit/hit ? Je kunt wel 2000+ spellpower hebben, maar zonder hit heb je daar nog geen drol aan.quote:Op vrijdag 26 december 2008 14:18 schreef sanakthe het volgende:
Ja, maar hij heeft 1600 +SP fully buffed zegt hij. Of lees ik nou verkeerd?
Fully buffed zit ik aan 2.3-2.4k.
--
Jeej, er staan weer raids gepland op de kalender.
Dan wel puur op bazen, want met trash erbij haalt bijna niemand datquote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef SharQueDo het volgende:
SP zegt natuurlijk niets (ivm crit, hit, resists, etc). DPS zegt al veel meer. 2000 DPS is een goed getal om aan Naxx te beginnen, imo.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Anachronos&n=Sanakthequote:Op vrijdag 26 december 2008 16:50 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Met hoeveel crit/hit ? Je kunt wel 2000+ spellpower hebben, maar zonder hit heb je daar nog geen drol aan.
Met alleen fel armor zit ik aan de 1943 spelldamage met deze gear. Met +125 sp flask en raidbuffs zal dat ook rond de 2200 liggen. Overigens heeft die classleader nogal een overkill aan hit aangezien je maar 263 nodig bent, met 3% van talents.
Onze eerste raid is 2 januari weer.
2000 als je het makkelijk wil hebben. 1500 moet ook wel lukken, alleen kan het wat uitdagend zijn op sommige bosses.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:44 schreef SharQueDo het volgende:
SP zegt natuurlijk niets (ivm crit, hit, resists, etc). DPS zegt al veel meer. 2000 DPS is een goed getal om aan Naxx te beginnen, imo.
Heb je niet wat weinig hit?quote:Op vrijdag 26 december 2008 20:27 schreef invine het volgende:
Ben ook maar weer begonnen maandje terug.. maar wat is rogue slecht zeg.. qua dps is het helemaal nikszit op 3,1k AP met 27crit en ongeveer 160 hit en nog word ik outdamaged door een paladin..
character is fegios op kazzak horde
Net in OS met 20 man, 5e op dps.. had 2700 ongeveer.. maar ja hit is wat weinig maar mis bijna niks.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Heb je niet wat weinig hit?![]()
Ik speel het spel niet meer, maar 160 hit is nog niet eens 5% tegenwoordig.
In tbc was 60% van de gemiddelde rogues damage white damage, als het al niet meer was.
Maar goed, dat was met combat toen, jij bent muti.
315 is poison hit cap, white damage is 754 maar dat is schijnbaar niet meer zo nodig zo lang je maar je poison hit cap haalt, alles daarboven is mooi mee genomen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:21 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Heb je niet wat weinig hit?![]()
Ik speel het spel niet meer, maar 160 hit is nog niet eens 5% tegenwoordig.
In tbc was 60% van de gemiddelde rogues damage white damage, als het al niet meer was.
Maar goed, dat was met combat toen, jij bent muti.
Iddquote:Op zaterdag 27 december 2008 01:38 schreef Fir3fly het volgende:
Nogal oud. En je hebt het ook op de OT gepost zie ik.
NEE!quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef drumstickNL het volgende:
gadver tauren females zijn lelijk..
vies lelijk..quote:Op zaterdag 27 december 2008 11:51 schreef drumstickNL het volgende:
gadver tauren females zijn lelijk..
Je hebt gelijk, ik heb me ff ingelezen weer. Lijkt me beetje vreemd dat rogues nu de meeste damage doen met poisons?quote:Op zaterdag 27 december 2008 00:57 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
315 is poison hit cap, white damage is 754 maar dat is schijnbaar niet meer zo nodig zo lang je maar je poison hit cap haalt, alles daarboven is mooi mee genomen.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn rogue is ook nog steeds 70, nog geen zin gehad om er op te spelen.
wow, echt superquote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand dit al gezien? Ik vind het echt fantastisch gemaakt.
http://www.vimeo.com/2625538
Damn, da's nicequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ik speel op stormscale, maar ik ga migratenquote:Op zaterdag 27 december 2008 22:26 schreef Hanstin het volgende:
Iemand die hier op executus speelt? zo ja alliance of horde?
Extreem tof filmpjequote:Op zaterdag 27 december 2008 21:37 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb op Blackout en Cyclone gespeeld en de queue times zijn daar vrijwel hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:19 schreef onlogisch het volgende:
Zoals eerder gemeld in dit topic ga ik migraten van stormscale.
Ik zit alleen nog te twijfelen naar welke server ik zal verkassen.
Sowieso een pvp server en 1 die in de battlegroups Misery of Blackout zit. Dat ivm de queue times voor bg's
Aangezien Stormscale @ Cyclone zit en ik die clusterrealms wel gezien heb
Wint blackout vaak av? Want zonder av premade hoef je het niet te proberen @ Cyclone. Die n00bs maken altijd dezelfde foutquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik heb op Blackout en Cyclone gespeeld en de queue times zijn daar vrijwel hetzelfde.
Ik denk wel wat meer dan op Cyclone ja, maar sowieso moet je AV niet zonder premade doenquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wint blackout vaak av? Want zonder av premade hoef je het niet te proberen @ Cyclone. Die n00bs maken altijd dezelfde fout
Onzin, Rampage cluster horde wint altijd av. Zonder premades. Die lui snappen het tenminste.quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik denk wel wat meer dan op Cyclone ja, maar sowieso moet je AV niet zonder premade doenDat faalt op elke BG.
Echt waar?quote:Op zaterdag 27 december 2008 23:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onzin, Rampage cluster horde wint altijd av. Zonder premades. Die lui snappen het tenminste.
Horde of Alliance? Want Horde is nogal dood op EDquote:Op vrijdag 26 december 2008 12:05 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
damn das balen voor je..
Oja, ik ga binnenkort ook naar Emerald Dream ..
halls of stone is ook echt kutquote:Op zondag 28 december 2008 01:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
t7 chestalle heroics behalve Halls of stone en occulus gedaan
Ik denk dat het geen probleem moet zijn. Zeker niet met wat food/pots erbij. + De buffs die je nog gaat ontvangen van de raidquote:Op zondag 28 december 2008 09:25 schreef Stommie het volgende:
ff vraagje,
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Scarshield+Legion&n=Darinos
zou ik in deze gear kunnen beginnen met naxx?
True, en zo vang je tenminste ook snel achievementsquote:Op zaterdag 27 december 2008 23:50 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Echt waar?Dan neem ik m'n woorden terug
Maar toch speel ik liever in een premade
Lolquote:Op zondag 28 december 2008 10:46 schreef Blistering het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! IK BEN ZO FUCKING BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
[ afbeelding ]
Needless to say more?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb die quest line nog nieteens gedaan.quote:
Grats!!quote:Op zondag 28 december 2008 10:46 schreef Blistering het volgende:
OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG! IK BEN ZO FUCKING BLIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!
[ afbeelding ]
Needless to say more?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HC Oculus is echt piss easy.quote:Op zondag 28 december 2008 15:20 schreef sanakthe het volgende:
HC Oculus is dan ook echt om te huilen T_T
Volgens mij is WotLK alleen voor ¤ 29,95 te koop.quote:Op zondag 28 december 2008 15:43 schreef Knoflook het volgende:
Wotlk was tog ergens voor 20 of alleen 27? Sta nu bij mm haha
In Dragonblight :quote:Op zondag 28 december 2008 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb die quest line nog nieteens gedaan.
Het filmpje schijnt geweldig te zijn. Hoe heet de eerste quest in die lijn en waar pik ik hem op?
quote:Step 1: Recruiting the Taunka
1.) Into the Fold
2.) Blood Oath of the Horde
3.) Agmar's Hammer
Step 2: Destroy the Nerubians
1.) Victory Nears...
2.) From the Depths of Azjol-Nerub
3.) The Might of the Horde
4.) Attack by Air!
5.) Blightbeasts be Damned
Step 3: Annexing the Taunka
1.) Strength of Icemist
2.) Chains of the Anub'ar
3.) Return of the High Chief
4.) All Hail Roanauk!
Step 4: The Forsakens New Plague
1.) Imbeciles Abound!
2.) The Forsaken Blight and You: How Not to Die
3.) Emerald Dragon Tears
4.) Spread the Good Word
5.) The Forsaken Blight
Step 5: The Red Dragonflight
1.) The Kor'kron Vanguard!
2.) Audience With The Dragon Queen
3.) Galakrond and the Scourge
4.) On Ruby Wings
Step 6: Victory Over the Scourge?
1.) Return to Angrathar
BONUS! Wrath Gate In-Game Cinematic/Machinima outside link to view it
BONUS! Achievement: Veteran of the Wrath Gate!
Step 7: The Betrayal
1.) Darkness Stirs
2.) Herald of War
3.) A Life Without Regret
4.) The Battle for the Undercity
Nope zit er niet bij.quote:Op zondag 28 december 2008 21:12 schreef Knoflook het volgende:
Er hoort toch een gratis maand bij WoTLK te zitten ? Of ben ik nu gek :S
Nog beter: spam je chain beam op de adds, hij jumped en doet meer damage per jump, eerst 2~3 adds jumpen en dan de baas is meer dan dubbele damage op de baas.quote:Op zondag 28 december 2008 15:38 schreef SharQueDo het volgende:
Ruby Drake: Gebruik (1), die chain beam. Spam die op de boss. Als je geraakt wordt dan 'laad je op' met evasive charges. Gebruik Evasion (2) wanneer je low-half on HP bent. Probeer charges op te laden via de adds (doen 4k damage, boss doet 12k damage per hit). Als iedereen vlak bij elkaar blijft en de tank dicht genoeg bij de boss vliegt dan raakt die chain beam alle adds als je op de boss blijft schieten.
vind je dat nou fijn? ik kan er echt niet bij dat dat nou beter speelt dat de standaard UI..quote:Op zondag 28 december 2008 19:49 schreef OFfSprngr het volgende:
Was tijd voor nieuwe addons, meer macros en betere layout:
[ afbeelding ]
Ik vind 't ook fijn om mn usericons in het midden te hebben, en mn balktjes wat kleiner enzoquote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef invine het volgende:
[..]
vind je dat nou fijn? ik kan er echt niet bij dat dat nou beter speelt dat de standaard UI..
Je kunt default niet eens spelen als affliction. Het heeft ook totaal niet genoeg info van wat er precies gebeurt. Met jouw, je spells, je pet, je DoTs, hoeveel health bosses nog hebben, cast bar, global cooldown, abilities die cooldown hebben, buffs, aggro meter, procs, raid frames..quote:Op maandag 29 december 2008 12:03 schreef invine het volgende:
[..]
vind je dat nou fijn? ik kan er echt niet bij dat dat nou beter speelt dat de standaard UI..
Dat dacht ik eerst ook, tot ik ging raiden. Toen kwam omen threatmeter, raidframes, cast bars, damage meter dat soort dingen. En ik vind de standaard UI te vol en chaotisch, heb het liever schoon.quote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef Elmowan het volgende:
Ik heb helemaal gee add-ons behale fishing buddy, en het werkt perfect hoor! Hoef al die troep niet
Tja het is vrij lastig om def capped te worden zonder heroics. Dan komt zoiets wel eens voor.quote:Op maandag 29 december 2008 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
Bij normal lekker boeiend, maar bij heroics word ik altijd gek van tanks die niet def capped zijn. Al een paar keer gehad dat die werd ge-1shot door een boss met een cleave oid.
nee dus ?quote:Op maandag 29 december 2008 14:01 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wil van m'n wowchar een animated usericon maken, tips iemand?
Dat klopt idd. Mjah dan beter een paar heroics afzien en daarna gewoon def capped verder gaanquote:Op maandag 29 december 2008 15:04 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Tja het is vrij lastig om def capped te worden zonder heroics. Dan komt zoiets wel eens voor.
Of je moet revered / exhalted met wyrmrest zijn en dat duurt ook "eeuwen"
Je kan jezelf recorden met Fraps 99, die maakt er een filmpje van. Hoe je van een deel van een filmpje (avi) een stukje animated gif maakt is mij verder onduidelijk..quote:
Of http://www.wowmodelviewer.org/ , er was ook een site waar je het makkelijker mee kon doen, maar die kan ik niet meer vinden.quote:Op maandag 29 december 2008 15:17 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Je kan jezelf recorden met Fraps 99, die maakt er een filmpje van. Hoe je van een deel van een filmpje (avi) een stukje animated gif maakt is mij verder onduidelijk..
quote:Op maandag 29 december 2008 15:49 schreef ScarFace- het volgende:
Binnenkort verloopt mijn account weer.
Kan ik dan zo af en toe op de test realms spelen of moet je daar ook een actief account voor hebben?
quote:
Wat ik hier uit kan opmaken weet ik niet preciesquote:Players who create an active World of Warcraft: The Burning Crusade account before the Test Realms go live can play on the Test Realms.
vorige pagina ook gepostquote:Op maandag 29 december 2008 16:50 schreef incognitoomuch het volgende:
Weet niet of mensen dit filmpje al gezien hebben?:
Beyond epic!
Zou wel cool zijn als elke user hier zijn main als avatar zou gebruiken..quote:Op maandag 29 december 2008 15:20 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Of http://www.wowmodelviewer.org/ , er was ook een site waar je het makkelijker mee kon doen, maar die kan ik niet meer vinden.
Huh? kan dat?quote:Op maandag 29 december 2008 22:45 schreef SharQueDo het volgende:
Fucking hell. 2 uur wipen op 10-man Instructor Razuvious.![]()
![]()
![]()
Dat is onlogisch gewoon je hart volgen, wat wil je zelf?quote:Op maandag 29 december 2008 21:44 schreef onlogisch het volgende:
En ik weet nog steeds niet naar welke server ik moet verkassen
Zie mn post op pagina 3. Alles behalve datquote:Op maandag 29 december 2008 22:56 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Dat is onlogisch gewoon je hart volgen, wat wil je zelf?
Hordequote:Op dinsdag 30 december 2008 01:35 schreef drumstickNL het volgende:
Horde kerstboom is veel mooier dan de alliance kerstboom..
ga naar de top van de toren naast het alliance gedeelte, mount je flying mount en vlieg naar binnen en zorg er voor dat je op de tank land anders word je weg gezaptquote:Op maandag 29 december 2008 23:13 schreef sanakthe het volgende:
Wyri, hoe kom ik in de Alliance gedeelte haha?
Het zal wel aan mij liggen, maar 25 man spiderwing vind ikzelf veel makkelijker dan 10-manquote:Op dinsdag 30 december 2008 01:57 schreef SharQueDo het volgende:
In anderalf uur 25man Spider Wing down met m'n pugje. ^^
Maar niet zo goed als die van mij.quote:Op dinsdag 30 december 2008 13:41 schreef SharQueDo het volgende:
Stop eens met zeuren over mijn UI, ja! Ik heb hem zelf samengesteld en ik moet er mee spelen (en voor mij speelt hij heel fijn).![]()
![]()
edit: En hij is nog altijd stukken beter dan de default Blizzard UI.![]()
Wat een kutzooi! Heb medelijden met de beste kerel.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Even geleend van de collega's van tweakers:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=13909298051&sid=1&pageNo=1
quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=13909298051&sid=1&pageNo=1
Ergens wel, aan de andere kant had hij gewoon moeten kijken aan wie je het geld geeft. Lijkt mij dat iedereen weet dat die wezel bij zat mensen hun trade openenquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat een kutzooi! Heb medelijden met de beste kerel.
hahaquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Hahahaha.quote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Leuke GM's...quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef Karina het volgende:
Vanavond zo iets grappig meegemaakt in HFP. Een GM kwam wat truukjes laten zien. We waren met zijn drieëen en hij liet ons bijvoorbeeld met hele grote kippen vechten. En we waren veranderd in gnomes met een pompoenhoofd! Was erg leuk. Van die kippen heb ik helaas geen screenshot gemaakt. Je ziet ze nog wel dood liggen op de achtergrond bij het 2e plaatje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
O-W-N-E-Dquote:Op dinsdag 30 december 2008 14:28 schreef CocaColaLight het volgende:
Haha, vet zeg!quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef Karina het volgende:
Vanavond zo iets grappig meegemaakt in HFP. Een GM kwam wat truukjes laten zien. We waren met zijn drieëen en hij liet ons bijvoorbeeld met hele grote kippen vechten. En we waren veranderd in gnomes met een pompoenhoofd! Was erg leuk. Van die kippen heb ik helaas geen screenshot gemaakt. Je ziet ze nog wel dood liggen op de achtergrond bij het 2e plaatje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
GMs mogen dat toch helemaal niet doen?quote:Op dinsdag 30 december 2008 19:55 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 31 december 2008 14:40 schreef Windigo het volgende:
Heb definitief gererolled naar horde. Ik ben mijn oude guild helemaal zat (ex vriend zit erin, vroegere beste vriendin maar naar ruzies niet meer etc), ik ben de alliance zat, en ik ben de alliance questgebieden ook zat. Nu dus een tauren shaman aangemaakt op hellscream.
Moet zeggen, het bevalt prima. Weinig spam in de chat, volwassen gedrag van medespelers, rustige startgebieden. Fijn! For the horde!quote:
Lelijk.quote:Op woensdag 31 december 2008 17:47 schreef GoodGawd het volgende:
Mensen hoe ziet die exclusive mount eruit, die je ontvangt wanneer je vriend uitnodigt, die vervolgens 2 maanden gaat betalen?
Moraalridderquote:Op woensdag 31 december 2008 14:26 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
GMs mogen dat toch helemaal niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |