quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja maar ik ben de Giel van fok ik moet irriteren

Dat kun je krijgen. Zoals zovaak. En terecht. Sterf Nee, laten we dat niet doen
Het bewuste fragmentquote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef henkde_j het volgende:
DJ Paul Rabbering verlaat glazen huis na ruzie met Giel Beelen
grapje joh ik ga zo slaapie doenquote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] Dat kun je krijgen. Zoals zovaak. En terecht. [s]Sterf[/f] Nee, laten we dat niet doen
Ik quote dit ff.quote:Op maandag 22 december 2008 01:01 schreef tha_dark het volgende:
Ik wil naar bed dus even opschieten mensen!
Zekers... en die vond ik al lang lekker (echte StuBru-Maxx plaat, sorry, ben een switcher tussen beide zendersquote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Mars lag echt klaar om het spontaan te worden.
Ik heb de OP voor #1000 gemaaktquote:
Neujquote:
Naja, ik snap dat ze geen reclames uit willen zenden. Maar doen dan zoals het vorige uur: gewoon muziek draaien vanaf een CDtje.quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, niet live.
Iedereen die nu kijkt, heeft alles toch al 100 keer gezien. Skip dat dan.
Ik klikte...quote:Op maandag 22 december 2008 01:00 schreef henkde_j het volgende:
DJ Paul Rabbering verlaat glazen huis na ruzie met Giel Beelen
Er is maar één RickRoll. Dit werkt niet.quote:
StuBru is dan ook heel tofquote:Op maandag 22 december 2008 01:02 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Zekers... en die vond ik al lang lekker (echte StuBru-Maxx plaat, sorry, ben een switcher tussen beide zenders)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |