Bij de action hebben ze ook corrigerend ondergoed! Precies hetzelfde hemd kost daar 2.99! corrigerende slips (met en zonder pijpjes) zijn ook 2.99! Verkrijgbaar in 3 kleuren: zwart, huidkleurig en wit! Ik merk geen verschil met die van de Hema!quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef E.T. het volgende:
sjak, ik heb dit hemd en deze broek
Werkt prima onder jurkjes!Het hemd icm voedingsbeha heeft nog wel als nadeel dat er van mijn schamele en slappe voorgevel nog minder overblijft..
Zo lang ik dus nog bv geef, is de broek hier favoriet
Door de dokter aangeraden bisolvonquote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Jarno het volgende:
Hey even snel een vraagje voor de kenners: Anna houdt zichzelf (en ons) al een paar nachten wakker met hoesten. Klinkt een beetje als een vervelende kriebelhoest, ik hoor niet echt slijm ofzo. Tussikind van VSM hebben we al geprobeerd maar die helpt niet meer, naar welke peutervriendelijke hoestdrank ga ik straks vragen>
Volgens "onze" dokter kunnen kleine kinderen geen kriebelhoest hebben, hoe het helemaal zit weet ik niet.quote:Op maandag 22 december 2008 11:11 schreef Jarno het volgende:
Bisolvon is toch tegen vastzittende hoest?
zo'n wrapper of andere doek van Lodger bijvoorbeeld?quote:Op maandag 22 december 2008 11:15 schreef huuphuup het volgende:
Oh en hij blijft maar vragen of er niet iets is wat ik voor de baby wil hebben, maar ik zou niet weten wat? Iemand een suggestie?
quote:Op maandag 22 december 2008 11:43 schreef huuphuup het volgende:
okay, nog 140 euro te gaan(grapje! echt!!
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |