Ja, maar alleen in huiselijke kring hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Estrys het volgende:
Doen er veel mensen cadeaus met kerst? Mijn schoonzusje stuurde gisteren een SMS dat we toch cadeautjes doen met de kerst maar zonder lootjes (en verlanglijstjes). Dat wil zeggen dat iedereen voor 7 mensen cadeautjes moet kopen...komt ze dan drie dagen voor de kerst mee. Hebben we toch maar even snel afgekapt dat idee. Ik moet nog verjaardagsboodschappen doen voor vrijdag (en zaterdag) voor manlief, ook altijd fijn zo voor de kerstdagen
Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppenquote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef huuphuup het volgende:
Hmmm das wel een leuk idee ja.
*knuffel noteert
okay, nog 140 euro te gaan(grapje! echt!!
)
ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohwquote:Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef moussy het volgende:
[..]
Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppen
is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maarquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel, maar ik vind het wel lief, de gedachte zeg maar.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef moussy het volgende:
[..]
is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maar
Dan is de Wrapper Cotton evengoed nog extreem handy!quote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohw![]()
Nouja goed, hij geeft me supervaak cadeautjes enzo en hij is ook best romantisch, hij is alleen niet zo van de knuffels![]()
Die lodger uit het vorige topic is ook wel een goed idee, maar we krijgen wel een augustus kindje als het goed gaat, dus misschien dat ik nog even afwacht met zoiets vragen. Dat kan ook na de geboorte nog gekocht worden dan.
quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Grijs het volgende:
Voor diegenen die zich nog afvragen hoe het met mijn achternichtje gaat:
Gisternacht is ze overleden. Aanstaande zaterdag is de begrafenis. Aan de ene kant ben ik heel blij voor mijn achternichtje dat ze het nu zoveel beter heeft bij haar Vader in de hemel, aan de andere kant is daar natuurlijk ook het grote gemis voor de ouders
quote:Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef moussy het volgende:
[..]
Gewoon morgenochtend rond 9 uur op de site kijken, vaak vullen ze de boel dan aan. Ze vallen wel klein hoor! Ik heb maat 37 soms 38 en van deze 38-39.
Wij zijn weer thuis en helemaal op, maar hetw as weer leuk. De kinderen hebben als bedankje zelf een beer mogen makenbij Build-a-bear. Bij het vullen kan je er een hartje in doen, dan moet je een heel ritueel uitvoeren met dat ding in je handen, leuk! Helaas is de winkel er nog maar tot 10 jan.
tweede kerstdag is de 26e toch?quote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef E.T. het volgende:
Grijs gecondoleerd. Wat een vreselijk gemis voor de ouders die maar zo kort van hun kindje hebben kunnen genieten. Sterkte.
Hele andere orde, waarvoor ik eigenlijk hier kwam.. De rollade voor 2e kerstdag heeft als datum op de verpakking 27-12. Zal ik 'm nou wel of niet in de vriezer doen?
Maak je ze woensdagquote:Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef Lenaatje het volgende:
Ik zou het denk ik wel doen E.T.
Ook iets over eten: kan ik de stoofpeertjes voor 1e Kerstdag ook nu al maken en dan 1e kerstdag opwarmen? begin een beetje in de stress te raken van wat ik allemaal nog wil/moet doen, terwijl ik de hele week vrij ben....
ja maar ja maar.... ik moet wil dan nog zoveel doen.....quote:
Winkelen rondom de feestdagen Amsterdamquote:Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien of de winkels in amsterdam eerste en tweede kerstdag open zijn?
dat wordt hier beweerd, maar ik kan het haast niet geloven.
quote:Synthetische stoffen zijn aanzienlijk makkelijker te onderhouden dan natuurlijke stoffen. Vandaar dat heel wat kledingstukken uit synthetisch materiaal bestaan. De meest voorkomende vezels zijn acryl, nylon, polyamide, polyester en viscose.
Acryl
Acryl lijkt op wol. Het voelt hetzelfde aan en heeft dezelfde structuur. In tegenstelling tot de meeste synthetische vezels kan acryl prima tegen zonlicht. Acryl is wel gevoelig voor warmte: wanneer het te warm gewassen of gestreken wordt, verliest het zijn elasticiteit.
Je kan een kledingstuk van acryl best met een handdoek voordrogen. Breng het daarna in vorm laat het liggend drogen.
Nylon
Nylon is zeer sterk, elastisch en kreukvrij, maar daarnaast ook bijzonder gevoelig voor warmte en statische electriciteit. Lauw strijken dus.
Polyamide
Polyamide is een zeer sterke stof, maar, zoals alle synthetische stoffen, niet bestand tegen hoge temperaturen.
Polyester
Polyester is zeer vormvast en wordt daarom meestal gebruikt in combinatie met wol of katoen om een kledingstuk minder kreukgevoelig te maken. Polyester moet je lauw strijken.
Viscose
Viscose voelt zacht aan en is kleurvast. Het is echter zeer gevoelig voor vocht en statische electriciteit. Bovendien is het erg kwetsbaar als het nat is, vermijd dus wringen. Gebruik bij voorkeur een fijnwasprogramma. Je kan viscose heet strijken.
Enkele algemene wastips voor synthetische materialen:
Was synthetische stoffen met een kreukherstellend programma om teveel kreukvorming te voorkomen.
Was witte synthetische artikelen nooit samen met gekleurde kleding, zo voorkom je vergrauwing.
Was uitsluitend op lage temperaturen, nooit meer dan 40 graden.
Gebruik altijd een wasverzachter om statische electriciteit te voorkomen.
Droog synthetische stoffen liefst niet in de droogtrommel.
Dat begrijp ik niet helemaal...quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef Yoni het volgende:
Grijs gecondoleerd...
Bij gebrek aan pakje van Secret Santa heb ik mezelf maar een 'kadootje' gegeven. Een nickchange op FOK! Jeuj! Ik word eindelijk mezelf!
Je kunt normaal niet je nick wijzigen op FOK! en nu eenmalig wel (als je tenminste 25,- doneert aan de Serious Request actie). Normaal gebruik ik de nick Yoni helemaal niet op internet, ik heb die lang geleden gekozen, omdat ik toen nog anoniem hier wilde posten (o.a. omdat ik toen een relatie had met de ex van BEquote:
Maar voor mensen die het archief lezen wordt het dan wel lastiger denk ik? Want dat zal niet meeveranderen naar je nieuwe naam?quote:Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef Yoni het volgende:
Ja hoor, ik hou dezelfde avatarEn ik geloof dat je de eerste weken ook een tagje krijgt ofzo
Jawel, alles verandert mee, behalve quotes. Dus je hele posthistorie blijft gewoon.quote:Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar voor mensen die het archief lezen wordt het dan wel lastiger denk ik? Want dat zal niet meeveranderen naar je nieuwe naam?
Ja, dat bedoelde ik ook, quotes. Maar ja, maakt het ook wel weer een spannend puzzeltje als veel mensen hun naam veranderenquote:Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Yoni het volgende:
[..]
Jawel, alles verandert mee, behalve quotes. Dus je hele posthistorie blijft gewoon.
Whehequote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef bixister het volgende:
yoni, en al mijn toespelingen op je nick dan, die worden ridicuul, dat kun je me niet aaaaandoehoen!![]()
ah een lotggenoot....quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:56 schreef Webkim het volgende:
GoeiemorgenPfff, ik ben al anderhalf uur in touw, terwijl ik pas tegen tweeën in bed lag,
Haiquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Is er hier iemand die in Groningen of Enschede woont/ winkelt en voor mij wil kijken of er bij Only nog een broek ligt die ik absoluut MOET hebbenIk zoek al een tijdje naar een broek van Only Play en dat is niet in alle vestigingen te koop en inmiddels heb ik er al 5 gehad maar nergens ligt de juiste maat. Is er hier iemand die voor me wil kijken. En ik weet het, het is erg maar ik wil die broek zo graag en en en en............
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeldquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai
Toevallig lees ik dit en ga vanmiddag shoppen in Groningen. Wil best voor je kijken maar waar zit Only? Ik kan na even googlen niets vinden. Wél dat Only Play ook bij diverse sportzaken te koop is, al geprobeerd?
http://www.styletoday.nl/2008/03/04/sporten-met-only-play/
Herestraat 36quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeldHet is bij de sportwinkels hier in de buurt nergens te koop. Maar als je niet weet waar het is dan is het niet nodig hoor, dat wordt een veel te ingewikkeld verhaal. Ik had gewoon een soort van hoop dat er iemand toch al voorbij kwam. Thanks anyway.
En beterschap zieke kindjes en zieke moeders.
Ik zal iig voor je kijken, welk model/maat zoek je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeldHet is bij de sportwinkels hier in de buurt nergens te koop. Maar als je niet weet waar het is dan is het niet nodig hoor, dat wordt een veel te ingewikkeld verhaal. Ik had gewoon een soort van hoop dat er iemand toch al voorbij kwam. Thanks anyway.
En beterschap zieke kindjes en zieke moeders.
Ah, klasse!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Herestraat 36
En ze hebben ook een webshop.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
Oh crisis, ze accepteren geen Paypal. Boehoe. Maar ik moet en zal die broek kopen![]()
XS, hij is er in grijs en in zwart, maakt me niet uit. Dus als je 'm ziet laat hem alsjeblieft apart hangen of weet ik veel wat ik kan niet meer denken want ik moet echt heel erg weg. Al steeds. Maar ik ben echt bijna wanhopig dus doe er iets mee. En hé als er maar één hangt en je die zelf gaat houden; vertel het me dan nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:13 schreef CartWOman het volgende:
Ben ik weer.![]()
Da's minder, LB... Welke kleur en maat? Ik wil 'm namelijk zelf ook wel.
Je zal je er bij thuisvoelen zeg...quote:
Filter? In de vaatwasser? En die kan je zelf schoonmaken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou dat voelt toch heel anderssamen sneu .Heb het filter van de vaatwasser al uitgebaggerd (
en nu ben ik misselijk)
Nou, ja die van mij wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Filter? In de vaatwasser? En die kan je zelf schoonmaken?
Waarom wist ik dat niet? Wilde ik dit wel weten?
Zijn er nog meer dingen die jullie voor mij achterhouden?
Alleen zo jammer dat het ding geen maag heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend vindt het ook zijn taak (maar laat het toch meestal mij doen![]()
Anders blijven die stukken wortels, champignons, pasta en afgekauwd rundvlees ook zo door de wasser heen zwervenMijn vriend spoelt niets af, daar heeft ie een afwasser voor (vindt hij)
Bohh, die heb ik laatst ook gehad. Vooral dat pikzwarte slijmquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou dat voelt toch heel anderssamen sneu .Heb het filter van de vaatwasser al uitgebaggerd (
en nu ben ik misselijk)
condensor van de droger?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens even denken.... Pluizenfilter van de droger?
idd en het verbaasde me hoe snel het vies is blegh.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bohh, die heb ik laatst ook gehad. Vooral dat pikzwarte slijm. is goor!
Ja, dat is het lastige. Dat is verplicht. Ik ga ze toch maar bellen dan, moet eind deze week betaald zijn. Essent is het trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef Belana het volgende:
ingrid, regelen die de rekeningen ook voor jullie?
ik zou even bellen met de gasleverancier, laten noteren dat je gebeld hebt en de naam opschrijven van de persoon die je gesproken hebt. en dan blijven proberen gkb te bereiken
overigens wordt je niet zo snel afgesloten over het algemeen
ik probeer wel ff ... "oh sorry verkeerd nummer" staat al klaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand van jullie dit nummer proberen? dat we weten dat het niet aan onze telefoon ligt.
0592-366099
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa moet effe ergens iets kwijt
hier dan maar
![]()
![]()
![]()
![]()
ingesprektoon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand van jullie dit nummer proberen? dat we weten dat het niet aan onze telefoon ligt.
0592-366099
Daar worden ze ook moe van hoor, kan best! Anders ga je over een half uurtje gewoon even kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
Whehe
En Rocka: buzzable? BUZZABLE? que?
Ik baal dat Leander slaaptMaak me wat zorgen, hij slaapt nóóit op deze tijd van de dag, heeft net zijn prikken gehad en viel op schoot in slaap
Toen ik hem in bed legde protesteerde hij niet eens....
Ik kijk elk kwartier even bij hem, ligt gewoon heel stil te pitten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar worden ze ook moe van hoor, kan best! Anders ga je over een half uurtje gewoon even kijken.
Doei!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, soms doen ze dingen tegen alle verwachtingen inGeen zorgen maken!
en dat buzzen wil vast wel iemand uitleggen hierLois doet het ook!
ik ga werken doei!
Op tijd naar huiszequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:23 schreef Lois het volgende:
Waarom hou jij van Spuuglokje? ( ik ook hoor maar mijn redenen weet ik
Buzzen Freecell, is je mening over geven over een nieuw produkt. Dus uitproberen die hap, en je bevindingen en mening aan je Secret Santa doorgeven. (korte uitleg, duidelijk genoeg zo?)
Nu echt weg hoor, pffff, ik wil op tijd naar huis vandaag
Whehequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:43 schreef PM-girl het volgende:
Freecell, de dader bedoel je? Al gedaan uiteraard en zojuist een foto van de envelop gemaild zodat het bevestigd kan worden
Nee, die zie ik ook nu pasquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:34 schreef E.T. het volgende:
nu in de nieuwe versie valt het wel mee, het viel me iig niet op netDe oude versie weet ik niet meer zo goed hoe het met de 'r' zit
Of doel je op mijn typfout (die ik nu pas zie?)
Die heb ik vanmiddag zitten overwegen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik kreeg een lege kerstenvelop!Ik heb het boek van Simons geboortekaartjes gepakt om handschriften te vergelijken en ik heb de dader gevonden
![]()
En er staat hier een heeeeerlijke nigella chocolatecheesecake te koelen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
M'n tante is vanavond overleden.. Ouders,komen zo thuis en ik zit, alleen met mijn broer, ieder onze laptop en muziek...
hey zo zag mijn zus er een tijdje geleden ook uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:53 schreef Webkim het volgende:
Goooeeed, ik ga naar bed met een ijsbril. Autsj.
[ afbeelding ]
Nou neuh niet helemaal tof hoor. Spierpijn, snot en watten in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef Belana het volgende:
snoopy hoe voel jij je nou? beetje beter?
Oxy, ik ken je wel niet zo goed en ik weet niet of je het dus wel zou willen maar de volgende keer als LIVE naar nederland komt (is waarschijnlijk 2009 want dan komt er een nieuw album!) dan mag je van mij mee hoor! Ik weet toch wel zeker dat ik ga en dat ik kaartjes kan regelen. LIVE is echt een band die je een keertje live gezien moet hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Oxymoron het volgende:
En ik heb een cadeau, voor mijzelf gekocht: de DVD/CD, van LIVE in the Paradiso Amsterdam. Ik zou zo graag, naar een concert van hun willen, maar ken niemand, die met me, mee zou kunnen/willen.![]()
Wel sunchaserquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Whaha wat leuk Admiraal Anaal, alleen jammer dat Coenniet op dat plaatje staat
Wij ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb weer zuurkool gehad en dat maakt me zo blij!!!
Ik zie het net in 3FM topic dat dat Sunchaser is, sorry bedoelde het niet lulligquote:
Op mij kan er uiteraard ook gestemd wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi mede (aankomende) oudersvergeten jullie niet te stemmen op de kerst avatar
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
En dan natuurlijk op mijn kerst elmo stemmen, zouden jullie die moeite willen doen
Wraps met roomkaas (gewone, geen kruiden- of geitenkaas) en gerookte zalm en kort geroerbakte dunne preiringetjes, wrap in schuine stukjes snijden.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef bixister het volgende:
E.T., en witlof met brie in de oven?![]()
(witlof 10 minuutjes koken, in ingevette ovenschaal leggen, laagje brie erop en even de oven in. erg makkelijk en erg lekker!)
wij gaan kaasfonduën 2e kerstdag, met m'n ouders. gewoon met lekker veel verschillende groenten, rauwkost en stokbrood uiteraard. weinig werk vooraf.
ben nog wel aan 't zoeken naar een leuk voorgerecht met gerookte zalm (want daar hebben we een flinke hoeveelheid van uit een kerstpakket). twijfel nog tussen iets met geitenkaas of iets met avocado's. of hebben jullie nog een goede tip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |