quote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nou ik lig al in bed, en ik ben te lui om er uit te stappen om m'n kaarsen uit te blazen, vandaar.
Dus.._
Blokfluit was het tochquote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vragen waarop ze moeten blazen...
levert geen geld opquote:Op zondag 21 december 2008 23:51 schreef MxM het volgende:
WTF waarom zingen ze niet gewoon een ander nummer uit hun reportoire??? :S
Deze laptop doet er 10 min over om een nieuwe site te openen. Dus vraag ik het.quote:Op zondag 21 december 2008 23:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja... verwacht dan ook geen normaal antwoord van mensen hier. Als je zelf al zo lui bent...
Najibquote:Op zondag 21 december 2008 23:49 schreef DaMook het volgende:
Niet echt mijn favo bandje dit.
Wie is de slaapgast trouwens ?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Qunix het volgende:
Nou snel pissûhh en dan rennûhh naar me mac en dan stampûhh en vooral HAKKÛHH
Ze hakken niet op een nieuwsbericht of reclame lijkt me?quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Als ze maar niet al beginnen met hakken tijdens het journaal!
o ja krijg je die shit natuurlijk..........quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben er ook klaar voorquote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef Qunix het volgende:
Nou snel pissûhh en dan rennûhh naar me mac en dan stampûhh en vooral HAKKÛHH
Als paul begint om 0000quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hakken niet op een nieuwsbericht of reclame lijkt me?
Hij bedoelt de SR Headlines die waarschijnlijk weer worden ingestart.quote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze hakken niet op een nieuwsbericht of reclame lijkt me?
gewooon radio aanquote:Op zondag 21 december 2008 23:54 schreef gateway het volgende:
[..]
o ja krijg je die shit natuurlijk..........
Zul je net weer zien....quote:Op zondag 21 december 2008 23:53 schreef tha_dark het volgende:
De extra webcams hebben hetzelfde geluid als de hoofd-webcam, dus daar zou je t alleen zien. Wil je 't horen, dan moet je de Audio-only stream hebben (zie OP).quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef gateway het volgende:
gaat het op die 6kleine streampje wel gewoon door of hebben we daar ook headlines en sjit?
even lekker losgaan voor korte periode, terug naar oude tijden.quote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom vind iedereen dat hakken zo tof?
Coolquote:
ja gewoon de live stream van 3fm.nlquote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De extra webcams hebben hetzelfde geluid als de hoofd-webcam, dus daar zou je t alleen zien. Wil je 't horen, dan moet je de Audio-only stream hebben (zie OP).
Ik luister liever muziek.quote:Op zondag 21 december 2008 23:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even lekker losgaan voor korte periode, terug naar oude tijden.
Terustenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |