Oneens.quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Cee het volgende:
Leuk gevonden maar ik blijf dit een simpel vervelend liedje vinden met een leuk refrein van twee zinnen.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom ga je schelden? Stel je vraag dan duidelijk.
Maar omdat je niet zo slim bent om het zelf op te zoeken: 01.00.
Daar is www.tvgids.nl of http://gids.omroep.nl voor uitgevonden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet op Nederland 1, 2 of 3 knurft.
Volgens mij ben jij hier te dom om mijn vraag te snappen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom ga je schelden? Stel je vraag dan duidelijk.
Maar omdat je niet zo slim bent om het zelf op te zoeken: 01.00.
Ja, het geluid is niet al te best . . .quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een hol geluid komt eruit de studio
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef Feivel1 het volgende:
Slaap lekker!
* Feivel1 is morgenmiddag in Groningen MetMichiel!
Geen zin in.quote:Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is www.tvgids.nl of http://gids.omroep.nl voor uitgevonden.
Je vraagt aan de slager ook om vlees en verwacht dan van hem dat hij weet welk vlees je bedoelt? Precies.quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij hier te dom om mijn vraag te snappen.
En dat heeft zeker niets met muziekinstrumenten te maken?quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
Die chicks daar achteraan mogen hier ook wel even komen blazen
quote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je vraagt aan de slager ook om vlees en verwacht dan van hem dat hij weet welk vlees je bedoelt? Precies.
Ik zal maar niet vragen waarop ze moeten blazen...quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef Feivel1 het volgende:
Slaap lekker!
* Feivel1 is morgenmiddag in Groningen MetMichiel!
Je bent van de Politie?quote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef Intrepidity het volgende:
Nou ik lig al in bed, en ik ben te lui om er uit te stappen om m'n kaarsen uit te blazen, vandaar.quote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dat heeft zeker niets met muziekinstrumenten te maken?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou ik lig al in bed, en ik ben te lui om er uit te stappen om m'n kaarsen uit te blazen, vandaar.
Dus.._
Blokfluit was het tochquote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen waarop ze moeten blazen...
levert geen geld opquote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef MxM het volgende:
WTF waarom zingen ze niet gewoon een ander nummer uit hun reportoire??? :S
Deze laptop doet er 10 min over om een nieuwe site te openen. Dus vraag ik het.quote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja... verwacht dan ook geen normaal antwoord van mensen hier. Als je zelf al zo lui bent...
Najibquote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef DaMook het volgende:
Niet echt mijn favo bandje dit.
Wie is de slaapgast trouwens ?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Qunix het volgende:
Nou snel pissûhh en dan rennûhh naar me mac en dan stampûhh en vooral HAKKÛHH
Ze hakken niet op een nieuwsbericht of reclame lijkt me?quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Als ze maar niet al beginnen met hakken tijdens het journaal!
o ja krijg je die shit natuurlijk..........quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er ook klaar voorquote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Qunix het volgende:
Nou snel pissûhh en dan rennûhh naar me mac en dan stampûhh en vooral HAKKÛHH
Als paul begint om 0000quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hakken niet op een nieuwsbericht of reclame lijkt me?
Hij bedoelt de SR Headlines die waarschijnlijk weer worden ingestart.quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hakken niet op een nieuwsbericht of reclame lijkt me?
gewooon radio aanquote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef gateway het volgende:
[..]
o ja krijg je die shit natuurlijk..........
Zul je net weer zien....quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef tha_dark het volgende:
De extra webcams hebben hetzelfde geluid als de hoofd-webcam, dus daar zou je t alleen zien. Wil je 't horen, dan moet je de Audio-only stream hebben (zie OP).quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef gateway het volgende:
gaat het op die 6kleine streampje wel gewoon door of hebben we daar ook headlines en sjit?
even lekker losgaan voor korte periode, terug naar oude tijden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom vind iedereen dat hakken zo tof?
Coolquote:
ja gewoon de live stream van 3fm.nlquote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De extra webcams hebben hetzelfde geluid als de hoofd-webcam, dus daar zou je t alleen zien. Wil je 't horen, dan moet je de Audio-only stream hebben (zie OP).
Ik luister liever muziek.quote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even lekker losgaan voor korte periode, terug naar oude tijden.
Terustenquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef Marc63 het volgende:
Zo te lezen valt dit topic tussen 0:00 en 0:30 hier helemaal stil, maar ik vermoed dat het tegendeel waar zal zijn.
De SR headlines begint om ieder heel uur. Die headlines duurt 10 minuten. Als Paul begint om 0000, missen we 10 minuten. Daarom mensen: Open uw audiostream !!quote:
Dat is de Athemequote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef Paaskonijn het volgende:
GOT TO BE KIDDING WAT IS DIT VOOR KUTGEDOE NOU?!
En Hakkûh natuurlijk.quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef caspervc het volgende:
Is t ook niet Voicst? TS?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef TheVulture het volgende:
Giel val dood met je kutpauperteringmuziek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed nieuws.quote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De SR headlines begint om ieder heel uur. Die headlines duurt 10 minuten. Als Paul begint om 0000, missen we 10 minuten. Daarom mensen: Open uw audiostream !!
ja dat is dan weer jammer, circular polar filter erop en lichtsterke lens erop en gaanquote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
En dan toch flitsen in die ruit he.. doh
Die tijd heb jij gewoon gemist, dreumes.quote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom vind iedereen dat hakken zo tof?
Aan een polarizer heb je geen flikker in de nacht volgensmij, is totaal afhankelijk van zonlichtquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja dat is dan weer jammer, circular polar filter erop en lichtsterke lens erop en gaan
Of je luistert gewoon? Het nieuws begint meestal om 0.00 en niet om 23.59.quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom neit gewoon nieuws op een stream?
Omdat de reclame niet op de stream te horen mag zijn (is niet voor betaald door die bedrijvenquote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom neit gewoon nieuws op een stream?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:59 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk vindt Breda het niet leuk Giel... niemand vindt dat schijtjoch leuk.... maar jammer genoeg heb jij de macht om het er doorheen te drukken![]()
's nachts komen er geen updates meer want er komt ook geen reclame meer, alleen nieuws.quote:Op zondag 21 december 2008 23:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
De SR headlines begint om ieder heel uur. Die headlines duurt 10 minuten. Als Paul begint om 0000, missen we 10 minuten. Daarom mensen: Open uw audiostream !!
Polar haalt schitteringen uit glanzend objecten, licht is lichtquote:Op maandag 22 december 2008 00:00 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Aan een polarizer heb je geen flikker in de nacht volgensmij, is totaal afhankelijk van zonlicht
edit las verkeerdquote:Op maandag 22 december 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Omdat de reclame niet op de stream te horen mag zijn (is niet voor betaald door die bedrijven).
In Belgie veranderd er toch niets.quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat 'nieuws' is ook al de hele avond hetzelfde.
Dat zeker ja, die updates komen me echt mijn nek uitquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja iedereen weet toch dat jij mijn ware bent![]()
![]()
quote:
Yeah laat hem maar weg gaanquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ging een half uur weg toch? Dat zei je een half uur geleden.
ben je weer mopquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 00:02 schreef Noortje. het volgende:
Kabel weer erin overigens. Luister alleen gene muziek meer.![]()
Ligt eraan wat ik nu te horen krijg.quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je ging een half uur weg toch? Dat zei je een half uur geleden.
Dat weet je toch? Hakkenquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ligt eraan wat ik nu te horen krijg.
Mja wel, heul zacht.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Dus geen hakkuh voor jou ??
quote:
Corton draait het nog wel eens. Maar dan van CD.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef tim. het volgende:
Doorhakkuh!
3FM heeft Digitalism niet in hun systeem.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef caspervc het volgende:
[..]
Hier gaat de Denon versterker vol open hoorFUCK de buren!
Oja want al het gehak lijkt natuurlijk op elkaar.quote:
tofquote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef Cee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
iK OOKquote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef Marc63 het volgende:
Zo... ff lekker gehakt. Ik heb nu wel zin in Free Fallin' van John Mayer.
Beter dan die gitaarrommel die je steeds hoort. Dit is wel effe lekker tussendoor om het niet-dance niveau op te krikkenquote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef Vlindur het volgende:
"een half uurtje hakken"
God, nee toch. dan staat ie met 5 minuten uit. Wat een herrie!
YEAH PAULquote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HAKKUHHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
hee je bent weer unbanned , welkom terug.quote:Op maandag 22 december 2008 00:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
HAKKUHHHHHHHHHHHHHHH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kijk, zo zie ik het graagquote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef Crane het volgende:
Ik ben blij dat ze nu een stel jongere DJ's hebben.Dat conservatieve rock-gedoe is er vanaf en nu staan ze weer te hakken zie ik.
Dance is kutquote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Beter dan die gitaarrommel die je steeds hoort. Dit is wel effe lekker tussendoor om het niet-dance niveau op te krikken
quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Shit, Voicst gemist?
quote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dance is kut, happy hardcore rulez
![]()
![]()
.
Zo boeiend was het absoluut niet hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef --Christiaan-- het volgende:
Shit, Voicst gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |