Paladin.quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
Ik twijfel echt heeeeel erg tussen een Warrior of een Paladin. Iemand hulp.
Mijn ervaring is dat warrior erg saai is.quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
Dat is de mijne ook, maar mijn main is paladin. Pally FTW!quote:Op zondag 21 december 2008 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat warrior erg saai is.
Ik vond warrior altijd erg fijn, maar sinds WotLK vind ik hem nog maar meh -,- . Als Paladin heb je ook nog eens drie keuzes, tanken, healen of dpsen. Ook als tank heb ik voor instances liever een Paladinquote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
Je bent alleen helaas van de verkeerde kant! :p, zitten redelijk veel nederlanders op deze realm, maar weinig van fok blijkbaar...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Auchindoun
![]()
Nu er ook iemand anders van dit realm hier lijkt te zijn toch maar even mezelf een beetje laten zien.
Brutus.nlBrutaluc Dwarf | Healadin | 77
Brutala Night elf | Feral Druid | 68
Bruticus Night Elf | Hunter | 51
Brutalii Draenei | Mage | 35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
En je kan natuurlijk ditquote:Op zondag 21 december 2008 10:30 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik vond warrior altijd erg fijn, maar sinds WotLK vind ik hem nog maar meh -,- . Als Paladin heb je ook nog eens drie keuzes, tanken, healen of dpsen. Ook als tank heb ik voor instances liever een Paladin.
Ja ok, maar hij schiet zo traag..quote:Op zondag 21 december 2008 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Een warrior kan wel een bow leren..
Doet die paladin nou Bubblehearth?quote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk dit
[ afbeelding ]
.. ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Frisbee is een stuk beter dan bow/gun.
Holy frisbee.quote:
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 17:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doet die paladin nou Bubblehearth?
Geen pally, ga voor shaman!quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oudje, maar blijft leuk
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de legendarische combo gekquote:Op zondag 21 december 2008 17:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doet die paladin nou Bubblehearth?
Maar 31k?quote:Op zondag 21 december 2008 01:03 schreef SharQueDo het volgende:
31337 HP in Dire Bear Form, unbuffed. I shit you not!
[ afbeelding ]
Ik had 12-13k unbuffed in BC, met shamanquote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef stbabylon het volgende:
Mijn hunter heeft al 16k unbuffed...
en dan ben ik nog niet eens pvp-equipped.
Maar Paladin kan bow, bom én bok.quote:Op zondag 21 december 2008 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Een warrior kan wel een bow leren..
Als ik LFG gebruik stop ik standaard 'Protadin' als note erbij.quote:Op zaterdag 20 december 2008 03:05 schreef Fir3fly het volgende:
Verder vind ik random whispers en zelfs invites om ergens te gaan healen zeer irritant. Soms sta ik zelfs naast ze in shadowform.
In patch 3.0.8 niet meer.quote:Op maandag 22 december 2008 08:17 schreef stbabylon het volgende:
Net zoals die 10 AP/5 Crit voor 33k rep die alleen door dailies is te halen.
Juist niet saai, het is erop af stormen en kijken of je het overleefdquote:Op zondag 21 december 2008 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat warrior erg saai is.
Ik 17k-ish in Bear op 70, volgens mij. Lang geleden al weer.quote:Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef Fipotje het volgende:
[..]
mja is best maar imomijne sexy druid op lvl 70 had al bijna 20k unbuffed
Dat is niks man, ik zit op 33k hp unbuffed en 39% dodge. Full raid buffed tik ik de 44k aanquote:Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Ik 17k-ish in Bear op 70, volgens mij. Lang geleden al weer.Maar wat verwacht je dan, 45k HP unbuffed? Kom op zeg.
Sowieso, HP is niet alles voor een druid. Ik heb druids met 40k HP zien lopen. Alles stamina (24stam gems OVERAL in), maar die lui hebben maar wat, 25-30% dodge? Dan word je gewoon terecht uitgescholden voor manasponge door healers. Ik ontwijk bijna de helft van de klappen. Healers vinden het gewoon fijn als ik ga tanken.
41% unbuffed dodge.
Dat is niks? We zitten zo goed als gelijk. 2k health en 2% dodge verschil. Dus ik snap je punt niet helemaal. Of was dat een kijk-mij-lekker-2k-meer-hp-hebben post?quote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Dat is niks man, ik zit op 33k hp unbuffed en 39% dodge. Full raid buffed tik ik de 44k aan
Heel ernstig hoe de hunter uit de future en de hunter uit het verleden allebei zonder pet vechten en MELEE!quote:Op maandag 22 december 2008 14:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik loop nog steeds in Dragonblight rond met mijn Lock, zaterdag o.a. die quest gedaan waar je met je toekomstige zelf zo'n draak moet neerhalen, ''get some better equipment''.
Ja dat was wel apart ja, die lvl 80 Nix deed meer dmg met haar dolk dan ik met mijn spreuken.quote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heel ernstig hoe de hunter uit de future en de hunter uit het verleden allebei zonder pet vechten en MELEE!
Ik kon wel janken!
uuhm dus ?quote:Op maandag 22 december 2008 16:25 schreef Morthill het volgende:
Voor al jullie WoW-geeksout there. Ik kwam vandaag een collector's edition tegen van Wrath of the Lich King bij de V&D in Groningen. Hij is neit geseald, maar ik gok ook niet gebruikt
. Ligt daar voorzover ik weer nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |