Paladin.quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
Ik twijfel echt heeeeel erg tussen een Warrior of een Paladin. Iemand hulp.
Mijn ervaring is dat warrior erg saai is.quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
Dat is de mijne ook, maar mijn main is paladin. Pally FTW!quote:Op zondag 21 december 2008 03:19 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat warrior erg saai is.
Ik vond warrior altijd erg fijn, maar sinds WotLK vind ik hem nog maar meh -,- . Als Paladin heb je ook nog eens drie keuzes, tanken, healen of dpsen. Ook als tank heb ik voor instances liever een Paladinquote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
Je bent alleen helaas van de verkeerde kant! :p, zitten redelijk veel nederlanders op deze realm, maar weinig van fok blijkbaar...quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:59 schreef Brutus.nl het volgende:
[..]
Auchindoun
![]()
Nu er ook iemand anders van dit realm hier lijkt te zijn toch maar even mezelf een beetje laten zien.
Brutus.nlBrutaluc Dwarf | Healadin | 77
Brutala Night elf | Feral Druid | 68
Bruticus Night Elf | Hunter | 51
Brutalii Draenei | Mage | 35
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
En je kan natuurlijk ditquote:Op zondag 21 december 2008 10:30 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Ik vond warrior altijd erg fijn, maar sinds WotLK vind ik hem nog maar meh -,- . Als Paladin heb je ook nog eens drie keuzes, tanken, healen of dpsen. Ook als tank heb ik voor instances liever een Paladin.
Ja ok, maar hij schiet zo traag..quote:Op zondag 21 december 2008 17:24 schreef drumstickNL het volgende:
Een warrior kan wel een bow leren..
Doet die paladin nou Bubblehearth?quote:Op zondag 21 december 2008 16:22 schreef Siniti het volgende:
[..]
En je kan natuurlijk dit
[ afbeelding ]
.. ?quote:Op zondag 21 december 2008 17:50 schreef OFfSprngr het volgende:
Frisbee is een stuk beter dan bow/gun.
Holy frisbee.quote:
Hahaquote:Op zondag 21 december 2008 17:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doet die paladin nou Bubblehearth?
Geen pally, ga voor shaman!quote:Op zondag 21 december 2008 01:02 schreef Prik0 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oudje, maar blijft leuk
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de legendarische combo gekquote:Op zondag 21 december 2008 17:49 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Doet die paladin nou Bubblehearth?
Maar 31k?quote:Op zondag 21 december 2008 01:03 schreef SharQueDo het volgende:
31337 HP in Dire Bear Form, unbuffed. I shit you not!
[ afbeelding ]
Ik had 12-13k unbuffed in BC, met shamanquote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef stbabylon het volgende:
Mijn hunter heeft al 16k unbuffed...
en dan ben ik nog niet eens pvp-equipped.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |