M'n vriend is dat nu allemaal aan het uitzoeken.. heb er zelf de ballen verstand vanquote:Op zondag 21 december 2008 13:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
klote situatieheb je niets aan het waarborgfonds?
mn mams (zit in de schade) zegt, als je een getuige hebt dat je de auto zonder schade neergezet heeft, en je heb een getuige dat de auto beschadigd terug is gevonden en dat je niet in de tussentijd met de auto weggeweest bent, kun je aanspraak maken op t waarborgfonds.quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef S_oepstengel het volgende:
[..]
M'n vriend is dat nu allemaal aan het uitzoeken.. heb er zelf de ballen verstand vanHoop alleen maar dat ie gemaakt kan worden.
Oh, topquote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn mams (zit in de schade) zegt, als je een getuige hebt dat je de auto zonder schade neergezet heeft, en je heb een getuige dat de auto beschadigd terug is gevonden en dat je niet in de tussentijd met de auto weggeweest bent, kun je aanspraak maken op t waarborgfonds.
WTF! Zijn ze zo brutaal geweest om gauw weg te rijden? Ik zou even een oproep doen in de buurt of er getuigen zijn. Je moet sowieso even kijken of iemand kan bevestigen dat je auto nog schadeloos was de vorige avond ( wanneer is het gebeurd? ), dan kun je aanspraak maken op een bepaald fonds... ik weet ff niet meer hoe het heet.quote:Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef S_oepstengel het volgende:
Ik kom even tussendoor hoor. Ik ben momenteel heel boos.Ze zijn met een vrachtwagen tegen onze auto aangereden en nu ligt de hele achterkant van de auto in de prak.
We weten niet wie het gedaan heeft...
Nou kan ik inplaats van morgen boodschappen doen voor kerst enz. m'n autootje gaan laten maken.. alsie al gemaakt kan worden.... merry christmas
dit dus..quote:Op zondag 21 december 2008 13:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
mn mams (zit in de schade) zegt, als je een getuige hebt dat je de auto zonder schade neergezet heeft, en je heb een getuige dat de auto beschadigd terug is gevonden en dat je niet in de tussentijd met de auto weggeweest bent, kun je aanspraak maken op t waarborgfonds.
Oh, dit was helaas niet een hippe tent,quote:Op zondag 21 december 2008 14:25 schreef PM-girl het volgende:
Stoerrr buuf!
Ik was gisteren met wat medefokkers ook heel kewl laat op en in een zeer hippe tent
Oeh, dat lijkt me een heerlijke broek, wat een goede tip!quote:Op zondag 21 december 2008 13:46 schreef Belana het volgende:
yoni: bij de otto vond ik deze
ook in korte maten
jezus soepstengel, wat kut zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |