abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64240144
hmm ik sloot hem volgens mij. Bij deze game on dames en heren
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_64240235
Wij doen geen cadeautjes met kerst Ik heb het al druk genoeg
Saartje
  maandag 22 december 2008 @ 12:19:28 #3
35189 Troel
scherp en bot
pi_64240300
Mijn kerstcadeautje wilde niet meewerken dit jaar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64240304
Oh ik wilde net een reply tikken maar je was me voor
Wij doen dus aan lootjes trekken met kerst met de schoonfamilie, gelukkig wel op tijd gedaan maar natuuurlijk komt alles weer op het allerlaatste moment aan. En laat mijn lootje (schoonmoeders) nou net een moeilijk lijstje hebben... budget is 20 euro en ze heeft er 5 dingen van 30 euro op staan (per stuk) en 2 dingen van een paar euro. Nouja, die twee dingen zijn inmmiddels gekocht en voor de rest moet k mn creativiteit maar es aanzwengelen.

3 dagen voor kerst doorgeven dat het tóch kado's wordt vind ik wel raar ja. Gewoon te kort dag om dan in de haast en stress en drukte nog voor 7 man te slagen.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 12:19:35 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64240310
hier ook geen cadeautjes met kerst
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64240327
mja 7 cadeautjes in drie dagen is zo al best ambitieus zonder verlanglijstjes maar met 38 weken zwangerschap is de uitdaging toch wel compleet dacht ik zo. Bovendien zijn mijn vader en manlief allebei op 2de kerstdag jarig om het feest compleet te maken.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:20:34 #7
43556 miss_dynastie
pi_64240359
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Estrys het volgende:
Doen er veel mensen cadeaus met kerst? Mijn schoonzusje stuurde gisteren een SMS dat we toch cadeautjes doen met de kerst maar zonder lootjes (en verlanglijstjes). Dat wil zeggen dat iedereen voor 7 mensen cadeautjes moet kopen... komt ze dan drie dagen voor de kerst mee. Hebben we toch maar even snel afgekapt dat idee. Ik moet nog verjaardagsboodschappen doen voor vrijdag (en zaterdag) voor manlief, ook altijd fijn zo voor de kerstdagen
Ja, maar alleen in huiselijke kring hoor En we hebben ook weleens een jaar overgeslagen, omdat we niks konden bedenken. Heb een hekel aan het 'kopen om het kopen' dat je dan krijgt (en waardoor mensen dus als kip zonder kop door de stad heen rennen met een chagrijnig hoofd )
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:27:52 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_64240611
quote:
Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef huuphuup het volgende:
Hmmm das wel een leuk idee ja.
*knuffel noteert

okay, nog 140 euro te gaan (grapje! echt!! )
Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppen
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_64240734
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:27 schreef moussy het volgende:

[..]

Had ie toch lame naar Amstelveen moeten gaan, had ie met álle liefde mogen huppelen en dansen met een hartje in zn hand om in zn zélf gemaakte beer te proppen
ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohw
Nouja goed, hij geeft me supervaak cadeautjes enzo en hij is ook best romantisch, hij is alleen niet zo van de knuffels

Die lodger uit het vorige topic is ook wel een goed idee, maar we krijgen wel een augustus kindje als het goed gaat, dus misschien dat ik nog even afwacht met zoiets vragen. Dat kan ook na de geboorte nog gekocht worden dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:35:19 #10
7074 moussy
kuttekop
pi_64240829
Mijn kinderen vonden het super dat wij met die hartjes in ons handen rondjes aan het draaien waren, wensjes deden en weet ik veel wat. Als Peet zoiets voor me zou doen zou ik denk ik ook in een deuk liggen
pi_64240901
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel, maar ik vind het wel lief, de gedachte zeg maar.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 december 2008 @ 12:38:28 #12
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64240913
Geen cadeautjes met Kerst, gelukkig. Ik heb me net wel de blaren aan kaarten geschreven. Ik vind altijd dat er in elke kaart een persoonlijke noot moet staan met een terugblik naar afgelopen jaar en een op de persoon afgestemde gelukwens voor het Nieuwe Jaar. Ergens heb ik het idee dat het dan ook effect heeft
Gevolg van dit ambitieuze streven is wel dat ik één keer pas met Pasen de Nieuwjaarswensen gestuurd heb.
(Pasen viel wel vroeg dat jaar)

Dit jaar ben ik dus eigenlijk heel erg op tijd. Wat wel belemmerend is, is dat de kinderen ook steeds meer kaarten willen versturen naar klas- en buurtgenootjes. Katja heeft mijn tik overgenomen en schrijft op elke kerstkaart " Lieve ....., Vijne Kerstmis. Kusjes van Katja". Dus dat gaat ook niet zo heel snel.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 12:40:18 #13
7074 moussy
kuttekop
pi_64240971
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, ja, dat denk ik ook wel, maar ik vind het wel lief, de gedachte zeg maar.
is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maar
pi_64241044
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef moussy het volgende:

[..]

is ook hoor. Vooral omdat je met hartje in je handen je moet schudden, blazen, kusjes geven, rondje draaien, andere kant op een rondje, boven je hoofd schudden, bij je voeten schudden, tegen je voorhoofd doen, ogen dicht en wensen maar

ik zie het echt helemaal voor me nu hahaha

Goed, ik ga maar es de stad in, kadoos kopen... *zucht*
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2008 @ 12:47:42 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64241217
Christan krijgt bij oma kerstcadeautjes (eh... gruwelijk veel volgens mij) en voor oma hebben we ook een kleinigheidje gekocht En volgens mij had mijn moeder het over een gecombineerd cadeau voor mij voor kerst en mijn verjaardag. Ben allang blij dat ze iets gevonden heeft, zelf weet ik niks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2008 @ 12:53:52 #16
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64241377
Zoals ik zei, wij hebben wel lootjes gedaan. Van mij hoeft dat dus niet, maar ja... schoonmams wilde dat graag. Heb al gezegd dat we vanaf volgend jaar alleen sinterklaas vieren. kerst is gewoon veel te kort op zijn verjaardag.
  maandag 22 december 2008 @ 12:54:16 #17
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64241387
Ik denk toch dat ik de griep ga krijgen met de kerst, nog 2 dagen werken en dus even volhouden, daarna kan ik instorten verder doen we niet aan kado's, daar is de Sint voor vind ik.
Belana hoe is het met jou? En Snoopy? Hoe gaat het daar? Nog even hier ook mijn secret santa pakje is binnen, ik vind het zo leuk
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 12:55:05 #18
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64241409
k kan me nog herinneren dat bij een vriendinnetje van mij ook geen kerst gevierd werd omdat zij op 1e kerstdag jarig was. hun ouders hebben toen besloten om de cadeautjes van kerst met de pasen te doen
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 22 december 2008 @ 12:55:52 #19
108648 cattie
lieve moeder
pi_64241434
Wij hebben uitgebreid sinterklaas gevierd, dus geen kerstcadeau's hier. Behalve dat ik van mijn man een draagdoek heb gekregen en natuurlijk Secret Santa!
  maandag 22 december 2008 @ 12:58:01 #20
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64241511
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou weet je, een vriendinnetje van mij had zo'n beer gekregen van haar vriend voor valentijnsdag, superschattig vond ik, maar dat had ik nog niet gezegd, en hij begon op de terugweg gelijk van "jeeeeeemig wat lame was dat zeg, wie doet dat nou" haha, toen ik zei dat ik het best schattig vond was hij zo van ohw
Nouja goed, hij geeft me supervaak cadeautjes enzo en hij is ook best romantisch, hij is alleen niet zo van de knuffels

Die lodger uit het vorige topic is ook wel een goed idee, maar we krijgen wel een augustus kindje als het goed gaat, dus misschien dat ik nog even afwacht met zoiets vragen. Dat kan ook na de geboorte nog gekocht worden dan.
Dan is de Wrapper Cotton evengoed nog extreem handy!

Ik heb gezworen bij die dingen, Lilah heeft er echt in gewoond ,
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64241551
Hier ook geen kerstcadeaus hoor. Wij vieren sinterklaas ook al, het wordt anders zoveel vind ik!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64241683
Ik heb alleen een Secret Santa kerstcadeau, verder ook niet
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 13:26:57 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_64242366
Cas denkt dat de kerstman bestaat en dat die net als sinterklaas kadootjes komt brengen, maar hij heeft pech
  maandag 22 december 2008 @ 14:27:30 #24
24188 Belana
kloon van belana
pi_64244663
ik zit op mijn werk saffier, het gaat met mij wel. nick is thuis met de kinderen, Liam gaat wel begreep ik, ezra nog niet.
intussen heb ik vanmiddag even snel een aantal cadeau's ingeslagen, want woensdagavond vieren wij kerst met hele goede vrienden en hun familie. we kopen allemaal cadeautjes voor elkaar. is ontzettend leuk die hele berg cadeaus alleen loop ik nu wat achter met inkopen doen door de zieke kindjes
nou ja, we gaan het wel redden hoop ik.
moet ook nog wat kleinigheidjes voor de eigen familie hebben... ik heb het nog druk dus.
en hier heb ik het ook druk, dus ik ga maar weer wat doen
stormy waters...
sailin'
pi_64244761
Ik bedenk me net dat ik écht blij ben dat ik met kerst niet ook nog achter cadeautjes aan moet Het is zo al druk genoeg met kerst
  maandag 22 december 2008 @ 14:44:32 #26
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_64245343
Voor diegenen die zich nog afvragen hoe het met mijn achternichtje gaat:
Gisternacht is ze overleden. Aanstaande zaterdag is de begrafenis. Aan de ene kant ben ik heel blij voor mijn achternichtje dat ze het nu zoveel beter heeft bij haar Vader in de hemel, aan de andere kant is daar natuurlijk ook het grote gemis voor de ouders
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 14:45:31 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64245388
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Grijs het volgende:
Voor diegenen die zich nog afvragen hoe het met mijn achternichtje gaat:
Gisternacht is ze overleden. Aanstaande zaterdag is de begrafenis. Aan de ene kant ben ik heel blij voor mijn achternichtje dat ze het nu zoveel beter heeft bij haar Vader in de hemel, aan de andere kant is daar natuurlijk ook het grote gemis voor de ouders
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64245529
Ach god Grijs
heel veel sterkte met het verwerken.

het lijkt nu heel banaal zo, daarom maar even klein. Ik ben klaar met kerstcadeaus shoppen en ik heb veel teveel uitgegeven... echt een godsvermogen... pfff nouja BE, ik denk dat we het volgend jaar ook met baby-excuus gewoon zeggen dat we alleen nog sinterklaas willen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64245639
Grijs, ik vroeg het me inderdaad wel af. en ach dat lieve kleine meisje toch, wat verschrikkelijk jammer dat haar leven hier maar zo kort heeft mogen duren. vreselijk verdrietig voor de ouders, en voor de hele familie natuurlijk. gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
pi_64245642
Oh Grijs wat verschrikkelijk van je achternichtje.
Heel veel sterkte.
  maandag 22 december 2008 @ 14:56:30 #31
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64245730
Grijs, wat erg
Heel veel sterkte voor alle betrokkenen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_64245898
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:07 schreef moussy het volgende:

[..]

Gewoon morgenochtend rond 9 uur op de site kijken, vaak vullen ze de boel dan aan. Ze vallen wel klein hoor! Ik heb maat 37 soms 38 en van deze 38-39.

Wij zijn weer thuis en helemaal op, maar hetw as weer leuk. De kinderen hebben als bedankje zelf een beer mogen maken bij Build-a-bear. Bij het vullen kan je er een hartje in doen, dan moet je een heel ritueel uitvoeren met dat ding in je handen, leuk! Helaas is de winkel er nog maar tot 10 jan.

Dat is van Hamleys in Londen! ik heb daar vorig jaar een konijntje gemaakt, voor mijn eerste kindje, op 27 november.
Was ik zomaar op 26 november uitgerekend dit jaar .
pi_64245923
oh Grijs....

Gecondoleerd, sterkte
  maandag 22 december 2008 @ 15:05:17 #34
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64245997
Grijs gecondoleerd. Wat een vreselijk gemis voor de ouders die maar zo kort van hun kindje hebben kunnen genieten. Sterkte.

Hele andere orde, waarvoor ik eigenlijk hier kwam.. De rollade voor 2e kerstdag heeft als datum op de verpakking 27-12. Zal ik 'm nou wel of niet in de vriezer doen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 15:10:20 #35
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64246173
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef E.T. het volgende:
Grijs gecondoleerd. Wat een vreselijk gemis voor de ouders die maar zo kort van hun kindje hebben kunnen genieten. Sterkte.

Hele andere orde, waarvoor ik eigenlijk hier kwam.. De rollade voor 2e kerstdag heeft als datum op de verpakking 27-12. Zal ik 'm nou wel of niet in de vriezer doen?
tweede kerstdag is de 26e toch?
dan kun je m volgens mij gewoon in de koeling bewaren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64246200
Ik zou het denk ik wel doen E.T.

Ook iets over eten: kan ik de stoofpeertjes voor 1e Kerstdag ook nu al maken en dan 1e kerstdag opwarmen? begin een beetje in de stress te raken van wat ik allemaal nog wil/moet doen, terwijl ik de hele week vrij ben....
  maandag 22 december 2008 @ 15:11:20 #37
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64246210
Grijs

Zou het wel doen ET.
pi_64246224
2e kerstdag is de 26e toch?
Dan zou ik hem gewoon in de koelkast houden als je daar plek voor hebt, hoeft ie ook niet door het proces van invriezen en ontdooien.
Maar hey, ik kom vers uit een smerig studentenhuis dus mijn weerstand is nog hoog
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 22 december 2008 @ 15:11:54 #39
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_64246230
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef Lenaatje het volgende:
Ik zou het denk ik wel doen E.T.

Ook iets over eten: kan ik de stoofpeertjes voor 1e Kerstdag ook nu al maken en dan 1e kerstdag opwarmen? begin een beetje in de stress te raken van wat ik allemaal nog wil/moet doen, terwijl ik de hele week vrij ben....
Maak je ze woensdag
pi_64246271
Grijs gecondoleerd met je nichtje
Mama van Isa en Ties
pi_64246364
E.T. mijn rollade is tot de 26ste goed, en die blijft lekker in de koelkast hoor. Mocht hij 1e kerstdag toch bedorven zijn eten we wel patat Gekheid, ik had er vorige week een getest, die was 1 dag over datum en rook en smaakte nog prima
M`n gourmetschotel is ook tot de 26ste houdbaar, maar die gaat wel de vriezer in. Lekker in 2 delen zodat we nieuwjaarsdag ook kunnen gourmetten
Saartje
pi_64246383
Grijs gecondoleerd met je nichtje! Heel verdrietig voor de achterblijvers! Sterkte ermee
Saartje
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 15:18:52 #43
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64246442
weet iemand misschien of de winkels in amsterdam eerste en tweede kerstdag open zijn?
dat wordt hier beweerd, maar ik kan het haast niet geloven.
pi_64246454
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef Rottdog het volgende:

[..]

Maak je ze woensdag
ja maar ja maar.... ik moet wil dan nog zoveel doen.....
nou ja op zich is het schillen natuurlijk het meeste werk, zal wel woensdag worden dan....
  maandag 22 december 2008 @ 15:22:26 #45
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64246552
Grijs, gecondoleerd. Wat een vreselijk gemis en verdriet. Sterkte voor jou en je familie.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 15:23:38 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64246594
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand misschien of de winkels in amsterdam eerste en tweede kerstdag open zijn?
dat wordt hier beweerd, maar ik kan het haast niet geloven.
Winkelen rondom de feestdagen Amsterdam

De grotere winkels in de binnenstad van Amsterdam zijn in verband met Kerst op 22 en 23 december geopend tot 21.00 ’s avonds. Op kerstavond, 24 december, sluiten de meeste winkels en warenhuizen om 17.00 uur.

Op eerste kerstdag, 25 december, en op nieuwjaarsdag, 1 januari, zijn alle winkels en warenhuizen gesloten.

Rotterdam vind ik zo 1,2,3 niets over
Today is life -

Dale Carnegie
  Jubileum moderator maandag 22 december 2008 @ 15:34:45 #47
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64246966
2e kerstdag is hier, centrum Amsterdam, alles open Lady.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64246979
Gecondoleerd Grijs. Zo jong nog, jammer dat ze hier niet langer mocht zijn.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_64247054
Sterkte Grijs.
Wel een goede zekerheid om te hebben dat ze nu bij haar Grote Papa in de hemel is.
Alleen het is zo jammer voor de mensen die hier nog even op aarde blijven...
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 16:11:00 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_64248077
Gecondoleerd Grijs...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2008 @ 16:15:08 #51
13151 crew  Rewimo
pi_64248219
Grijs, wat vreselijk toch, zo'n ukkie. Gecondoleerd...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2008 @ 16:24:01 #52
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64248507
Gecondoleerd Grijs.

Fijn Belana dat het gaat, 'het gaat goed' was beter geweest natuurlijk
Ylana
  Jubileum moderator maandag 22 december 2008 @ 16:38:08 #53
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64248952
Grijs gecondoleerd, wat verdrietig. Die arme ouders
Eva ♥ en Iris ♥
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 16:38:19 #54
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64248956
ok ff een blonde vraag

ik ben de was weg aan t strijken voor mn mams. maar nu kom ik een broek tegen, nette broek, is gemaakt van polyester, mag je die strijken? dr zit geen labeltje meer in met was/strijk voorschriften
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64249225
Even binnenstebuiten keren Ynske en niet te heet strijken. Anders eventueel met iets van een soort strijkdoek eroverheen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 16:45:40 #56
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64249231
zit er geen polyesterstand op je strijkijzer?

ik ga ondertussen even voor je zoeken
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 16:50:39 #57
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64249440
quote:
Synthetische stoffen zijn aanzienlijk makkelijker te onderhouden dan natuurlijke stoffen. Vandaar dat heel wat kledingstukken uit synthetisch materiaal bestaan. De meest voorkomende vezels zijn acryl, nylon, polyamide, polyester en viscose.

Acryl

Acryl lijkt op wol. Het voelt hetzelfde aan en heeft dezelfde structuur. In tegenstelling tot de meeste synthetische vezels kan acryl prima tegen zonlicht. Acryl is wel gevoelig voor warmte: wanneer het te warm gewassen of gestreken wordt, verliest het zijn elasticiteit.

Je kan een kledingstuk van acryl best met een handdoek voordrogen. Breng het daarna in vorm laat het liggend drogen.

Nylon

Nylon is zeer sterk, elastisch en kreukvrij, maar daarnaast ook bijzonder gevoelig voor warmte en statische electriciteit. Lauw strijken dus.

Polyamide

Polyamide is een zeer sterke stof, maar, zoals alle synthetische stoffen, niet bestand tegen hoge temperaturen.

Polyester

Polyester is zeer vormvast en wordt daarom meestal gebruikt in combinatie met wol of katoen om een kledingstuk minder kreukgevoelig te maken. Polyester moet je lauw strijken.

Viscose

Viscose voelt zacht aan en is kleurvast. Het is echter zeer gevoelig voor vocht en statische electriciteit. Bovendien is het erg kwetsbaar als het nat is, vermijd dus wringen. Gebruik bij voorkeur een fijnwasprogramma. Je kan viscose heet strijken.

Enkele algemene wastips voor synthetische materialen:
Was synthetische stoffen met een kreukherstellend programma om teveel kreukvorming te voorkomen.

Was witte synthetische artikelen nooit samen met gekleurde kleding, zo voorkom je vergrauwing.

Was uitsluitend op lage temperaturen, nooit meer dan 40 graden.

Gebruik altijd een wasverzachter om statische electriciteit te voorkomen.

Droog synthetische stoffen liefst niet in de droogtrommel.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 16:52:41 #58
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64249521
thnx lady en huup,
strijkijzer op lauw, en aan de binnenkant

tis te merken dat ik nooit strijk he
Today is life -

Dale Carnegie
pi_64249649
Hihi, nouja, ik heb 1 keer mn goeie werkbroek verziekt door hem aan de buitenkant te strijken en toen begon ie enorm te glimmen. Waarschijnlijk smelten die polyesterdraadjes dan een beetje ofzo? Er gebeurd in ieder geval iets mee, en het is geen verbetering

En die doek ertussen dat doe ik echt alleen als ik het echt-echt-echt niet mag verpesten. Pak van mn lief bijvoorbeeld ofzo. Anders neem k niet zoveel moeite hoor
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64249874
Eh, strijken? Wasda?
pi_64250285
Hihi, ja, ik hang de was altijd tactisch op zeg maar zodat k niet hoef te strijken
Maar soms zijn er van die dingen, zoals het pak van mn lief voor een sollicitatie ofzo, nouja hè, vort dan maar, dat strijk ik dan maar

net mn andere resultaat terug, een 7+ gemiddeld voor het hele vak!
Woehoehoei!!
Dat is een stuk beter dan ik verwacht had
we moesten onder andere een essay schrijven over de stelling "natuurlijke schoonheid is genoeg schoonheid" zeg maar. En het woord make-up of cosmetica stond niet in mijn crappy woordenboek dus ik heb de hele essay door gesproken over "haarverf" waar ik make-up bedoelde echt, de uiteindelijke tekst was om te janken, maar schijnbaar viel het dus toch mee!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 17:17:04 #62
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64250354
strijken doe ik thuis ook nooit.
mn mams moet iig altijd de stomme overhemden van mn paps strijken, die zijn nu gelukkig klaar. maar een hobby van me zal het nooit worden
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 17:17:18 #63
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64250362
heeey goed zo huup!
Today is life -

Dale Carnegie
  maandag 22 december 2008 @ 17:29:27 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64250731
Grijs, wat ongelofelijk verdrietig zeg...
Heel veel sterkte de komende dagen.

Huuphuup, gefeliciteerd!
pi_64251530

maandag 22 december 2008 @ 17:58:05 #66
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64251578
How cute!
pi_64251611
Die bruine! Leuk Zou het ook goed doen met appeltjes op de knieën
Saartje
pi_64251657
Ze zijn in de uitverkoop voor 20 euro per stuk...

Maar wel in zweden

op de site van het merk zelf maar 150 kroon = 13 euro!!
ik ga eens even uitvogelen of ze ook internationaal verzenden voor een leuk prijsje.

pi_64251858
Gecondoleerd Grijs!
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_64252020
Ow jakkes Grijs wat verschrikkelijk!
Gecondoleerd.

Ik had in mijn enthousiasme helemaal over je heen gelezen
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 18:25:25 #71
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64252467
Grijs, gecondoleerd. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk om dit te aanvaarden.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 december 2008 @ 18:30:06 #72
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64252629
Grijs gecondoleerd...

Bij gebrek aan pakje van Secret Santa heb ik mezelf maar een 'kadootje' gegeven. Een nickchange op FOK! Jeuj! Ik word eindelijk mezelf!
pi_64252673
Pfff, Grijs, wat een ontzettend verdrietig bericht... Gecondoleerd.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 22 december 2008 @ 18:33:23 #74
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64252729
Heb je al een broek Yoni? Ik was bij Esprit hier in A. en er waren echt veel broeken al afgeprijsd.

En Grijs, veel sterkte. Echt heel verdrietig.
  maandag 22 december 2008 @ 18:33:23 #75
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64252730
Echt? Wat goed! Is dat voor goed?
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 december 2008 @ 18:34:46 #76
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64252787
Ja tis een one time offer, voor Serious Request (acties staan in Feedback) En aangezien ik daar toch altijd al aan doneer, vraag ik dit jaar geen plaatje aan, maar laat mijn nick wijzigen

@LB: ik ga morgen of woensdag nog even kijken. Esprit heeft helaas mijn maat niet volgens mij. Als ik niks kan vinden wordt het gewoon een broek die ik al heb. Die is wel leuk, maar trekt heel veel haren aan (en met 2 katten gaat dat erg hard)
  maandag 22 december 2008 @ 18:39:35 #77
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64252964
Oh sorry, ik moest aan je denken toen ik er was. Didi heeft ook al uitverkoop en H&M ook veel. Succes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 18:41:48 #78
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64253047
heel veel sterkte grijs
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64253120
Gecondoleerd grijs
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 22 december 2008 @ 18:48:49 #80
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64253276
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef Yoni het volgende:
Grijs gecondoleerd...

Bij gebrek aan pakje van Secret Santa heb ik mezelf maar een 'kadootje' gegeven. Een nickchange op FOK! Jeuj! Ik word eindelijk mezelf!
Dat begrijp ik niet helemaal...

Aangeboden; hulp in de huishouding met enige weken ervaring, 3 jaar oud hij stond net te stofzuigen voor me terwijl ik de vuilniszak verwisselde. Zelfs onder de bank en salontafel is het gedaan
De andere kant is wel dat hij net zijn eten op zijn bord uitspoog en ik nu nog misselijk ben. Ik kan daar echt zó slecht tegen, hebben meer moeders dat, dat je misselijk word van een spugend kind?
Ylana
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 december 2008 @ 18:51:58 #81
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64253399
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Saffier het volgende:

[..]

Dat begrijp ik niet helemaal...

Je kunt normaal niet je nick wijzigen op FOK! en nu eenmalig wel (als je tenminste 25,- doneert aan de Serious Request actie). Normaal gebruik ik de nick Yoni helemaal niet op internet, ik heb die lang geleden gekozen, omdat ik toen nog anoniem hier wilde posten (o.a. omdat ik toen een relatie had met de ex van BE )

Ik ben alleen echt nog steeds niet gewend aan Yoni.. tis niet ik, voelt niet als mezelf. Vandaar dat ik gráág van deze gelegenheid gebruik maak en per 1 januari dus een nickwijziging krijg
  maandag 22 december 2008 @ 18:53:49 #82
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64253473
Voor mij blijf je ook altijd Chell hoor.
Gij anoniempje!
pi_64254773
Gecondoleerd Grijs.
pi_64254804
Grijs, wat afschuwelijk verdrietig is het Heel veel sterkte daar!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64254822
Gecondoleerd Grijs
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 22 december 2008 @ 20:01:24 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64255872
Helemaal duidelijk Yoni. Hou je wel dezelfde avatar? Kan ik je tenminste herkennen
Ylana
  maandag 22 december 2008 @ 20:08:49 #87
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64256144
Yoni = Chell??

De naam Chell ken ik nog wel uit het verre verleden volgens mij
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 december 2008 @ 20:09:39 #88
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64256177
Ja hoor, ik hou dezelfde avatar En ik geloof dat je de eerste weken ook een tagje krijgt ofzo
  maandag 22 december 2008 @ 20:09:48 #89
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64256181
Bah wat naar is dat toch Grijs. Wat een verdrietige tijd voor de ouders.
Lekker douchen!
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 20:20:59 #90
43556 miss_dynastie
pi_64256581
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef Yoni het volgende:
Ja hoor, ik hou dezelfde avatar En ik geloof dat je de eerste weken ook een tagje krijgt ofzo
Maar voor mensen die het archief lezen wordt het dan wel lastiger denk ik? Want dat zal niet meeveranderen naar je nieuwe naam?
  Hoofdredactie Fotografie maandag 22 december 2008 @ 20:30:12 #91
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64256967
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar voor mensen die het archief lezen wordt het dan wel lastiger denk ik? Want dat zal niet meeveranderen naar je nieuwe naam?
Jawel, alles verandert mee, behalve quotes. Dus je hele posthistorie blijft gewoon.
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 21:01:28 #92
43556 miss_dynastie
pi_64258313
quote:
Op maandag 22 december 2008 20:30 schreef Yoni het volgende:

[..]

Jawel, alles verandert mee, behalve quotes. Dus je hele posthistorie blijft gewoon.
Ja, dat bedoelde ik ook, quotes. Maar ja, maakt het ook wel weer een spannend puzzeltje als veel mensen hun naam veranderen
pi_64259201
Op zich wel lollig om te wisselen
Gelukkig ben ik wel gewend aan mijn naam, al is het dan ook mijn derde nick
pi_64259350
yoni, en al mijn toespelingen op je nick dan, die worden ridicuul, dat kun je me niet aaaaandoehoen!
pi_64259458
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef bixister het volgende:
yoni, en al mijn toespelingen op je nick dan, die worden ridicuul, dat kun je me niet aaaaandoehoen!
Whehe
  maandag 22 december 2008 @ 21:43:24 #96
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64260195
Grijs, wat ontzettend verdrietig en oneerlijk! Gecondoleerd en sterkte!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64273487
Goeiemorgen Pfff, ik ben al anderhalf uur in touw, terwijl ik pas tegen tweeën in bed lag,
Hardloper.
IG @webkim
pi_64273548
Goodmurning
zo webkim, pfff, das niet mis! feestje gehad dan?

ik heb een drukke dag voor de boeg vandaag. Veel te veel moet er gebeuren wat heul niet allemaal in 1 dag past maar goed, we gaan gewoon maar dapper beginnen en ik zie wel hoe ver het komt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64273625
Geen feestje. Gewoon (weer) op F. gewacht, die tot laat moest werken.
Nou huup, je hebt toch af en toe wel even tijd om de santatopics te checken?
Hardloper.
IG @webkim
pi_64273679
ja nou, dat hoop ik maar vandaag, misschien vanavond wel eventjes maar vanmiddag denk ik niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64273790
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 07:56 schreef Webkim het volgende:
Goeiemorgen Pfff, ik ben al anderhalf uur in touw, terwijl ik pas tegen tweeën in bed lag,
ah een lotggenoot....
hier was het ook vroeg. Mahre was klaarwakker om 5 uur....., ik niet. en ik moet nog zoveel doen, maar kan me er nog niet toe zetten.
  † In Memoriam † dinsdag 23 december 2008 @ 08:54:30 #102
7074 moussy
kuttekop
pi_64273916
  dinsdag 23 december 2008 @ 08:57:17 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64273945
mogge <3

* RockabeIIa is weer ft online (indien mogelijk)
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:12:30 #104
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64274157
Is er hier iemand die in Groningen of Enschede woont/ winkelt en voor mij wil kijken of er bij Only nog een broek ligt die ik absoluut MOET hebben Ik zoek al een tijdje naar een broek van Only Play en dat is niet in alle vestigingen te koop en inmiddels heb ik er al 5 gehad maar nergens ligt de juiste maat. Is er hier iemand die voor me wil kijken. En ik weet het, het is erg maar ik wil die broek zo graag en en en en............
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:15:19 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_64274194
mogge

wij sliepen uit to half 8
toen werd Liam pas wakker en die is weer redelijk fris en fruitig gelukkig.
Nick is om 8 uur bij Ezra gaan kijken, die slaapt nooit zo lang dus dan wordt je toch een beetje bezorgd, enfin, die werd natuurlijk wakker, maar was nog lang niet uitgeslapen en na wat drinken en even tv kijken heb ik hem een half uur geleden zo weer op bed gelegd dat arme jochie moet zo bijtanken
Ezra was altijd best een fors kereltje, maar hij heeft een aardig jasje uit gedaan
stormy waters...
sailin'
pi_64274244
Oh fijn Belana dat ze weer een beetje opknappen. En heerlijk uitgeslapen. Gaat dat toch altijd snel bij kindjes dat afvallen he? Hier zat ik om half 6 beneden met een kind dat klaarwakker was en nu weer instort.....
pi_64274272
Zielig voor je mannetjes Belaan

Ik voel me ook nog gammel maar we gaan straks wel met Morris naar Nemo (science center). Lis is een dagje op de creche. Ben benieuwd of hij er niet te klein voor is.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:20:27 #108
190853 RockabeIIa
pi_64274280
zieke kindjes zijn zo zielig (zieke moeders trouwens ook!)
pi_64274463
Oudste heeft er nu ook verhoging bij..het lijkt er toch op dat het inderdaad dat virus is wat rond gaat
Daar gaan al mijn voorbereidingen voor kerst :-/
Saartje
pi_64274588
Ohoh, beterschap voor alle kindjes (en ouders!)
Sara
Merel
Ukje
pi_64274591
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:12 schreef Luchtbel het volgende:
Is er hier iemand die in Groningen of Enschede woont/ winkelt en voor mij wil kijken of er bij Only nog een broek ligt die ik absoluut MOET hebben Ik zoek al een tijdje naar een broek van Only Play en dat is niet in alle vestigingen te koop en inmiddels heb ik er al 5 gehad maar nergens ligt de juiste maat. Is er hier iemand die voor me wil kijken. En ik weet het, het is erg maar ik wil die broek zo graag en en en en............
Hai
Toevallig lees ik dit en ga vanmiddag shoppen in Groningen. Wil best voor je kijken maar waar zit Only? Ik kan na even googlen niets vinden. Wél dat Only Play ook bij diverse sportzaken te koop is, al geprobeerd?
http://www.styletoday.nl/2008/03/04/sporten-met-only-play/
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  Jubileum moderator dinsdag 23 december 2008 @ 09:42:25 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64274654
Cartwoman

Iris werd vanmorgen ook al koortsig wakker, gaat lekker overal met die virusjes. Het moet even goed gaan vriezen denk ik.
* Lois gaat snel weer aan het werk*
Ik heb het erg druk en wil echt morgen vrij dus even aanpoten.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:43:35 #113
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64274676
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:38 schreef CartWOman het volgende:

[..]

Hai
Toevallig lees ik dit en ga vanmiddag shoppen in Groningen. Wil best voor je kijken maar waar zit Only? Ik kan na even googlen niets vinden. Wél dat Only Play ook bij diverse sportzaken te koop is, al geprobeerd?
http://www.styletoday.nl/2008/03/04/sporten-met-only-play/
Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeld Het is bij de sportwinkels hier in de buurt nergens te koop. Maar als je niet weet waar het is dan is het niet nodig hoor, dat wordt een veel te ingewikkeld verhaal. Ik had gewoon een soort van hoop dat er iemand toch al voorbij kwam. Thanks anyway.

En beterschap zieke kindjes en zieke moeders.
pi_64274791
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het zit en het is inderdaad shit om te googlen anders had ik alles wel afgebeld Het is bij de sportwinkels hier in de buurt nergens te koop. Maar als je niet weet waar het is dan is het niet nodig hoor, dat wordt een veel te ingewikkeld verhaal. Ik had gewoon een soort van hoop dat er iemand toch al voorbij kwam. Thanks anyway.

Herestraat 36
En ze hebben ook een webshop.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:51:41 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_64274833
oi maneki, bij jou zijn ze ook geveld? sterkte!

en snoop ook een dikke Ik ben zelf gelukkig (vooralsnog ) niet ziek geworden
stormy waters...
sailin'
pi_64274867
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:43 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik zal iig voor je kijken, welk model/maat zoek je?

Lois lieve muts!
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:53:03 #117
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64274871
Webkim, ik hou van je. Ik zie mijn broek staan. Binnen 10 seconde. De broek die ik al weken zoek in mijn maat. Echt!
pi_64274906
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:50 schreef Webkim het volgende:

[..]

Herestraat 36
En ze hebben ook een webshop.
Ah, klasse!
Ik ga voor je kijken, LB.
pi_64274911
Wat goed LB, meteen bestellen dan! De pond staat hakse laag nu, dus dat is nog eens gunstig ook. Welke broek is het dan? Ben wel heel benieuwd nu.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:55:38 #120
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64274932
Oh crisis, ze accepteren geen Paypal. Boehoe. Maar ik moet en zal die broek kopen
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:56:03 #121
24188 Belana
kloon van belana
pi_64274944
* Belana ook nieuwsgierig is
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:58:13 #122
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64275001
Het is deze broek Je kunt het niet zo goed zien maar aan de voorkant van de pijp is iets van een rimpelachtigietsje, een beetje zoals je bij Didi broeken weleens ziet. En ik vind de broek zo leuk en heel eerlijk; Ik had de broek in mijn maat maar daar is iets mee gebeurd en die kan ik niet meer aan en ik was er verdrietig van dus ik vond dat ik een nieuwe mocht maar ineens was het nergens meer te vinden.
pi_64275035
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:55 schreef Luchtbel het volgende:
Oh crisis, ze accepteren geen Paypal. Boehoe. Maar ik moet en zal die broek kopen

Dat valt wel te regelen denk ik. Fijn voor je!
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:00:34 #124
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64275055
Dus CartWOman heel erg lief van je maar de broek is dus gevonden veel plezier vanmiddag!
pi_64275065
Leuke broek LB!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:03:03 #126
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64275115
En jullie vragen je vast af waarom iemand speciaal die broek wil hebben maar dat is nou eenmaal zo Ik ben nogal lastig met kleren en vooral stofjes moeten precies goed zijn anders ga ik jeuken. Oke
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 23 december 2008 @ 10:05:41 #127
13151 crew  Rewimo
pi_64275164
LB, kun je het geld niet gewoon overmaken dan? Met BIC en IBAN-code moet dat lukken.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:08:12 #128
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64275214
Nouhou ze versturen helemaal niet naar Nederland. Wat stom. Nou ja. Bah. Ik geef het maar op dan. Ik moet toch weg.
pi_64275307
Ben ik weer.

Da's minder, LB... Welke kleur en maat? Ik wil 'm namelijk zelf ook wel.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:17:29 #130
190853 RockabeIIa
pi_64275389
* RockabeIIa moet effe ergens iets kwijt

hier dan maar

dinsdag 23 december 2008 @ 10:26:20 #131
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64275586
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:13 schreef CartWOman het volgende:
Ben ik weer.

Da's minder, LB... Welke kleur en maat? Ik wil 'm namelijk zelf ook wel.
XS, hij is er in grijs en in zwart, maakt me niet uit. Dus als je 'm ziet laat hem alsjeblieft apart hangen of weet ik veel wat ik kan niet meer denken want ik moet echt heel erg weg. Al steeds. Maar ik ben echt bijna wanhopig dus doe er iets mee. En hé als er maar één hangt en je die zelf gaat houden; vertel het me dan nooit Thanks anyway.
pi_64275743
Neuh, XS gaat 'm niet worden voor mij.
Mocht ik 'm vinden laat ik 'm weghangen en ik laat vanavond nog wel even van me horen. Bye!
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:32:45 #133
24188 Belana
kloon van belana
pi_64275773
rocka?

ik hoop dat het lukt met de broek LB, ik snap wel wat je bedoelt hoor en je mag een pietlut zijn
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:33:47 #134
190853 RockabeIIa
pi_64275809
Ik moest lachen om iemand ivm de pakjes
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:34:36 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_64275833
Ow
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:35:29 #136
190853 RockabeIIa
pi_64275857
* RockabeIIa ligt nog steeds/alweer dubbel
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:35:49 #137
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_64275867
Thanks!

En Belana altijd goed om te weten dat je ergens niet alleen in bent
pi_64275892
Nounou Rocka, hou je het wel droog? Tisser met de pakjes dan?
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:38:55 #139
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64275956
Oh rocka enlighten me! Ik wil ook lachen.

Oh en goeiemorgen enzo. Zit mijzelf te chanteren met mijn secret Santa pakje. Ik mag het pas open maken als iedereen heeft maar ook als ik bepaalde (uitgestelde) taken vandaag doe. Hoe sneu is dat.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64276059
ik moet van mezelf ook eerst douchen en m`n haren wassen debuurman zijn we samen sneu
Saartje
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:43:54 #141
190853 RockabeIIa
pi_64276095
buuf, da's best een heel goeie! Ik hoop dat mijn pakketje er voor 13.00 is anders wordt het na 23.00u ofzo... Ik moet nl gewoon werken.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:44:19 #142
24188 Belana
kloon van belana
pi_64276110
sneue mensen hier
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:44:43 #143
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64276125
Nou dat voelt toch heel anders samen sneu .Heb het filter van de vaatwasser al uitgebaggerd ( en nu ben ik misselijk)
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:45:39 #144
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64276156
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef Belana het volgende:
sneue mensen hier
Je zal je er bij thuisvoelen zeg...
pi_64276165
ik heb al gestofzuigd en geweild en nu moet de vaatwasser nog, en daarna maar ff douchen dan
Saartje
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:48:52 #146
190853 RockabeIIa
pi_64276217
belana, je maakte me net officieel aan het huile. Je hebt nl helemaal gelijk
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:55:03 #147
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64276385
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou dat voelt toch heel anders samen sneu .Heb het filter van de vaatwasser al uitgebaggerd ( en nu ben ik misselijk)
Filter? In de vaatwasser? En die kan je zelf schoonmaken?
Waarom wist ik dat niet? Wilde ik dit wel weten?
Zijn er nog meer dingen die jullie voor mij achterhouden?
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:56:06 #148
190853 RockabeIIa
pi_64276414
dutchie Sommige dingen wil je niet eens weten!
pi_64276429
Ik hoef mijn filter nooit schoon te maken omdat vriendlief de vaat schoongewassen in de vaatwasser zet
Saartje
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:58:11 #150
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64276480
Gaat hij voor de extra glans ofzo dan?
Of voor die mooie witte strepen?
Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: