ah een lotggenoot....quote:Op dinsdag 23 december 2008 07:56 schreef Webkim het volgende:
GoeiemorgenPfff, ik ben al anderhalf uur in touw, terwijl ik pas tegen tweeën in bed lag,
Haiquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Is er hier iemand die in Groningen of Enschede woont/ winkelt en voor mij wil kijken of er bij Only nog een broek ligt die ik absoluut MOET hebbenIk zoek al een tijdje naar een broek van Only Play en dat is niet in alle vestigingen te koop en inmiddels heb ik er al 5 gehad maar nergens ligt de juiste maat. Is er hier iemand die voor me wil kijken. En ik weet het, het is erg maar ik wil die broek zo graag en en en en............
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeldquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hai
Toevallig lees ik dit en ga vanmiddag shoppen in Groningen. Wil best voor je kijken maar waar zit Only? Ik kan na even googlen niets vinden. Wél dat Only Play ook bij diverse sportzaken te koop is, al geprobeerd?
http://www.styletoday.nl/2008/03/04/sporten-met-only-play/
Herestraat 36quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeldHet is bij de sportwinkels hier in de buurt nergens te koop. Maar als je niet weet waar het is dan is het niet nodig hoor, dat wordt een veel te ingewikkeld verhaal. Ik had gewoon een soort van hoop dat er iemand toch al voorbij kwam. Thanks anyway.
En beterschap zieke kindjes en zieke moeders.
Ik zal iig voor je kijken, welk model/maat zoek je?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeldHet is bij de sportwinkels hier in de buurt nergens te koop. Maar als je niet weet waar het is dan is het niet nodig hoor, dat wordt een veel te ingewikkeld verhaal. Ik had gewoon een soort van hoop dat er iemand toch al voorbij kwam. Thanks anyway.
En beterschap zieke kindjes en zieke moeders.
Ah, klasse!quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Webkim het volgende:
[..]
Herestraat 36
En ze hebben ook een webshop.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
Oh crisis, ze accepteren geen Paypal. Boehoe. Maar ik moet en zal die broek kopen![]()
XS, hij is er in grijs en in zwart, maakt me niet uit. Dus als je 'm ziet laat hem alsjeblieft apart hangen of weet ik veel wat ik kan niet meer denken want ik moet echt heel erg weg. Al steeds. Maar ik ben echt bijna wanhopig dus doe er iets mee. En hé als er maar één hangt en je die zelf gaat houden; vertel het me dan nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:13 schreef CartWOman het volgende:
Ben ik weer.![]()
Da's minder, LB... Welke kleur en maat? Ik wil 'm namelijk zelf ook wel.
Je zal je er bij thuisvoelen zeg...quote:
Filter? In de vaatwasser? En die kan je zelf schoonmaken?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou dat voelt toch heel anderssamen sneu .Heb het filter van de vaatwasser al uitgebaggerd (
en nu ben ik misselijk)
Nou, ja die van mij wel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:55 schreef dutchie het volgende:
[..]
Filter? In de vaatwasser? En die kan je zelf schoonmaken?
Waarom wist ik dat niet? Wilde ik dit wel weten?
Zijn er nog meer dingen die jullie voor mij achterhouden?
Alleen zo jammer dat het ding geen maag heeft.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Mijn vriend vindt het ook zijn taak (maar laat het toch meestal mij doen![]()
Anders blijven die stukken wortels, champignons, pasta en afgekauwd rundvlees ook zo door de wasser heen zwervenMijn vriend spoelt niets af, daar heeft ie een afwasser voor (vindt hij)
Bohh, die heb ik laatst ook gehad. Vooral dat pikzwarte slijmquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou dat voelt toch heel anderssamen sneu .Heb het filter van de vaatwasser al uitgebaggerd (
en nu ben ik misselijk)
condensor van de droger?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Eens even denken.... Pluizenfilter van de droger?
idd en het verbaasde me hoe snel het vies is blegh.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Bohh, die heb ik laatst ook gehad. Vooral dat pikzwarte slijm. is goor!
Ja, dat is het lastige. Dat is verplicht. Ik ga ze toch maar bellen dan, moet eind deze week betaald zijn. Essent is het trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:29 schreef Belana het volgende:
ingrid, regelen die de rekeningen ook voor jullie?
ik zou even bellen met de gasleverancier, laten noteren dat je gebeld hebt en de naam opschrijven van de persoon die je gesproken hebt. en dan blijven proberen gkb te bereiken
overigens wordt je niet zo snel afgesloten over het algemeen
ik probeer wel ff ... "oh sorry verkeerd nummer" staat al klaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand van jullie dit nummer proberen? dat we weten dat het niet aan onze telefoon ligt.
0592-366099
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:17 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa moet effe ergens iets kwijt
hier dan maar
![]()
![]()
![]()
![]()
ingesprektoon.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:50 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kan iemand van jullie dit nummer proberen? dat we weten dat het niet aan onze telefoon ligt.
0592-366099
Daar worden ze ook moe van hoor, kan best! Anders ga je over een half uurtje gewoon even kijkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:02 schreef freecell het volgende:
Whehe
En Rocka: buzzable? BUZZABLE? que?
Ik baal dat Leander slaaptMaak me wat zorgen, hij slaapt nóóit op deze tijd van de dag, heeft net zijn prikken gehad en viel op schoot in slaap
Toen ik hem in bed legde protesteerde hij niet eens....
Ik kijk elk kwartier even bij hem, ligt gewoon heel stil te pitten.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:09 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Daar worden ze ook moe van hoor, kan best! Anders ga je over een half uurtje gewoon even kijken.
Doei!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:17 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, soms doen ze dingen tegen alle verwachtingen inGeen zorgen maken!
en dat buzzen wil vast wel iemand uitleggen hierLois doet het ook!
ik ga werken doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |