Lijkt mij juist dat je in de vakantie juist gaat raidenquote:Op maandag 22 december 2008 20:02 schreef sanakthe het volgende:
Fucking kerstvakantie. Nu twee weken geen raids
Alleen een mage kan dat toch ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is standaard als je over dalaran probeert te vliegen al hoe wel ik wel wat trukjes weet dat je in bepaalde stukken kan vliegen en kan zelfs als horde in de alliance only zone gaan staan op 1 plek er mee (zie me screenie in het vorige topic).
wij raiden alleen op 25, 26, 32 en 1 niet, verder gaat alles gewoon doorquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:41 schreef Elmowan het volgende:
[..]
Lijkt mij juist dat je in de vakantie juist gaat raidenMaarja ik heb toch geen vakantie
Daar zat hij altijd wel ja, onder een roze bubble. Daar zit nu een groot gat (met een bordje: pas op voor het gat).quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:36 schreef Fipotje het volgende:
is dalaran die stad bij tarrenmill ? (heb half jaar niet meer gespeelt er is zooo veel verandert)
Idd. Ik hoop al 3 jaar lang dat Goblins ooit playable wordenquote:Op maandag 22 december 2008 22:20 schreef OFfSprngr het volgende:
Goblins zijn niet kut, Goblins zijn cool! (>_<)
Issue:quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd. Ik hoop al 3 jaar lang dat Goblins ooit playable worden.
No way dat Alliance de Goblins krijgt!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:06 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Issue:
Gnomes
Solution:
Replace with Goblins.
Ben al 8x wezen checken waarom is hij er nooit?quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:06 schreef DikkeSmikkel het volgende:
Net wel 2x een Orb of Decreption geloot van Skarr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |