het net zo vaag als jij bentquote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
ho0e kan ik dees als ava?:
[ link | afbeelding ]
O ja ?? Wist ik niet eens, maar kan me het ergens wel voorstellenquote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef Aisumasen het volgende:
Hm ja, dat dan weer wel. Maar dat was Paul die draaide. Kijk, ik vraag het niet voor niets. Het is nu al ruim 5 jaar geleden, maar ze hebben in het verleden een akkefietje gehad kan ik me herinneren. Daarom vroeg ik het me af.
Waar had je nou de stats vandaanquote:
Ik ergens in de 300quote:
Laat TLBB ook maar komen!quote:Op maandag 22 december 2008 01:47 schreef jmac het volgende:
[..]
Wie niet in 't hilversumse. Samen met TLBB cult-figuren in de nacht.
True storyquote:
Thanksquote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dagcijfers #173
of meer detail
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaals we gaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
De kroegen overvaaaaaaaaaaaaaaaaaaallenquote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Mja dit is 8x zo veel als dat ik normaal post ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 01:46 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Ik vind 195 al veel (voor mijn doen dan) . . .![]()
Ik zeg toch ook niet nu. Er zijn nog 2 nachten te vullen.quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... bewaar die maar tot morgenavond.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef rubbereend het volgende:
Doe het gewoon maar een keerquote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef gers het volgende:
[..]
De kroegen overvaaaaaaaaaaaaaaaaaaallen
Ik ging vandaag ook snooker kijken, en ik snapte het zowaar na wat uitleg!quote:Op maandag 22 december 2008 01:49 schreef djkoelkast het volgende:
Goed, nu gaat 'ie echt uit![]()
Kan ik mooi de opgenomen snookerfinale kijken, ik mis hier toch niks aan.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe het gewoon maar een keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |