ja iedereen weet toch dat jij mijn ware bentquote:
Een topic niet openenquote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Timur een journalist noemen, het is al geen DJ, laat staan een journalist
Inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Timur een journalist noemen, het is al geen DJ, laat staan een journalist
Fokkers en Fokstersquote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ja iedereen weet toch dat jij mijn ware bent![]()
![]()
Is je kat in die fase :pquote:Op zondag 21 december 2008 23:20 schreef Brennel het volgende:
Nu zit m'n kat vreemd naar de boxen te kijken. "Waar komt dat gekke getoeter toch vandaan?"
En dat al een paar uur langquote:Op zondag 21 december 2008 23:24 schreef djkoelkast het volgende:
Najib is wel tof hoor, dankbaar als iemand wat geeft, gezellig, lekker het publiek opzwepen!
quote:
Jij bent wel echt een moraalridder zegquote:
Tennis is altijd een mooi tv momentje met dierenquote:Op zondag 21 december 2008 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is je kat in die fase :p
mijne kijkt al tv
quote:18.81 posts per minuut - [SR @ 3FM #959] Breda zingt wel een stukje beter dan Mary J
18.00 posts per minuut - [SR @ 3FM #990] Najib en DuvelDuvel
16.72 posts per minuut - [SR @ 3FM #960] Is het al donker in Breda?
15.84 posts per minuut - [SR @ 3FM #958] Tennisen met Giel en Ilse
15.84 posts per minuut - [SR @ 3FM #989] Ik wil ook zo'n brievenbus!
maar hij heeft wel gelijk, fipo-en is zielig.quote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een moraalridder zeg
En mijn kat zit vaak op een paar centimeter van de open haard wel heel erg op te warmen... :")quote:Op zondag 21 december 2008 23:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is je kat in die fase :p
mijne kijkt al tv
Echt top dat je het wilt opnemenquote:Op zondag 21 december 2008 23:21 schreef Sirolf het volgende:
Het opnemen kost me geen tijd (lang leve automatisering)... maar het editten wel best veel idd. En de eventlog is er verdraaid handig voor.
Ik ontken alles.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef JJH het volgende:
Najib gaat volgens mij ook gewoon de hele nacht door.
Maar hij komt nog lang niet in de buurt van Ilsequote:
Nee hoor, elders mag je je helemaal uitleven, maar nu doe je het in 'onze' reeksquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een moraalridder zeg
quote:Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef Cee het volgende:
Oh! Oh! Welk liedje is dit? Ik vind het zo mooi en dacht dat het uit de jaren '60, '70 was maar blijkbaar is het recent? Of ben ik gek geworden?
Ik ging basketbal kijken en als dan die bal werd gegooid vloog hij de lucht inquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tennis is altijd een mooi tv momentje met dieren
Ook datquote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk, fipo-en is zielig.
Iets van People You Know (voorheen Sneakerfreak), titel weet ik niet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:27 schreef Cee het volgende:
Oh! Oh! Welk liedje is dit? Ik vind het zo mooi en dacht dat het uit de jaren '60, '70 was maar blijkbaar is het recent? Of ben ik gek geworden?
Goed opletten zo.quote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Cee het volgende:
Ik heb nu de titel nodig van dit godsgruwelijk prachtig liedje.
Heerlijk inderdaadquote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Cee het volgende:
Ja, maar degenen die dat doen zijn zo kansloos dat dat echt niet stopt, moet onderhand ook wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 23:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar hij heeft wel gelijk, fipo-en is zielig.
Idd.quote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Cee het volgende:
Verkeerde venster? Het is geen MSN, zeg.quote:Op zondag 21 december 2008 23:28 schreef Dagoduck het volgende:
ik ga brb
quote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar degenen die dat doen zijn zo kansloos dat dat echt niet stopt, moet onderhand ook wel duidelijk zijn.
Dankjewelquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Verkeerde venster? Het is geen MSN, zeg.
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost wordenquote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar degenen die dat doen zijn zo kansloos dat dat echt niet stopt, moet onderhand ook wel duidelijk zijn.
Ik ook, maar het duurt alleen 3 minuten te langquote:
Ik ga echt helemaal los straks, in mijn uppiequote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef MarijeH het volgende:
Nog een half uur.Dan gaan we de week doormidden hakken.
One more time![]()
Blijken ook nog eens Nederlanders te zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Die artiest moet ik even uitpluizen
Een waarschuwing helpt misschien wel. D.Rose is er een voorvechter van het ontopicness van gewordenquote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
boem boem poing poing hakken en zagen..quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef MarijeH het volgende:
Nog een half uur.Dan gaan we de week doormidden hakken.
One more time![]()
Ja en dan nog wel tegen Cvitanich, die nooit iemand kwaad doetquote:
Niet te doen, gewoon iets inbouwen dat je bijvoorbeeld minimaal 20 tekens moet typen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost worden
Even herhalen, want z'n voorspelbaarheid kennende gaat hij die d'r in jetsen straks.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[gieljingle] Nog een keer , nog een keer [/gieljingle]
quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Over een half uur ben ik een halfuurtje weg.
Dan krijg je allemaal posts met 13 puntjes, smiley's enz.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet te doen, gewoon iets inbouwen dat je bijvoorbeeld minimaal 20 tekens moet typen.
Dan veranderen die mensen de afkorting gewoon naar POFI en kan je opnieuw beginnen...quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost worden
quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef JJH het volgende:
Ik ga echt helemaal los straks, in mijn uppie
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga echt helemaal los straks, in mijn uppie
Dat werkt toch ook niet, SC hoort toch snel te zijn en soms wil je gewoon snel sommige dingen kwijtquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet te doen, gewoon iets inbouwen dat je bijvoorbeeld minimaal 20 tekens moet typen.
Niet overdrijven hequote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een waarschuwing helpt misschien wel. D.Rose is er een voorvechter van het ontopicness van geworden
20+ verschillende tekens danquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal posts met 13 puntjes, smiley's enz.
Auto-ban systeem, zoals op de frontpage . . .quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost worden![]()
normaal kan tvp' en hier best, maar met de snelheid van serious request-3fm zijn er al 3 nieuwe delen zodra je tvp klaar is met postenquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar wassie danquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
20 tekens is niet zoveelquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet, SC hoort toch snel te zijn en soms wil je gewoon snel sommige dingen kwijt
Als je 'fipo' kwijt wilt moet je je morgenochtend laten onderzoeken bij de huisarts.quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet, SC hoort toch snel te zijn en soms wil je gewoon snel sommige dingen kwijt
Gewoon een meld-topic maken en iedereen een maandban geven. Opgelostquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan veranderen die mensen de afkorting gewoon naar POFI en kan je opnieuw beginnen...
quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Blijken ook nog eens Nederlanders te zijn!
quote:Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je 'fipo' kwijt wilt moet je je morgenochtend laten onderzoeken bij de huisarts.
Zo voorspelbaar is die man alquote:Op zondag 21 december 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alsof ik wist dat hij zou komen
Wat een gehypte band zegquote:
Enige goeie nummer van X & Yquote:
quote:
Maar Viva la Vida is ook gewoon niet goedquote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Cee het volgende:
Fix you!![]()
![]()
ooohhh. Ik vind 'm denk ik over een jaar beter dan Viva la Vida, nadat de Vida-hype is gaan liggen.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Sirolf het volgende:
Fix You, mooi nummer idd!
Al is Don't Panic ook erg goed.
Maar Yellow blijft de beste!quote:Op zondag 21 december 2008 23:36 schreef Cee het volgende:
Fix you!![]()
![]()
ooohhh. Ik vind 'm denk ik over een jaar beter dan Viva la Vida, nadat de Vida-hype is gaan liggen.
Ik ken ze niet eens . . .quote:Op zondag 21 december 2008 23:35 schreef Seam het volgende:
Wat een gehypte band zeg![]()
Echt slecht vind ik
quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
*aangepaste OP voor #1000 aan het bouwen*
quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef Brennel het volgende:
Lights will guide you home
* Brennel zucht eens diep, merkt het kippevel over haar hele lijf op en geniet intens
Paar topics maarquote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef marcodej het volgende:
Ben weer terug, Ronald Goedemondt zitten kijken...
Is er nog wat gebeurt of heb ik niets gemist?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel de LaPo hebben hoor!![]()
Nee, ze zitten er nog steeds in.quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef marcodej het volgende:
Ben weer terug, Ronald Goedemondt zitten kijken...
Is er nog wat gebeurt of heb ik niets gemist?
ja dadelijk in het hakkuuuuhhhhhalfuurtje zal het wel hard gaan met al dat gehak(t)quote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
*aangepaste OP voor #1000 aan het bouwen*
Nee, gewoon een albumtrackquote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je wil ze een album laten draaien
![]()
Hoeft niet, kan ook een album track zijn maar of ze dat dan in hun systeem hebben, dat is de vraag . . .quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef tim. het volgende:
Een request moet zeker een single zijn?
Als er een héél erg hoog bedrag tegenover staat, anders vast niet.quote:Op zondag 21 december 2008 23:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Je wil ze een album laten draaien
![]()
Zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop zo dat ze vandaag nog Fairytale of New York draaien![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en gewoon veel geld bieden zal ook helpen!quote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren draaiden ze Lovers in Japan, hoeft niet per se dus.
Ik verwachtte eerder een antwoord in de categorie "Ja, het huis staat in brand en de brandweer heeft geen water meer. De DJ's zullen levend verbranden, LIVE op tv en radio!"quote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ze zitten er nog steeds in.
voor 30000 euro draaien ze vast wel een heel albumquote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Als er een héél erg hoog bedrag tegenover staat, anders vast niet.
Ze zijn het huis uit getrapt, iets met geluidsoverlast. Timur heeft per ongeluk een foute lift richting Siberië gekregen in een aftandse volkswagen vol Roemeense prostituees.quote:
Hmzquote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Marc63 het volgende:
Afgelopen donderdag trad Voicst op met een erg leuke dame.... waar is die nu?
Boudewijn de Grootquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn het huis uit getrapt, iets met geluidsoverlast. Timur heeft per ongeluk een foute lift richting Siberië gekregen in een aftandse volkswagen vol Roemeense prostituees.
Het mailtje kwam op mijn iphone binnen jaquote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Bianca Ryan is vanmiddag gedraaid. Heet jij Tessa?
- edit, ik zie nu dat DaMook een man is. Nee dus.
Voor 150 euro ook wel. 15 euro per losse request.quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor 30000 euro draaien ze vast wel een heel album
[..]
Ze zijn het huis uit getrapt, iets met geluidsoverlast. Timur heeft per ongeluk een foute lift richting Siberië gekregen in een aftandse volkswagen vol Roemeense prostituees.
Toen ik die gister op tv zag zette ik bijna de computer weer aanquote:
Ben benieuwd of 't vannacht ook zo snel gaat... Ik ga geen uren meer blijven. Morgen gewoon werkenquote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef D.Rose het volgende:
Een snelle berekening leert me dat de topics ongeveer 25 minuten meegaan, dus nog zo'n 3 uur tot deeltje 1000. Ik was eigenlijk al begonnen aan de OP voor deel 1000 (met champagneflessen, hapjes e.d.) maar bij nader inzien gaat dat toch te laat worden.
Ik hoop dat een van de vaste leden dit deel op zijn/haar naam zet en de OP (en TT) een beetje waardig laten zijn
quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen ik die gister op tv zag zette ik bijna de computer weer aan
Helaas kankerde mijn broertje er wel doorheen soms, kutjoch
Het tempo zal na 1-en wel flink dalen, kan goed dat het pas morgenochtend deel 1000 wordt, of het niveau moet nog verder zakken met SCquote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef D.Rose het volgende:
Een snelle berekening leert me dat de topics ongeveer 25 minuten meegaan, dus nog zo'n 3 uur tot deeltje 1000. Ik was eigenlijk al begonnen aan de OP voor deel 1000 (met champagneflessen, hapjes e.d.) maar bij nader inzien gaat dat toch te laat worden.
Ik hoop dat een van de vaste leden dit deel op zijn/haar naam zet en de OP (en TT) een beetje waardig laten zijn
quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef D.Rose het volgende:
Een snelle berekening leert me dat de topics ongeveer 25 minuten meegaan, dus nog zo'n 3 uur tot deeltje 1000.
Is toch bijna 4 minuten?quote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
230 euro aan seconden , is nog geen volledig nummer.
moeten die nummers wel vaak aangevraagd wordenquote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Voor 150 euro ook wel. 15 euro per losse request.
Je kan 'm toch op de wiki dumpen ??quote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef D.Rose het volgende:
Ik hoop dat een van de vaste leden dit deel op zijn/haar naam zet en de OP (en TT) een beetje waardig laten zijn![]()
quote:
Dat heb ik gisteren nog goed volgehouden die hartjesquote:
Morgen weten we hetquote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ben benieuwd of 't vannacht ook zo snel gaat...
het snelste topic van gisteren 18,81 post/minuut was best een goed topic ondanks de snelheidquote:Op zondag 21 december 2008 23:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het tempo zal na 1-en wel flink dalen, kan goed dat het pas morgenochtend deel 1000 wordt, of het niveau moet nog verder zakken met SC.
ik blijf denk ik tot 1 uur hangen , als het leuk is ietsje langer.quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Seam het volgende:
Over 3 uur zijn we minder ver hoor.
Ik ga 1000 niet meer meemaken dankzij werk
quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog een kwartier tot het HAKKUH!
is niet goed, nou tot volgend jaar maar weerquote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:
Maar wel zó herkenbaar!quote:Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef 3FMaster het volgende:
Mo! Brrooooddje ! Mooo!! Brooodje!
Heej Ap, wat kijk je zielig, zit je te huilen ofzo?!
*Ap kotst
Moo! 1 Brroooodjje minder
Somsquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:43 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren nog goed volgehouden die hartjes. Tijdens het hakkuh (half) uurtje ga ik deze gebruiken
.
als je een arcam t61 vind maak mij even wakkerquote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef D.Rose het volgende:
Ik moet nog ff wat Ebayen voor het slapen gaan
24/6quote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef Paaskonijn het volgende:
HOELAAT IS HET NOU OP TV?!
En wat een TTquote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het snelste topic van gisteren 18,81 post/minuut was best een goed topic ondanks de snelheid
Niet op Nederland 1, 2 of 3 knurft.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zie ze zo wel met een bijl tekeer gaan.
Waarom ga je scheldenquote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet op Nederland 1, 2 of 3 knurft.
Trustenquote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef Feivel1 het volgende:
Ik denk dat ik zo mn nestje op ga zoeken ;-).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |