Ik ga echt helemaal los straks, in mijn uppiequote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef MarijeH het volgende:
Nog een half uur.Dan gaan we de week doormidden hakken.
One more time![]()
Blijken ook nog eens Nederlanders te zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef Seam het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
Die artiest moet ik even uitpluizen
Een waarschuwing helpt misschien wel. D.Rose is er een voorvechter van het ontopicness van gewordenquote:Op zondag 21 december 2008 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, maar degenen die dat doen zijn zo kansloos dat dat echt niet stopt, moet onderhand ook wel duidelijk zijn.
boem boem poing poing hakken en zagen..quote:Op zondag 21 december 2008 23:30 schreef MarijeH het volgende:
Nog een half uur.Dan gaan we de week doormidden hakken.
One more time![]()
Ja en dan nog wel tegen Cvitanich, die nooit iemand kwaad doetquote:
Niet te doen, gewoon iets inbouwen dat je bijvoorbeeld minimaal 20 tekens moet typen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost worden
Even herhalen, want z'n voorspelbaarheid kennende gaat hij die d'r in jetsen straks.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[gieljingle] Nog een keer , nog een keer [/gieljingle]
quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Over een half uur ben ik een halfuurtje weg.
Dan krijg je allemaal posts met 13 puntjes, smiley's enz.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet te doen, gewoon iets inbouwen dat je bijvoorbeeld minimaal 20 tekens moet typen.
Dan veranderen die mensen de afkorting gewoon naar POFI en kan je opnieuw beginnen...quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost worden
quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef JJH het volgende:
Ik ga echt helemaal los straks, in mijn uppie
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga echt helemaal los straks, in mijn uppie
Dat werkt toch ook niet, SC hoort toch snel te zijn en soms wil je gewoon snel sommige dingen kwijtquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet te doen, gewoon iets inbouwen dat je bijvoorbeeld minimaal 20 tekens moet typen.
Niet overdrijven hequote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Een waarschuwing helpt misschien wel. D.Rose is er een voorvechter van het ontopicness van geworden
20+ verschillende tekens danquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal posts met 13 puntjes, smiley's enz.
Auto-ban systeem, zoals op de frontpage . . .quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
het is ook geen illusie dat het te stoppen is. fok zou gewoon moeten inbouwen dat hij posts waar fipo of tvp in staan niet gepost worden![]()
normaal kan tvp' en hier best, maar met de snelheid van serious request-3fm zijn er al 3 nieuwe delen zodra je tvp klaar is met postenquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar wassie danquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
20 tekens is niet zoveelquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet, SC hoort toch snel te zijn en soms wil je gewoon snel sommige dingen kwijt
Als je 'fipo' kwijt wilt moet je je morgenochtend laten onderzoeken bij de huisarts.quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook niet, SC hoort toch snel te zijn en soms wil je gewoon snel sommige dingen kwijt
Gewoon een meld-topic maken en iedereen een maandban geven. Opgelostquote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan veranderen die mensen de afkorting gewoon naar POFI en kan je opnieuw beginnen...
quote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Topquote:Op zondag 21 december 2008 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Blijken ook nog eens Nederlanders te zijn!
quote:Op zondag 21 december 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als je 'fipo' kwijt wilt moet je je morgenochtend laten onderzoeken bij de huisarts.
Zo voorspelbaar is die man alquote:Op zondag 21 december 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
alsof ik wist dat hij zou komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |