Zou niet verkeerd zijnquote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik hoop zo dat ze vandaag nog Fairytale of New York draaien![]()
![]()
![]()
Inderdaad, en gewoon veel geld bieden zal ook helpen!quote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Gisteren draaiden ze Lovers in Japan, hoeft niet per se dus.
Ik verwachtte eerder een antwoord in de categorie "Ja, het huis staat in brand en de brandweer heeft geen water meer. De DJ's zullen levend verbranden, LIVE op tv en radio!"quote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, ze zitten er nog steeds in.
voor 30000 euro draaien ze vast wel een heel albumquote:Op zondag 21 december 2008 23:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Als er een héél erg hoog bedrag tegenover staat, anders vast niet.
Ze zijn het huis uit getrapt, iets met geluidsoverlast. Timur heeft per ongeluk een foute lift richting Siberië gekregen in een aftandse volkswagen vol Roemeense prostituees.quote:
Hmzquote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Marc63 het volgende:
Afgelopen donderdag trad Voicst op met een erg leuke dame.... waar is die nu?
Boudewijn de Grootquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn het huis uit getrapt, iets met geluidsoverlast. Timur heeft per ongeluk een foute lift richting Siberië gekregen in een aftandse volkswagen vol Roemeense prostituees.
Het mailtje kwam op mijn iphone binnen jaquote:Op zondag 21 december 2008 23:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Bianca Ryan is vanmiddag gedraaid. Heet jij Tessa?
- edit, ik zie nu dat DaMook een man is. Nee dus.
Voor 150 euro ook wel. 15 euro per losse request.quote:Op zondag 21 december 2008 23:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voor 30000 euro draaien ze vast wel een heel album
[..]
Ze zijn het huis uit getrapt, iets met geluidsoverlast. Timur heeft per ongeluk een foute lift richting Siberië gekregen in een aftandse volkswagen vol Roemeense prostituees.
Toen ik die gister op tv zag zette ik bijna de computer weer aanquote:
Ben benieuwd of 't vannacht ook zo snel gaat... Ik ga geen uren meer blijven. Morgen gewoon werkenquote:Op zondag 21 december 2008 23:41 schreef D.Rose het volgende:
Een snelle berekening leert me dat de topics ongeveer 25 minuten meegaan, dus nog zo'n 3 uur tot deeltje 1000. Ik was eigenlijk al begonnen aan de OP voor deel 1000 (met champagneflessen, hapjes e.d.) maar bij nader inzien gaat dat toch te laat worden.
Ik hoop dat een van de vaste leden dit deel op zijn/haar naam zet en de OP (en TT) een beetje waardig laten zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |