quote:
Waar!quote:Op zondag 21 december 2008 22:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Ho, ho. Je staat in de OP. Het topic kon haast niet beter beginnen.
Staat toch eenquote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
LasTeR dacht dat ik een man was, hihihi.
BEN JIJ EEN MANquote:Op zondag 21 december 2008 22:56 schreef Fascination het volgende:
LasTeR dacht dat ik een man was, hihihi.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Baaskonijn het volgende:
Kanker wat is dit een slechte kloon.
Waarom hebben jullie zo eentje en ik een gewone?quote:Op zondag 21 december 2008 22:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Staat toch een [ afbeelding ] naast je naam.
Alleen in de weekendenquote:
hun hebben al naaktposts gepostquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie zo eentje en ik een gewone?
N00b. Online status enzo.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
me natte droom wat doe jequote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen in de weekenden. Dan haal ik de y van m'n naam af
.
Ik zie geen verschil?quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Niemand weet wanneer wij aanwezig zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Bij mij kun je niet zien wanneer ik hier op Fok! ben geweest. Bij jou welquote:Op zondag 21 december 2008 23:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Bij mij kun je niet zien wanneer ik hier op Fok! ben geweest. Bij jou wel.
Ik ben erg gehecht aan m'n privacy [ afbeelding ].
Somedayquote:
gersquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers!!! Die is echt zo slecht dat ie leuk wordt
.
LET NIET OP HET CLIPJE?quote:Op zondag 21 december 2008 23:03 schreef IQM het volgende:
[..]
Someday
I'll look into her green eyes
And know that she'll come with me
A girl like you
Let niet op het stomme clipje.
Een draadloze.quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, met watveur telefoon smst u mij?
Ja, maar ik durf 't nu niet. ivm met Mirre enzo.quote:
IQM, ons aller acteur.quote:Op zondag 21 december 2008 23:07 schreef IQM het volgende:
Ik had gisteren 107 posts.En dat terwijl ik moest leren.
Hoi trouwens!![]()
[/Breathtaking]
ik ben ook heel leukquote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
gers!!! Die is echt zo slecht dat ie leuk wordt
.
Dit is deel twee.quote:Op zondag 21 december 2008 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
22:25 Hitler: The rise of evil RTL7
DIE WAS GODVERDOMME VORIGE WEEK AL OP TV.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:06 schreef Broekpaling het volgende:
Fas, met watveur telefoon smst u mij?
Wie ben jij?quote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef boem-dikkie het volgende:
Kankertopic. Wie heeft mij uit de OP gehaald!
Ik heb ook geen handtasjequote:Op zondag 21 december 2008 23:12 schreef IQM het volgende:
[..]
Wel groot. Dat past toch niet in je handtasje?
Dat. Hij komt zelf wel met een update als hij dat nodig acht.quote:Op zondag 21 december 2008 23:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, maar ik durf 't nu niet. ivm met Mirre enzo.Hij heeft z'n rust hard nodig.
Wat ben ik toch een lieverd hequote:
Nee, vertel eens.quote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lieverd he. Had ik trouwens verteld dat ik tegen iemand in m'n droom zei: ik hoop dat je sterft, langzaam en pijnlijk.
[ afbeelding ]
Ik heb nummer ook heul niet hequote:
quote:Op zondag 21 december 2008 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat ben ik toch een lieverd he. Had ik trouwens verteld dat ik tegen iemand in m'n droom zei: ik hoop dat je sterft, langzaam en pijnlijk.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, moet je het gewoon naar meerdere personen sturen.
Awww.quote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef IQM het volgende:
Ik ben Fas' penvriendje. We sturen elkaar iedere maand vier brieven.
quote:Op zondag 21 december 2008 23:00 schreef Baaskonijn het volgende:
Kanker wat is dit een slechte kloon.
Stiekem wens je dat jij 'm had verzonnen.quote:
Nee NoelGallaher.quote:Op zondag 21 december 2008 23:32 schreef Baaskonijn het volgende:
[..]
Stiekem wens je dat jij 'm had verzonnen.
Die is leukerquote:
Nee.quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Baaskonijn ligt in de prullenbak, Florian_ heeft een week verlenging van z'n ban, Klaar.
Hebben jullie al geld gestort om SHE uit de kleren te krijgen om het Rode Kruis vluchtelingen te laten helpen?
[FOK! SERIOUS REQUEST ACTIE] Naaktreportage van SHE! - deel5
In totaal ¤ 4167,97quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Baaskonijn ligt in de prullenbak, Florian_ heeft een week verlenging van z'n ban, Klaar.
Hebben jullie al geld gestort om SHE uit de kleren te krijgen om het Rode Kruis vluchtelingen te laten helpen?
quote:Op zondag 21 december 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Nou, lache die azijnzeikerij van Dirkhquote:Op zondag 21 december 2008 23:45 schreef IQM het volgende:
[FOK! Serious Request]Het moralistische topic vind ik vele malen interessanter.
En toch heeft hij ergens wel een punt. Wellicht niet volledig, maar hij heeft er wel een.quote:Op zondag 21 december 2008 23:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, lache die azijnzeikerij van Dirkh
Ja een heel kleintje. Tussen z'n benen.quote:Op zondag 21 december 2008 23:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En toch heeft hij ergens wel een punt. Wellicht niet volledig, maar hij heeft er wel een.
Sorry.quote:Op zondag 21 december 2008 23:55 schreef DutchErrorist het volgende:
En ik ben er weer
Ps. Volgende keer mag je best op mijn mailtjes/pm's reageren
Geldtechnisch, dus kijkend naar het eindpunt, maakt het niet uit, nee. Maar daar gaat de discussie ook niet zozeer om. Ik snap Dirkh wel. Het gaat vaak om uiterlijk vertoon. Zelfde verhaal bij die Lifestrong-bandjes een paar jaar terug. Dat hele "Zie mij eens goed doen"-gevoel. Bweh.quote:Op zondag 21 december 2008 23:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja een heel kleintje. Tussen z'n benen.
Wat maakt het nou uit waarom mensen storten, dát het geld er komt is belangrijk.
Direct?quote:Op zondag 21 december 2008 23:57 schreef gers het volgende:
krentenbol je bent zeker niet er du kat ?
was een redelijke directe vraag jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |