Dat is helemaal geen leven meer hebben . . .quote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef Noortje. het volgende:
Mja dit is 8x zo veel als dat ik normaal post ofzo
Maar van 1 tot 5 gisternacht gespamd, en overdag nog even, dus ja..![]()
't Is nog niets vergeleken met Roel though![]()
Welterustenquote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef muisje-eliza het volgende:
t gaat bergafwaards op tv...ik ga slapies doen![]()
![]()
![]()
... of Paul z'n half uurtje laten hebben . . .quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Timo20 het volgende:![]()
Giel flikker nou toch bloos eens op
![]()
![]()
![]()
wel 20 minuten die plork mongolen laten spelen en niet 2 minuten Guido![]()
![]()
heb je onder een steen gezeten? die wilde zelf niet.quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Is er dit keer niet gestemd voor wie er het huis in moet? Ik mis Ekdom, die heeft humor
Ik had nog personeelsuitje ook vandaagquote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen leven meer hebben . . .![]()
Wat ?quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Noortje. het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ITUNES WAT DOE JE???????????????????????
Que ??quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Noortje. het volgende:
Eigenlijk is de basis heel simpel. Altijd beginnen met een rode, daarna een kleur. Als je rood moet potten mag je niet eerst een andere kleur raken. Als alle rode op zijn moet je alle kleuren potten in een bepaalde volgorde. Als iemand voor staat en er zijn te weinig punten op tafel kun je "snookers" zoeken, ofwel een overtreding bij je tegenstander te forceren.quote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ging vandaag ook snooker kijken, en ik snapte het zowaar na wat uitleg!
Gun Ekdom ook eens een normale kerstquote:Op maandag 22 december 2008 01:51 schreef Espabilado het volgende:
Is er dit keer niet gestemd voor wie er het huis in moet? Ik mis Ekdom, die heeft humor
Heb je ook een mac of ben je zo'n windows persoon die toch mac software gebruikt ?quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Noortje. het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Najib Heerst. Dat had ik nog niet verteld hier, maar het is wel zo
nou ja dat dus. Ik hoop echt dat Veenstra en Ekdom er volgend jaar in komen, samen met Eric of Paulquote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
... of Paul z'n half uurtje laten hebben . . .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |