Tja, hij is zeker leuker dan die klote-toverbal... maar is toch meer categorie 'stadslied', zoals dat er ook in den haag enzo wel was...quote:Op maandag 22 december 2008 00:57 schreef Crane het volgende:
'Als we gaan' is toch het thema-nummer?Die vind ik 10 keer leuker.
hij heeft speciale OP #1000 alquote:
4quote:Op maandag 22 december 2008 00:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mooi niet, heb ik al gedaan. Heb er ook een OP voor gebouwd
Niet naar bed?quote:
en een breezer ananas??quote:
Komt omdat deze niet direct zo aanslaat... Die anderen wel.quote:Op maandag 22 december 2008 00:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Tja, hij is zeker leuker dan die klote-toverbal... maar is toch meer categorie 'stadslied', zoals dat er ook in den haag enzo wel was...
Ik vind het heel raar dat dit nummer zo geforceerd gelanceerd is, was andere jaren echt niet zo.
Ja inderdaad, Mars lag echt klaar om het spontaan te worden.quote:Op maandag 22 december 2008 00:59 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Tja, hij is zeker leuker dan die klote-toverbal... maar is toch meer categorie 'stadslied', zoals dat er ook in den haag enzo wel was...
Ik vind het heel raar dat dit nummer zo geforceerd gelanceerd is, was andere jaren echt niet zo.
Ik heb een stalker.quote:Op maandag 22 december 2008 00:59 schreef Marc63 het volgende:
Nu vraag ik me af... vindt Noortje die TT leuk, of krijgt ze het idee dat ze een stalker heeft?
Nee, niet live.quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de Giel van fok ik moet irriteren

Dat kun je krijgen. Zoals zovaak. En terecht. Sterf Nee, laten we dat niet doen
Het bewuste fragmentquote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef henkde_j het volgende:
DJ Paul Rabbering verlaat glazen huis na ruzie met Giel Beelen
grapje joh ik ga zo slaapie doenquote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Dat kun je krijgen. Zoals zovaak. En terecht. [s]Sterf[/f] Nee, laten we dat niet doen
Ik quote dit ff.quote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil naar bed dus even opschieten mensen!
Zekers... en die vond ik al lang lekker (echte StuBru-Maxx plaat, sorry, ben een switcher tussen beide zendersquote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Mars lag echt klaar om het spontaan te worden.
Ik heb de OP voor #1000 gemaaktquote:
Neujquote:
Naja, ik snap dat ze geen reclames uit willen zenden. Maar doen dan zoals het vorige uur: gewoon muziek draaien vanaf een CDtje.quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, niet live.
Iedereen die nu kijkt, heeft alles toch al 100 keer gezien. Skip dat dan.
Ik klikte...quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef henkde_j het volgende:
DJ Paul Rabbering verlaat glazen huis na ruzie met Giel Beelen
Er is maar één RickRoll. Dit werkt niet.quote:
StuBru is dan ook heel tofquote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zekers... en die vond ik al lang lekker (echte StuBru-Maxx plaat, sorry, ben een switcher tussen beide zenders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |