quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:02 schreef Oxymoron het volgende:
M'n tante is vanavond overleden.. Ouders,komen zo thuis en ik zit, alleen met mijn broer, ieder onze laptop en muziek...
hey zo zag mijn zus er een tijdje geleden ook uitquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:53 schreef Webkim het volgende:
Goooeeed, ik ga naar bed met een ijsbril. Autsj.
[ afbeelding ]
Nou neuh niet helemaal tof hoor. Spierpijn, snot en watten in mijn hoofd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:54 schreef Belana het volgende:
snoopy hoe voel jij je nou? beetje beter?
Oxy, ik ken je wel niet zo goed en ik weet niet of je het dus wel zou willen maar de volgende keer als LIVE naar nederland komt (is waarschijnlijk 2009 want dan komt er een nieuw album!) dan mag je van mij mee hoor! Ik weet toch wel zeker dat ik ga en dat ik kaartjes kan regelen. LIVE is echt een band die je een keertje live gezien moet hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:33 schreef Oxymoron het volgende:
En ik heb een cadeau, voor mijzelf gekocht: de DVD/CD, van LIVE in the Paradiso Amsterdam. Ik zou zo graag, naar een concert van hun willen, maar ken niemand, die met me, mee zou kunnen/willen.![]()
Wel sunchaserquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Poppejans het volgende:
Whaha wat leuk Admiraal Anaal, alleen jammer dat Coenniet op dat plaatje staat
Wij ook!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb weer zuurkool gehad en dat maakt me zo blij!!!
Ik zie het net in 3FM topic dat dat Sunchaser is, sorry bedoelde het niet lulligquote:
Op mij kan er uiteraard ook gestemd wordenquote:Op dinsdag 23 december 2008 21:01 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoi mede (aankomende) oudersvergeten jullie niet te stemmen op de kerst avatar
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2
En dan natuurlijk op mijn kerst elmo stemmen, zouden jullie die moeite willen doen
Wraps met roomkaas (gewone, geen kruiden- of geitenkaas) en gerookte zalm en kort geroerbakte dunne preiringetjes, wrap in schuine stukjes snijden.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:05 schreef bixister het volgende:
E.T., en witlof met brie in de oven?![]()
(witlof 10 minuutjes koken, in ingevette ovenschaal leggen, laagje brie erop en even de oven in. erg makkelijk en erg lekker!)
wij gaan kaasfonduën 2e kerstdag, met m'n ouders. gewoon met lekker veel verschillende groenten, rauwkost en stokbrood uiteraard. weinig werk vooraf.
ben nog wel aan 't zoeken naar een leuk voorgerecht met gerookte zalm (want daar hebben we een flinke hoeveelheid van uit een kerstpakket). twijfel nog tussen iets met geitenkaas of iets met avocado's. of hebben jullie nog een goede tip?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |