Dat is welhaast onmogelijk! December is de maand waarin sommige zaken 40% van hun omzet halen!!quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Heb je het over de retail sales? Want die zijn m/m.
yep, maar gecorrigeerd voor seizoensinvloeden neem ik aanquote:Op woensdag 14 januari 2009 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is welhaast onmogelijk! December is de maand waarin sommige zaken 40% van hun omzet halen!!
quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:51 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
yep, maar gecorrigeerd voor seizoensinvloeden neem ik aan
tov de vorige maand ja. Dus december tov november. Dat is met bijna alle Amerikaanse macrocijfers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 22:56 schreef LXIV het volgende:
Dan is het toch gewoon steeds vs de vorige maand? Dat is ook het meest logische lijkt mij.
Het is slechts een nieuwsbrief.quote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef MoltiSanti het volgende:
krijg steeds de banner van www.veeldividend.nl als ik dit topic lees.
wat een dubieuse siteze bieden 18 %
Je moet naar [S&P] toe.. en dan niet de beurs.quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Emu het volgende:
Het woord depressie wil ik momenteel nog niet in de mond nemen, maar dat zou ik binnen bijvoorbeeld een 3 tal maanden toch wel kunnen beginnen doen, als je ziet hoe het er nu voor staat.
Maar om toch maar aan te tonen hoe de schrik er in zit bij de mensen.
Depression heeft bij google 89 miljoen vieuws
Recession ongeveer 29 miljoen
dat zegt vrij weinig als je die hits vergelijkt met die op "antidepressants"quote:Op woensdag 14 januari 2009 17:00 schreef Emu het volgende:
Het woord depressie wil ik momenteel nog niet in de mond nemen, maar dat zou ik binnen bijvoorbeeld een 3 tal maanden toch wel kunnen beginnen doen, als je ziet hoe het er nu voor staat.
Maar om toch maar aan te tonen hoe de schrik er in zit bij de mensen.
Depression heeft bij google 89 miljoen vieuws
Recession ongeveer 29 miljoen
tsja... feitelijk is het, like, (heel) oud nieuwsquote:Op donderdag 15 januari 2009 13:12 schreef ItaloDancer het volgende:
Yep, zie ook: Citigroup collapse ?, sommige experts denken van wel.
paar euro betalen voor je account, dan ben je van de banners afquote:Op woensdag 14 januari 2009 23:17 schreef MoltiSanti het volgende:
krijg steeds de banner van www.veeldividend.nl als ik dit topic lees.
wat een dubieuse siteze bieden 18 %
[ afbeelding ]
quote:Bank of America gets another $10B from feds
The Treasury Department invested another $10 billion in Bank of America Corp. under the $700 billion federal bailout of the nation’s financial system.
The bank received $15 billion in late October. The second round was originally intended for Merrill Lynch & Co. Inc. Because BofA acquired the securities firm Jan. 1, the Charlotte, N.C.-based bank (NYSE:BAC) got the $10 billion. Treasury forwarded the funds through the Troubled Asset Recovery Program Jan 9.
With a total infusion of $25 billion, BofA matches the funding provided to Wells Fargo & Co. (NYSE:WFC) and JPMorgan Chase & Co. (NYSE:JMP). Citigroup Inc. (NYSE:C) leads financial institutions with $45 billion in bailout monies.
As of Tuesday, the government had injected $192 billion into 257 banks.
BofA is one of the largest banks in the Albany, N.Y., area, with 42 branches and $1.3 billion in assets.
quote:Bank of America's CDS widen 30 bps to 210 bps
Thu Jan 15, 2009 9:15am EST
NEW YORK, Jan 15 (Reuters) - The cost of insuring Bank of America's (BAC.N) debt with credit default swaps rose on Thursday, a day after reports that the bank is close to getting billions of dollars more in federal support.
Five-year credit default swaps on Bank of America rose by 30 basis points to 210 basis points, or $210,000 a year to protect $10 million of debt, according to data from Phoenix Partners Group.
A person familiar with Bank of America's talks for additional support said the bank has struggled to digest its Jan 1 buyout of former Wall Street brokerage Merrill Lynch and that Merrill's fourth quarter losses exceeded expectations.
Daar zat ik dus gisteren ook al aan te denken.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef SeLang het volgende:
De hele riedel van 3 maanden geleden begint weer opnieuw.
Zoals verwacht.
De verkondigers van goed/contained nieuws krijgen het weer lastig.quote:Op donderdag 15 januari 2009 15:08 schreef pberends het volgende:
De makelaars zijn verbaasd dat de NL huizenprijzen 2 procent gedaald zijn... wat een jokers.
Je blijft dit net zolang houden totdat ze gewoon radicaal de slechte leningen verkopen of afschrijven naar marktwaarde (met vele faillisementen tot gevolg, maar dat kan imo niet anders). Die $60T in CDS gaan dan gewoon in default. Dit zijn ongereguleerde contracten die alleen worden gegarandeerd door de uitgevende instelling en de kopers wisten dat van tevoren, dus laat die gewoon lekker in default gaan. (velen kun je overigens tegen elkaar wegstrepen, dus per saldo is het bedrag veel kleiner maar waarschijnlijk nog steeds astronomisch).quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Daar zat ik dus gisteren ook al aan te denken.
Alles is vrede met kerst en nieuwjaar.... maar die glans is er nu weer (snel) eraf.
A new era and a new dawn has arrived.
Berichtgevingen worden weer spooky.
Niet meer dan logisch nu de jaarstukken over 2008 aan de lopende band gepubliceerd worden. Bij kwartaal overzichten kun je nog creatief zijn, maar bij een jaarverslag moet je met de billen bloot.quote:Op donderdag 15 januari 2009 16:47 schreef SeLang het volgende:
De hele riedel van 3 maanden geleden begint weer opnieuw.
Zoals verwacht.
Er zal toch een reden zijn waarom wij nog geen huizencrisis hebben en zij wel, ongeacht of ie hier nog komtquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:50 schreef LXIV het volgende:
"De Nederlandse woningmarkt is wezenlijk anders dan in alle andere landen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |