Dat is het 3 voudige van mij zaterdag en toen vond ik dat ik er al veel hadquote:
heb je hem weer terug gejatquote:Op maandag 22 december 2008 01:44 schreef Noortje. het volgende:
003. 0645 Noortje.
Het scheelde maar 5 posts of ik was tweedeJammer dat mijn moeder de internetkabel eruit trok
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOOOHOOHOOOOOOOOOOOOOO
WHIOOOOOOOOO HOOO HOHOHOOOOOOOOOOOOO
Daar sta ik ook al tijden goed inquote:Op maandag 22 december 2008 01:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij wil zijn positie in de fok 500 dit jaar verhogen, dat gaat zo wel lukken
Speltip 11quote:
Ik in de top 10quote:Op maandag 22 december 2008 01:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Daar sta ik ook al tijden goed in.
Of niet natuurlijk.quote:
Ja ik deed er 20 minuten over om stil naar boven te lopen en weer naar beneden.quote:Op maandag 22 december 2008 01:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je hem weer terug gejat
Ik een half liter flesjequote:Op maandag 22 december 2008 01:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is zo gortdroog dat ik meteen een glas water heb genomen
quote:Op maandag 22 december 2008 01:44 schreef Noortje. het volgende:
003. 0645 Noortje.
Het scheelde maar 5 posts of ik was tweedeJammer dat mijn moeder de internetkabel eruit trok
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO HOOOHOOHOOOOOOOOOOOOOO
WHIOOOOOOOOO HOOO HOHOHOOOOOOOOOOOOO
Hm ja, dat dan weer wel. Maar dat was Paul die draaide. Kijk, ik vraag het niet voor niets. Het is nu al ruim 5 jaar geleden, maar ze hebben in het verleden een akkefietje gehad kan ik me herinneren. Daarom vroeg ik het me af.quote:Op maandag 22 december 2008 01:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Net zeker niet hakkuh half uurtje geluisterd
En ze beginnen weerquote:
Hiermee creëer je een nieuw vluchtelingenprobleem!quote:Op maandag 22 december 2008 01:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Of niet natuurlijk.
Als ze dit in vluchtelingenkampen gaan draaien ben je ook gauw van het probleem af..
904quote:Op maandag 22 december 2008 01:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Exponeer deze even naar 24 uur toe
Sneaky youquote:Op maandag 22 december 2008 01:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja ik deed er 20 minuten over om stil naar boven te lopen en weer naar beneden.
Welk niveau?quote:Op maandag 22 december 2008 01:46 schreef djkoelkast het volgende:
Ja hoor, dit mag wel 20 minuten? Ik ga slapen. Niveau is weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |