Daar maak jij je schuldig aan.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdraaiing bewijslast
Je bent dus liever lui. Dan kan je beter dat zeggen. Dan hoef je je niet zo krampachtig in allerlei bochten te wringen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdraaiing bewijslast
Jij hebt er wel last van als er bij iemand anders wordt ingebroken? Maar niet dat iemand wiet kweekt en misschien wel aan jouw dochter verkoopt?quote:Op maandag 22 december 2008 20:50 schreef McKillem het volgende:
[..]
Neehoor, als ik iemand bij jou zie inbreken bel ik ook wel de politie, maar als jij wietplantjes aan het kweken bent en ik weet dat toevallig ga ik de sterke arm echt niet inschakelen. Daar heb ik echt geen voordeel aan verder.
Dan heb ik een probleem met mijn dochter, niet met de dealer. Overigens is er niets mis met verstandig drugsgebruik. Suiker, werk, religie, geld, eten, topsport, tv-kijken...quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hebt er wel last van als er bij iemand anders wordt ingebroken? Maar niet dat iemand wiet kweekt en misschien wel aan jouw dochter verkoopt?
De schadelijkheid van meeroken is nog steeds niet bewezen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Je bent dus liever lui. Dan kan je beter dat zeggen. Dan hoef je je niet zo krampachtig in allerlei bochten te wringen.
Iedere keer dat jij refereert aan een wet sla ik je hiermee om je oren. Moet jij eens opletten hoe lang jij dat nog leuk vind.quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Schanulleke het volgende:
Jammer trouwens. Haal ik eindelijk eens iemand zijn sig, is het om zoiets onbenulligs. Voel je je inmiddels niet ook een beetje stom dat je d'r zo opgewonden overheen viel?
Ik zal er nog regelmatig aan refereren. ik heb nooit beweerd dat ik dat niet doe. Ik heb alleen gezegd dat ik er niet mee scherm. Met schermen wordt bedoeld dat je de wet als argument aandraagt. Iedere keer dat jij je sig leest moet je jezelf realiseren dat je het verschil tussen een referentie en een argument niet snapt. Pijnlijk lijkt me.quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Iedere keer dat jij refereert aan een wet sla ik je hiermee om je oren. Moet jij eens opletten hoe lang jij dat nog leuk vind.
Ik vind het helemaal niet pijnlijk om jouw hypocriete uitspraak te laten staan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik zal er nog regelmatig aan refereren. ik heb nooit beweerd dat ik dat niet doe. Ik heb alleen gezegd dat ik er niet mee scherm. Met schermen wordt bedoeld dat je de wet als argument aandraagt. Iedere keer dat jij je sig leest moet je jezelf realiseren dat je het verschil tussen een referentie en een argument niet snapt. Pijnlijk lijkt me.
Doe je best dan, veel plezier ermee!quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet pijnlijk om jouw hypocriete uitspraak te laten staan.
Die misschienen koop ik geen brood voor. Misschien implodeert morgen de aarde.quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef Gia het volgende:
[..]
Jij hebt er wel last van als er bij iemand anders wordt ingebroken? Maar niet dat iemand wiet kweekt en misschien wel aan jouw dochter verkoopt?
Als morgen de aarde implodeert zou dat wel meer mensen treffen dan jou en je dochter hoor. Wat Papierversnipperaar er ook over zegt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die misschienen koop ik geen brood voor. Misschien implodeert morgen de aarde.
En zoals papierversnipperaar zegt, dat zou iets wezen tussen mij en eventuele dochter.
Heeft hij je op je lul getrapt?quote:Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Als morgen de aarde implodeert zou dat wel meer mensen treffen dan jou en je dochter hoor. Wat Papierversnipperaar er ook over zegt.
En als je daar een probleem mee hebt dan ga je maar lekker naar een andere aarde! Vrijheid weet je! Stelletje hypocriete fascisten!!!
Zou die quote in mijn subtxt toch een beetje schuren?quote:Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef McKillem het volgende:
[..]
Heeft hij je op je lul getrapt?
Of ik misschien?
Waarom je dan wel druk maken over een inbreker en de politie bellen. Hij breekt toch niet bij jou in!quote:Op maandag 22 december 2008 22:21 schreef McKillem het volgende:
[..]
Die misschienen koop ik geen brood voor. Misschien implodeert morgen de aarde.
En zoals papierversnipperaar zegt, dat zou iets wezen tussen mij en eventuele dochter.
Ik weet toevallig dat mijn buurman het niet leuk vind dat er bij hem ingebroken word. Als mij dochter drugs koopt ga ik ervan uit dat ze drugs leuk vind en zal ik de dealer daarover niet lastig vallen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom je dan wel druk maken over een inbreker en de politie bellen. Hij breekt toch niet bij jou in!
Dat is helemaal waar. Maar ik kan een eventuele goede buur er wel een dienst mee bewijzen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom je dan wel druk maken over een inbreker en de politie bellen. Hij breekt toch niet bij jou in!
Er zitten er hier genoeg. Ze zijn er nog trots op ook. Lekker ondernemers verlinken omdat ze hun gasten laten roken.quote:
downloaden is niet illegaal en als je maat een origineel heeft mag jij hem officieel nog voor hem backuppen ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef McKillem het volgende:
[..]
Dat is helemaal waar. Maar ik kan een eventuele goede buur er wel een dienst mee bewijzen.
Kijk, dingen als roken in een kroeg, of het verbouwen van wietplantjes is iets dat eigenlijk illegaal is, maar waar je elkaar niet mee verlinkt vind ik. Dergelijke princypekwesties zijn al zo oud als de weg naar rome.
Doe jij het wel dan? Actief de rat uithangen? Ga jij of ben jij in staat de politie te bellen omdat ik hier films download en ik er af en toe es een brand voor een bekende? Ofwel "ben je er zo een"? .
Grote woorden, je valt die dealer alleen niet lastig omdat zulke mensen waarschijnlijk een pistool op je hoofd zetten en omdat het geen nut heeft niet omdat je het niet erg vindt dat die dealer drugs aan je dochter levert.quote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat mijn buurman het niet leuk vind dat er bij hem ingebroken word. Als mij dochter drugs koopt ga ik ervan uit dat ze drugs leuk vind en zal ik de dealer daarover niet lastig vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |