het net zo vaag als jij bentquote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
ho0e kan ik dees als ava?:
[ link | afbeelding ]
O ja ?? Wist ik niet eens, maar kan me het ergens wel voorstellenquote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef Aisumasen het volgende:
Hm ja, dat dan weer wel. Maar dat was Paul die draaide. Kijk, ik vraag het niet voor niets. Het is nu al ruim 5 jaar geleden, maar ze hebben in het verleden een akkefietje gehad kan ik me herinneren. Daarom vroeg ik het me af.
Waar had je nou de stats vandaanquote:
Ik ergens in de 300quote:
Laat TLBB ook maar komen!quote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Wie niet in 't hilversumse. Samen met TLBB cult-figuren in de nacht.
True storyquote:
Thanksquote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dagcijfers #173
of meer detail
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaals we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
De kroegen overvaaaaaaaaaaaaaaaaaaallenquote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Mja dit is 8x zo veel als dat ik normaal post ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 01:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 195 al veel (voor mijn doen dan) . . .![]()
Ik zeg toch ook niet nu. Er zijn nog 2 nachten te vullen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... bewaar die maar tot morgenavond.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Doe het gewoon maar een keerquote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
De kroegen overvaaaaaaaaaaaaaaaaaaallen
Ik ging vandaag ook snooker kijken, en ik snapte het zowaar na wat uitleg!quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Goed, nu gaat 'ie echt uit![]()
Kan ik mooi de opgenomen snookerfinale kijken, ik mis hier toch niks aan.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe het gewoon maar een keer
Dat is helemaal geen leven meer hebben . . .quote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef Noortje. het volgende:
Mja dit is 8x zo veel als dat ik normaal post ofzo
Maar van 1 tot 5 gisternacht gespamd, en overdag nog even, dus ja..![]()
't Is nog niets vergeleken met Roel though![]()
Welterustenquote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef muisje-eliza het volgende:
t gaat bergafwaards op tv...ik ga slapies doen![]()
![]()
![]()
... of Paul z'n half uurtje laten hebben . . .quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Timo20 het volgende:![]()
Giel flikker nou toch bloos eens op
![]()
![]()
![]()
wel 20 minuten die plork mongolen laten spelen en niet 2 minuten Guido![]()
![]()
heb je onder een steen gezeten? die wilde zelf niet.quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Is er dit keer niet gestemd voor wie er het huis in moet? Ik mis Ekdom, die heeft humor
Ik had nog personeelsuitje ook vandaagquote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen leven meer hebben . . .![]()
Wat ?quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Noortje. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ITUNES WAT DOE JE???????????????????????
Que ??quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Noortje. het volgende:
Eigenlijk is de basis heel simpel. Altijd beginnen met een rode, daarna een kleur. Als je rood moet potten mag je niet eerst een andere kleur raken. Als alle rode op zijn moet je alle kleuren potten in een bepaalde volgorde. Als iemand voor staat en er zijn te weinig punten op tafel kun je "snookers" zoeken, ofwel een overtreding bij je tegenstander te forceren.quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ging vandaag ook snooker kijken, en ik snapte het zowaar na wat uitleg!
Gun Ekdom ook eens een normale kerstquote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Is er dit keer niet gestemd voor wie er het huis in moet? Ik mis Ekdom, die heeft humor
Heb je ook een mac of ben je zo'n windows persoon die toch mac software gebruikt ?quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Najib Heerst. Dat had ik nog niet verteld hier, maar het is wel zo
nou ja dat dus. Ik hoop echt dat Veenstra en Ekdom er volgend jaar in komen, samen met Eric of Paulquote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
... of Paul z'n half uurtje laten hebben . . .![]()
Mooi toch.quote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Ambrosius het volgende:
Giel ligt al op bed, z'n shift loopt tot 02.00.
Mooie combo ja, en Coen of Paul erbij danquote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou ja dat dus. Ik hoop echt dat Veenstra en Ekdom er volgend jaar in komen, samen met Eric of Paul
Eric én Paul ipv Ekdom.quote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nou ja dat dus. Ik hoop echt dat Veenstra en Ekdom er volgend jaar in komen, samen met Eric of Paul
quote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Kan Paul niet even terugkomen voor nog een rondje hakkuh
Ga weg manquote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef marcodej het volgende:
De plorks @ Glazen Huis wordt nu geupload. Voor de liefhebbers. Exact 10 minuten.
Van wat ik me kan herinneren, zat het ongeveer zo. Giel had tot begin 2004 een (best tof) avondprogramma, met vanzelfsprekend veel kenmerkende items. Middenin een "seizoen" besloot dat NPS om 'em per direct van de zender te halen, omdat hij had aangekondigd dat hij bij de VARA ging tekenen (voor het ochtendprogramma). Toen heeft de NPS plotsklaps Coen op het oorspronkelijk door Giel gepresenteerde programma gezet. Punt was dat Coen élk item, élke jingle, élk kenmerkende stuk aan de show overnam (moest overnemen). Ik geloof dat Giel 'em daarom vanaf toen tussen neus en lippen door steeds "Kloon" Swijnenberg noemde. Zoiets was het... Geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
O ja ?? Wist ik niet eens, maar kan me het ergens wel voorstellen![]()
Weet je nog waarover het ging ??
Cola.quote:Op maandag 22 december 2008 01:54 schreef Remco_h het volgende:
wat zit er in die rood zilveren flesjes btw?
Hoiquote:Op maandag 22 december 2008 01:54 schreef Piles het volgende:
Topic 1000 moet ik wel even in gepost hebben, ook al mis ik alles
Mooi nummer. Straks ook in de Top 2000quote:Op maandag 22 december 2008 01:53 schreef evert het volgende:
jackson browne - load down/stay
Als hij dan maar wel in zijn nest blijft liggen, en niet aan de knoppen kan komen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]en dan gewoon keihard zodat Giel wakker blijft
Jou site wordt iig flink gespamtquote:Op maandag 22 december 2008 01:54 schreef Piles het volgende:
Piles!quote:Op maandag 22 december 2008 01:54 schreef Piles het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:55 schreef marcodej het volgende:
Volgende jaar geen Giel meer, dat is nu wel zeker.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:55 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Als hij dan maar wel in zijn nest blijft liggen, en niet aan de knoppen kan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |