Wat gaan we doen met degene die zich meldt?quote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef vamperotica het volgende:
Oke.. Wie wilde er lollig zijn na het stappen?
http://www.nu.nl/algemeen(...)-tilburgse-wijk.html
Daar gaan we heeeeeeel lief voor zijnquote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat gaan we doen met degene die zich meldt?
Zullen we er een meet van maken? Dan bak ik wel een taart.quote:Op maandag 22 december 2008 15:40 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daar gaan we heeeeeeel lief voor zijn![]()
De dames gaan een voor een, z'n balhaartjes uittrekkenquote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat gaan we doen met degene die zich meldt?
Het zijn vas prachtjongeren (brrr, wat heb ik een hekel aan dat soort termen) die denken dat mensen die daar wonen geld genoeg hebben e.d.
Alleen als de heren zi'n ballen eerst grondig schrobben met chloor!quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
De dames gaan een voor een, z'n balhaartjes uittrekken
Maar zorgvlied ligt toch alleen onder de Bredaseweg?quote:Op maandag 22 december 2008 15:43 schreef existenz het volgende:
Ooh dan ben ik goed weg gekomen.. Stukje verder in de straat lag inderdaad allemaal glas, maar in ons gedeelte niet.
Ik ben blij dat ze hier niet langsgekomen zijn. Vriend moet over twee weken zijn leaseauto inleveren en dat ding wordt vervolgens geveild. Als de auto minder opbrengt dan de boekwaarde mogen wij het verschil bijpassenquote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
ja is weer leuk als één of andere idioot dat doet!
wat de hell is dat voor contract?quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze hier niet langsgekomen zijn. Vriend moet over twee weken zijn leaseauto inleveren en dat ding wordt vervolgens geveild. Als de auto minder opbrengt dan de boekwaarde mogen wij het verschil bijpassen![]()
mja iddquote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat de hell is dat voor contract?
Dit was er NET boven.. 2 auto's. Welke wijk ik woon weet ik niet eensquote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar zorgvlied ligt toch alleen onder de Bredaseweg?
De Reit volgens mij.quote:Op maandag 22 december 2008 16:40 schreef existenz het volgende:
[..]
Dit was er NET boven.. 2 auto's. Welke wijk ik woon weet ik niet eens
quote:
Voorwaarde bij tussentijdse beeïndiging.quote:Op maandag 22 december 2008 16:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
wat de hell is dat voor contract?
Nike Nike Nederland Plesmanstraat 1 3833 LA Leusden 033-4343100 leusden.reception@nike.com www.nikerunning.comquote:Op maandag 22 december 2008 19:40 schreef theKiD het volgende:Moet een emailadres van Nike in Nederland hebben
Kan het niet vinden
't is maar net hoeveel data het is hè.....quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef Crazy-M het volgende:
tralalalala, ff data van hd backuppen duurt wel ff lang
Ik durf het nog wel een keer te zeggen hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hoe durf je dat in dit topic te zeggen!
* Messenga is net terug van werken..
Zo had ik ooit iets met het loskloppen van drie eieren, gladde handen en een laptopquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Crazy-M het volgende:
tjah, zit nu op de werklaptop
met de harde schijf van mijn prive laptop
iets met bier, laptop en nog wat meer ...
quote:Op maandag 22 december 2008 21:51 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik durf het nog wel een keer te zeggen hoor!![]()
![]()
* theKiD heeft HELE goede ervaring met Saturn!![]()
is ook niet handig neequote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Zo had ik ooit iets met het loskloppen van drie eieren, gladde handen en een laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |