quote:
Waar!quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ho, ho. Je staat in de OP. Het topic kon haast niet beter beginnen.
Staat toch eenquote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
LasTeR dacht dat ik een man was, hihihi.
BEN JIJ EEN MANquote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
LasTeR dacht dat ik een man was, hihihi.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Baaskonijn het volgende:
Kanker wat is dit een slechte kloon.
Waarom hebben jullie zo eentje en ik een gewone?quote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat toch een [ afbeelding ] naast je naam.
Alleen in de weekendenquote:
hun hebben al naaktposts gepostquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo eentje en ik een gewone?
N00b. Online status enzo.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
me natte droom wat doe jequote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen in de weekenden. Dan haal ik de y van m'n naam af
.
Ik zie geen verschil?quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand weet wanneer wij aanwezig zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij kun je niet zien wanneer ik hier op Fok! ben geweest. Bij jou welquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij kun je niet zien wanneer ik hier op Fok! ben geweest. Bij jou wel.
Ik ben erg gehecht aan m'n privacy [ afbeelding ].
Somedayquote:
gersquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers!!! Die is echt zo slecht dat ie leuk wordt
.
LET NIET OP HET CLIPJE?quote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Someday
I'll look into her green eyes
And know that she'll come with me
A girl like you
Let niet op het stomme clipje.
Een draadloze.quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, met watveur telefoon smst u mij?
Ja, maar ik durf 't nu niet. ivm met Mirre enzo.quote:
IQM, ons aller acteur.quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
Ik had gisteren 107 posts.En dat terwijl ik moest leren.
Hoi trouwens!![]()
[/Breathtaking]
ik ben ook heel leukquote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers!!! Die is echt zo slecht dat ie leuk wordt
.
Dit is deel twee.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
22:25 Hitler: The rise of evil RTL7
DIE WAS GODVERDOMME VORIGE WEEK AL OP TV.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, met watveur telefoon smst u mij?
Wie ben jij?quote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Kankertopic. Wie heeft mij uit de OP gehaald!
Ik heb ook geen handtasjequote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel groot. Dat past toch niet in je handtasje?
Dat. Hij komt zelf wel met een update als hij dat nodig acht.quote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf 't nu niet. ivm met Mirre enzo.Hij heeft z'n rust hard nodig.
Wat ben ik toch een lieverd hequote:
Nee, vertel eens.quote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lieverd he. Had ik trouwens verteld dat ik tegen iemand in m'n droom zei: ik hoop dat je sterft, langzaam en pijnlijk.
[ afbeelding ]
Ik heb nummer ook heul niet hequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lieverd he. Had ik trouwens verteld dat ik tegen iemand in m'n droom zei: ik hoop dat je sterft, langzaam en pijnlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, moet je het gewoon naar meerdere personen sturen.
Awww.quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
Ik ben Fas' penvriendje. We sturen elkaar iedere maand vier brieven.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Baaskonijn het volgende:
Kanker wat is dit een slechte kloon.
Stiekem wens je dat jij 'm had verzonnen.quote:
Nee NoelGallaher.quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Baaskonijn het volgende:
[..]
Stiekem wens je dat jij 'm had verzonnen.
Die is leukerquote:
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Baaskonijn ligt in de prullenbak, Florian_ heeft een week verlenging van z'n ban, Klaar.
Hebben jullie al geld gestort om SHE uit de kleren te krijgen om het Rode Kruis vluchtelingen te laten helpen?
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel5
In totaal ¤ 4167,97quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Baaskonijn ligt in de prullenbak, Florian_ heeft een week verlenging van z'n ban, Klaar.
Hebben jullie al geld gestort om SHE uit de kleren te krijgen om het Rode Kruis vluchtelingen te laten helpen?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Nou, lache die azijnzeikerij van Dirkhquote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef IQM het volgende:
[FOK! Serious Request]Het moralistische topic vind ik vele malen interessanter.
En toch heeft hij ergens wel een punt. Wellicht niet volledig, maar hij heeft er wel een.quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, lache die azijnzeikerij van Dirkh
Ja een heel kleintje. Tussen z'n benen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch heeft hij ergens wel een punt. Wellicht niet volledig, maar hij heeft er wel een.
Sorry.quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef DutchErrorist het volgende:
En ik ben er weer
Ps. Volgende keer mag je best op mijn mailtjes/pm's reageren
Geldtechnisch, dus kijkend naar het eindpunt, maakt het niet uit, nee. Maar daar gaat de discussie ook niet zozeer om. Ik snap Dirkh wel. Het gaat vaak om uiterlijk vertoon. Zelfde verhaal bij die Lifestrong-bandjes een paar jaar terug. Dat hele "Zie mij eens goed doen"-gevoel. Bweh.quote:Op zondag 21 december 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja een heel kleintje. Tussen z'n benen.
Wat maakt het nou uit waarom mensen storten, dát het geld er komt is belangrijk.
Direct?quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef gers het volgende:
krentenbol je bent zeker niet er du kat ?
was een redelijke directe vraag jaquote:
owquote:
Die polsbandjes vond ik ook verschrikkelijk. Maar ik heb gestord om dat ik het een gave actie vind van SHE.quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef IQM het volgende:
[..]
Geldtechnisch, dus kijkend naar het eindpunt, maakt het niet uit, nee. Maar daar gaat de discussie ook niet zozeer om. Ik snap Dirkh wel. Het gaat vaak om uiterlijk vertoon. Zelfde verhaal bij die Lifestrong-bandjes een paar jaar terug. Dat hele "Zie mij eens goed doen"-gevoel. Bweh.
Ik kreeg spontaan een hekel aan eenieder die met zo'n geel bandje rondliep.quote:Op maandag 22 december 2008 00:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die polsbandjes vond ik ook verschrikkelijk. Maar ik heb gestord om dat ik het een gave actie vind van SHE.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kreeg spontaan een hekel aan eenieder die met zo'n geel bandje rondliep.![]()
En ik vind het ook een gave actie van SHE, hoor. Maar zoiets zou mij niet overhalen om te storten.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef Fascination het volgende:
timmmmm. Carebear
.
Gers reageer eens.
al gedaan sorryquote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef Fascination het volgende:
timmmmm. Carebear
.
Gers reageer eens.
Eens! Je hebt er tenminste wat aan. Je kan wel hongerende kindjes redden, maar daar merk je niets van. Toch doe ik het niet, wat moet ik nou met naaktfoto's van SHEquote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
Wat is er nou niet goed aan het doel van naaktpics van een lekker wijf?
Wat denk je zelfquote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
Het is meer het heersende "dan geef ik wel, want [ik krijg dan naaktfoto's te zien], [ik kan aan iedereen laten zien hoe goed ik bezig ben], [het is in de media, dus dan moet ik wel]". Zijn wij mensen dan zo simpel ingesteld? Natuurlijk is het goed dat er geld opgehaald wordt, maar staat verder niemand erbij stil dat wij er verder niet bij stil staan?quote:Op maandag 22 december 2008 00:07 schreef Adelante het volgende:
Ik had een wit bandje wat knalpaars werd in de zon, zodat wanneer iedereen vroeg waar dat voor stond, ik kon zeggen, voor mijn slechte modegevoelquote:Op maandag 22 december 2008 00:08 schreef Fascination het volgende:
Er was toch ook zo'n oranje armbandje met respect 2 all? Dat was pas echt triest
.
what utter crap! Dat we er niet bij stilstaan is een feit, daarom worden er acties als dit gehouden. Acties zijn niet om geld op te halen, maar om mensen bewust te maken van hoe het er aan toegaat. En dán geeft men geld. En of je dat nou doet door jezelf voor het oog van heel nederland uit te hongeren in een glazen huis, of door een naaktreportage, dat maakt geen flikker uit.quote:Op maandag 22 december 2008 00:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Het is meer het heersende "dan geef ik wel, want [ik krijg dan naaktfoto's te zien], [ik kan aan iedereen laten zien hoe goed ik bezig ben], [het is in de media, dus dan moet ik wel]". Zijn wij mensen dan zo simpel ingesteld? Natuurlijk is het goed dat er geld opgehaald wordt, maar staat verder niemand erbij stil dat wij er verder niet bij stil staan?
Haha gaaf, die wil ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 00:11 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik had een keer zo een stom armbandje met geen sex voor het huwelijk ofzoTe geniaal
Ik had er ooit 2.... Uiteraard gekregen in de VS van twee kleine koter van 12 met een overgewichtquote:
Bewust, bewust, we kijken er naar, storten geld vanwege peer pressure en over een week zijn we het weer vergeten.quote:Op maandag 22 december 2008 00:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
what utter crap! Dat we er niet bij stilstaan is een feit, daarom worden er acties als dit gehouden. Acties zijn niet om geld op te halen, maar om mensen bewust te maken van hoe het er aan toegaat. En dán geeft men geld. En of je dat nou doet door jezelf voor het oog van heel nederland uit te hongeren in een glazen huis, of door een naaktreportage, dat maakt geen flikker uit.
Ik herkende je nietquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef timmmmm het volgende:
Hebben jullie al zin in kerst? Het is bijna zover!!!!!!!!!
Maar als het rode kruis een half jaar later komt collecteren, weet de helft nog wel wat ze deze week meegekregen hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Bewust, bewust, we kijken er naar, storten geld vanwege peer pressure en over een week zijn we het weer vergeten.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:14 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had er ooit 2.... Uiteraard gekregen in de VS van twee kleine koter van 12 met een overgewichtMet trots gedragen toen ik mijn vriendin n... naja je snapt het wel
![]()
Whehe, dit is lieve timmmmm. De timmmmm who /cares. Kijken hoe lang ik het volhoudquote:
I beg to differ. Zo'n rode kruis-collectant is ook best n your face, dan weigert men sowieso ook al minder snel.quote:Op maandag 22 december 2008 00:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar als het rode kruis een half jaar later komt collecteren, weet de helft nog wel wat ze deze week meegekregen hebben.
En dan komt er een kredietcrisis en verliezen alle goede doelen duizenden ledenquote:Op maandag 22 december 2008 00:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Bewust, bewust, we kijken er naar, storten geld vanwege peer pressure en over een week zijn we het weer vergeten.
Bob Dylanquote:Op maandag 22 december 2008 00:20 schreef Fascination het volgende:
[..]!!
Ik ben zoo verliefd op dit lied.![]()
![]()
![]()
Die ken ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 00:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bob Dylan
Ik luister nu Ben Gibbard, want ik voel me kut
En dat is ik voel me kut muziek
Brand New Colony, Couches & Alleys, Follow you into the darkquote:Op maandag 22 december 2008 00:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Welk nummer raad je aan?
Waarom voel je je kut?
Ga ik even luisterenquote:Op maandag 22 december 2008 00:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Brand New Colony, Couches & Alleys, Follow you into the dark
Het zit me wat tegen, maar goed tis geen R&P
quote:Op maandag 22 december 2008 00:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehe, dit is lieve timmmmm. De timmmmm who /cares. Kijken hoe lang ik het volhoud
Ik ga geen al te persoonlijke dingen op Fok! zetten... Dat word tegen mij gebruikt, vooral met mijn postgedragquote:Op maandag 22 december 2008 00:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga ik even luisteren.
Maakt toch niets uit, even je hart luchten doet veel goeds, believe me I know.
Neeeeeee, ik ga het veel langer volhouden. Het bevalt me welquote:Op maandag 22 december 2008 00:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Tot en met kerst, daarna mag je evil zijn
PM mag ookquote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga geen al te persoonlijke dingen op Fok! zetten... Dat word tegen mij gebruikt, vooral met mijn postgedrag
Ik ben in een lieve behulpzame bui, dus mijn PM staat open!quote:Op maandag 22 december 2008 00:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga geen al te persoonlijke dingen op Fok! zetten... Dat word tegen mij gebruikt, vooral met mijn postgedrag
quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Fascination het volgende:
I want you, I want you, I want you, soooo bad![]()
![]()
.
quote:
Mm niet echtquote:
Komt zij ook uit Twente?quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm niet echt. Ze heeft wel een leuk accent
. Ik praat ook een beetje zo
.
ik wordt verliefdquote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm niet echt. Ze heeft wel een leuk accent
. Ik praat ook een beetje zo
.
Ja wist je dat niet? Almeloooooooooooooo.quote:
hap hapquote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik schiet spontaan in de spellingskramp
Ze woont in Arnhem, ik zie d'r wel eens bij de lokale simon leveltquote:
drinkt ze ook een cooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Almeloooooooooooooo.
Ik heb Frank Sinatra opstaanquote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb alweer zo'n zin in kerst. Deze staat hier nonstop op repeat:
Wat zijn ze toch lelijk, zelfs voor toen
Zijn kerst album?quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik heb Frank Sinatra opstaan
Ja wel ergens die oosterlijke contreien..quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet? Almeloooooooooooooo.
quote:Op maandag 22 december 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga zo een boterham met geprakte banaan eten...
Iew........quote:Op maandag 22 december 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
tof die heb ik ook in iTunes.quote:Op maandag 22 december 2008 00:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uiteraard... en wat standaard nummers (fly me to the moon etc.)
Dat at ik altijd toen ik klein was en dat is lekkerquote:
Ze lijkt me meer een fanta typjequote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef gers het volgende:
[..]
drinkt ze ook een cooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?
Zijn Gloria in excelsis deo is wel tofquote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
tof die heb ik ook in iTunes.
momenteel is echterHerman van Veen's Kerstliederen
meest populair
HGGGGGG!quote:Op maandag 22 december 2008 00:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze woont in Arnhem, ik zie d'r wel eens bij de lokale simon levelt
HERMAN VAN VEENquote:Op maandag 22 december 2008 00:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
tof die heb ik ook in iTunes.
momenteel is echterHerman van Veen's Kerstliederen
meest populair
Nog even je gaat onthullen dat je een banaan met stukjes chocolade in de lengte in een oven kiepert en wacht totdat het bruin wordt.quote:Op maandag 22 december 2008 00:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu zijt wellecome en ook 't is geboren, het godd'lijke kindquote:Op maandag 22 december 2008 00:54 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zijn Gloria in excelsis deo is wel tof
Een ernhummert hier in de SC?quote:
Ik ben jaloers op zijn perfecte Nederlandse taalbeheersing en uitspraakquote:Op maandag 22 december 2008 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
HERMAN VAN VEEN
Door hem hou ik nog steeds van Alfred J. Kwak
Nope, ik woonde in Woudenberg en ik ging wel eens "uit" in Arnhemquote:
Nou...quote:Op maandag 22 december 2008 00:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog even je gaat onthullen dat je een banaan met stukjes chocolade in de lengte in een oven kiepert en wacht totdat het bruin wordt.
Is die wifi in Dudok nou al eindelijk eens gratis?quote:Op maandag 22 december 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, ik woonde in Woudenberg en ik ging wel eens "uit" in Arnhem
Woudenberg, dat is bij scherpenzeel toch? Vrij gelovig allemaal?quote:Op maandag 22 december 2008 01:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope, ik woonde in Woudenberg en ik ging wel eens "uit" in Arnhem
Ik neem mijn laptop nooit mee als ik uit gaquote:Op maandag 22 december 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Is die wifi in Dudok nou al eindelijk eens gratis?
geen idee, maar de iPhone pakt anders wel 17 overige "gratis" netwerkenquote:Op maandag 22 december 2008 01:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Is die wifi in Dudok nou al eindelijk eens gratis?
Ow dan zal dat met m'n EEE PC ook wel lukkenquote:Op maandag 22 december 2008 01:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
geen idee, maar de iPhone pakt anders wel 17 overige "gratis" netwerken
Ja kloptquote:Op maandag 22 december 2008 01:05 schreef Adelante het volgende:
[..]
Woudenberg, dat is bij scherpenzeel toch? Vrij gelovig allemaal?
Wij hadden een collega uit die regionen en als er dan wat mis ging hier en wij godfertyfusteringkk riepen zei hij altijd heel beschaafd "verdulleme" oidquote:Op maandag 22 december 2008 01:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt![]()
Barneveld is overigens erger.
quote:Op maandag 22 december 2008 01:13 schreef Adelante het volgende:
[..]
Wij hadden een collega uit die regionen en als er dan wat mis ging hier en wij godfertyfusteringkk riepen zei hij altijd heel beschaafd "verdulleme" oidWe hebben geprobeerd rekening met hem te houden wel, maar dat is niet altijd even geod gelukt/
Jawelquote:Op maandag 22 december 2008 01:31 schreef gers het volgende:
fas zou je hun kunnen doen![]()
[ afbeelding ]
quote:
ik zou dat niet vol houden met hun alletweequote:Op maandag 22 december 2008 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jawel![]()
. Jij ook wel zeker
?
Ik dacht dat je al sliep.
Too much for youquote:Op maandag 22 december 2008 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik zou dat niet vol houden met hun alletwee![]()
en ik sliep niet
nee dat trek ik nietquote:Op maandag 22 december 2008 01:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Too much for you?
Ik slaap echt haast nooit voor 1.00, wat zeg ik, ook haast nooit voor 2.00.
Hahahquote:Op maandag 22 december 2008 01:41 schreef gers het volgende:
[..]
nee dat trek ik niet![]()
ik moet er echt een vrouw bijhebben die er 1tje kan plezieren
maarre wil je dan een natte of een droge ?quote:Op maandag 22 december 2008 01:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahah. Oke, als jij dat wilt
.
Hoe bedoel je? Dat jij er eerst overheen gaat en dat ik ze dan mag hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef gers het volgende:
[..]
maarre wil je dan een natte of een droge ?
me grap wat doe jequote:Op maandag 22 december 2008 01:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat jij er eerst overheen gaat en dat ik ze dan mag hebben?
de sr gaat snellerquote:
Correct.quote:Op maandag 22 december 2008 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze SC is echt kut atm.
So truequote:
quote:
Post jij maar naaktpicsquote:Op maandag 22 december 2008 02:03 schreef gers het volgende:
fas posts naaktspics om dit topic op te vrolijken
de resolutie van me beeldscherm is te groot voor me fallusquote:
te oud vroegah was ze welquote:Op maandag 22 december 2008 02:08 schreef Fascination het volgende:
Gersje wat vind je van Kate Bush?
Ik bedoel qua muziekquote:
Ik dacht dat je het over haar uiterlijk hadquote:Op maandag 22 december 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik bedoel qua muziek![]()
.
Maar ze was vroeger inderdaad knap. Bt vond dat ze een raar hoofd heeft
![]()
.
Wuthering heights is mooiquote:Op maandag 22 december 2008 02:13 schreef gers het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over haar uiterlijk had![]()
ik vindt alleen dat wuthering heights irritant![]()
voor de rest wel aardig
trustequote:Op maandag 22 december 2008 02:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wuthering heights is mooi.
Maareuhhh ik ga slapen.
Slaap lekker jenkies.
...quote:Op maandag 22 december 2008 02:23 schreef Seam het volgende:
[SR @ 3FM #1001] Verkapt #1000-deel 2 topic. Party on
nee eindhovenquote:
echt kan ook. maar dan morgen.quote:
ennu?quote:
Hoiquote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef jitzzzze het volgende:
Echt druk hier zegWaar the f*ck is iedereen?
Ok.quote:
Jep, voelt best goed nu die postrechten.quote:Op maandag 22 december 2008 10:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ha! Jij ook verlost van je ban?
Dat je het woord überhaupt in de mond neemtquote:
Ja héquote:Op maandag 22 december 2008 10:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Jep, voelt best goed nu die postrechten.
quote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat je het woord überhaupt in de mond neemt
Die zitten allemaal stiekem te rukken, maar in welk topic?quote:Op maandag 22 december 2008 11:50 schreef Juicyhil het volgende:
Overigens lijkt het me sterk dat de rest niet achter de pc zit
SR topic van SHEquote:Op maandag 22 december 2008 11:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die zitten allemaal stiekem te rukken, maar in welk topic?
..quote:
....quote:
Wat doe jij hier?quote:
Nopequote:Op maandag 22 december 2008 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar er zijn toch nog geen foto's?
De meesten hadden vandaag weer terug kunnen komen van hun weekban, ware het niet dat ze het met klonen verpest hebbenquote:
Doordat er mensen zoals jij hier zitten.quote:
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelen.quote:
Wat leuk om te zien dat al die klapjosti's het voor zichzelf verpestenquote:Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Adelante het volgende:
[..]
De meesten hadden vandaag weer terug kunnen komen van hun weekban, ware het niet dat ze het met klonen verpest hebben
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 12:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doordat er mensen zoals jij hier zitten.
quote:
Home Alonequote:Op maandag 22 december 2008 13:12 schreef Silentalarm het volgende:
Weet iemand nog een leuke kerstfilm ofzo?
http://www.slashfilm.com/article.php/20061211christmasmoviesquote:Op maandag 22 december 2008 13:32 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ja maar die hb ik al een beetje te vaak gezien.
Zou ik het volgende topic een mooie OP met mooie kunst maken?quote:Op maandag 22 december 2008 13:20 schreef IQM het volgende:
[..]
http://ask-art.net/gallery.html [ afbeelding ]
Kunst kan soms best mooi zijn.
Van mij mag je.quote:Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Zou ik het volgende topic een mooie OP met mooie kunst maken?
Nogal dood ja, ik merk het. En joaah ook goed, nog beter als ik mn boekverslagen heb terug gevondenquote:Op maandag 22 december 2008 13:38 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah hier is het een beetje dood. maar het gaat met mij wel goed. En met jou?
Hoi schatquote:Op maandag 22 december 2008 13:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal dood ja, ik merk het. En joaah ook goed, nog beter als ik mn boekverslagen heb terug gevonden!
Ik heb al een banaan, dank je welquote:Op maandag 22 december 2008 13:44 schreef Juicyhil het volgende:
Ik heb een banaanvraag voor jitzzzze
Maar ikke nietquote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb al een banaan, dank je wel
Hihi, hoi.quote:
Ik prefereer een glaasje bronwater.quote:
Tempo.quote:Op maandag 22 december 2008 13:49 schreef Silentalarm het volgende:
Mn OP is klaar. Dus laat mij maar de lapo maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |