Die rechtse en idd bijna onherkenbaarquote:Op zondag 21 december 2008 21:02 schreef Deliah het volgende:
Wie van de twee is Lindsay Lohan?
Staat op Oh No They Didn't.... dus ik weet het persoonlijk niet zeker maar er wordt wel over LL gesproken daar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... en weet je zeker dat het Lindsay is??
Ja, dat is wel een toppertje.quote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef hierissieweer het volgende:
Die celine dion! OHO!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Kings het volgende:
Ff een snelle TVP met Katie Holmes:
[ afbeelding ]
Hier een linkje naar alle foto's van het feestje... ik kan ook niet helemaal eruit opmakenquote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... en weet je zeker dat het Lindsay is??
Je vraagt je toch af wat hij in hemelsnaam aan het uitbeelden is.quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef Cacao het volgende:
Grappig, maar niet zo flatteus:)
[ afbeelding ]
Wat de fuck is hier nou weer onflatteus aan? Dat ze niet recht in de camera kijkt of dat Perez een leuk piem0ltje op haar gefotoshopt heeft? Serieusquote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Enfermera het volgende:
TVPtje met Brooke 'Fuckface' HOgan:
[ afbeelding ]
Ze word niet mooi oud(er) iid. En ze is nog maar 33/34?quote:Op maandag 22 december 2008 12:12 schreef -Peach het volgende:
Ligt het nu aan mij of is Angelina Jolie veel minder mooi als eerst?
Ik ook. Is ie zijn cokeprobleempje (...) al een beetje te boven?quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
Carson Daly, ik dacht eerst dat het Robbie Williams was
Jezes, hou nou 's op zeg. Ik probeer tenminste wat met foto's plaatsen, ik tvp niet alleen met een tekst.quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat de fuck is hier nou weer onflatteus aan? Dat ze niet recht in de camera kijkt of dat Perez een leuk piem0ltje op haar gefotoshopt heeft? Serieus
Die foto's zijn al zo oud als de weg naar Romequote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria Silvstedt laat de boel 's leegslobberen...
[ afbeelding ]
Is dan ook bedoeld als evt. onderdeel van de banner.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Mee'n die kwam in deel 25 (oid) al voorbij
dat was expres vanwege de nieuwe bannerquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Mee'n die kwam in deel 25 (oid) al voorbij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dan ook bedoeld als evt. onderdeel van de banner.
Typisch dat dat dan weer bizar gevonden wordt. Ze heeft een peervormigequote:
Daarom heb ik hem niet geplaatst hoor. Met haar lijf is niks mis. Maar het feit dat ze er halfnaakt bijloopt vond ik wel passen in dit topic. En haar gezicht staat er niet al te flatteus opquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Typisch dat dat dan weer bizar gevonden wordt. Ze heeft een peervormige
shape en dat is een heel normaal figuur. Helaas is ons beeld van
hoe een vrouw eruit moet zien verneukt door de latjes op tv.
In haar geval is het net of haar onderlijf absoluut niet bij haar bovenlijf hoort. en ik ben op de hoogte van de gemiddelde vorm van een vrouwenlichaamquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:21 schreef Kings het volgende:
[..]
Typisch dat dat dan weer bizar gevonden wordt. Ze heeft een peervormige
shape en dat is een heel normaal figuur. Helaas is ons beeld van
hoe een vrouw eruit moet zien verneukt door de latjes op tv.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In haar geval is het net of haar onderlijf absoluut niet bij haar bovenlijf hoort. en ik ben op de hoogte van de gemiddelde vorm van een vrouwenlichaam.
Nou idd! Vind Obama er echt niet verkeerd uitzien! (onder de nek dan, vind hem geen sympathiek gezicht hebben)quote:Op woensdag 24 december 2008 00:29 schreef Slarioux het volgende:
Die foto van Obama, respect hoor. Als ik zo naar de celebs van zijn leeftijd kijk die hier voorbij komen. Allemaal afgezakt en bijgespoten en strakgetrokken.
Precies!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Taurus het volgende:
[..]![]()
Als je je hand op het bovenlichaam houdt en vervolgens op het onderlichaam toont dat inderdaad wel heel erg. Alléén de benen kunnen best. En alléén het bovenlichaam ook wel
donatella versacequote:Op donderdag 25 december 2008 07:31 schreef Michellee het volgende:
Wie is dat?
Oh hoe zie jij dan dan, zo?quote:Op donderdag 25 december 2008 10:04 schreef frank_en_helga het volgende:
dat is nep dat zie je zo
Nou, ik heb toch graag weer RECENTE foto's hier AUBquote:Op donderdag 25 december 2008 16:24 schreef Samson het volgende:
tja, recent hoeven ze blijkbaar niet meer te zijn dus maar tvp met Nicole:
Omfg..quote:
Of niet. Is niet te doen.quote:Op vrijdag 26 december 2008 17:45 schreef Kings het volgende:
(dan spit je maar de oude topics door!)
Ze staan er alletwee gewoon in hoor. De één aan de bovenkant en de ander aan de onderkant.quote:Op vrijdag 26 december 2008 18:44 schreef Ole het volgende:
Static, kun je die andere banner ook in de OP zetten?
quote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Niet schrikken....
BOE!
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet Donatella Versace, maar deze mooie mevrouw:quote:Op donderdag 25 december 2008 00:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Niet schrikken....
BOE!
[ afbeelding ]
Ben je scheel?quote:
Dat lijkt me stug voor een foto die krap een paar dagen oud is. En het is echt niet Meg Ryanquote:Op zondag 28 december 2008 10:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is meg ryan en niet courtney love, deze foto is al tig keer langsgekomen
quote:Op zondag 28 december 2008 10:59 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is meg ryan en niet courtney love, deze foto is al tig keer langsgekomen
quote:Op zondag 28 december 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik waardeer je stelligheid maar je hebt het zo ontzettend mis.
jullie hebben gelijk dat dit courtney love is mijn fout,maar de foto is wel al oudquote:Op zondag 28 december 2008 11:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik waardeer je stelligheid maar je hebt het zo ontzettend mis.
Hopelijk mag t ff offtopic, maar waar staat dat symbool van je voor? (je usericon) Ik zag het nl al eens bij iemand onlangs en ben benieuwd...quote:
Nou moet je toch echt ophouden, hij staat er gewoon relaxed bij ff. je ziet zn buikspieren zitten. Zo niet onflatteus dit. Half Nederland zou zo'n lijf als hem willen hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
Elk pondje door 't mondje voor Daniel Craig
[ afbeelding ]
Thanks, ik was zo benieuwd, een mooi symbool dusquote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is de sankofa, een symbool uit ghana en het betekent: We must go back and reclaim our past so we can move forward; so we understand why and how we came to be who we are today
edit; Zie hem nu wel. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij er uit ziet als je dit al zo noemtquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al zo noemt? Mij heb je hem niks horen noemen hoorquote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
edit; Zie hem nu wel. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij er uit ziet als je dit al zo noemt![]()
Als je dan perse een foto van hem wilt plaatsen, plaats dan iets als dit (ook niet waanzinnig onflatteus, maar sowieso al meer dan de foto van jou)quote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Met je opmerking insinueer je wel iets, anders had je de foto niet hier geplaatst.quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef Kings het volgende:
[..]
Dit al zo noemt? Mij heb je hem niks horen noemen hoor
als ze dat daar al schokkend vindenquote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/article109268.ece?slideshowPopup=true&articleId=109268&initialArticleId=109268
50 meest schokkende foto's van 2008 volgens News of the World
Bwehehe, bedankt!quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/article109268.ece?slideshowPopup=true&articleId=109268&initialArticleId=109268
Ik twijfel ook aan de echtheid van deze foto. Zo heb ik haar nog nooit gezien.quote:
Newsoftheworld faket geen foto's.quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Ole het volgende:
dat kan niet echt zijn
Die wilde ik ook posten!quote:
Vast al gepost, maar het onderschrift....quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
Deze foto blijft geniaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Vast al gepost, maar het onderschrift....![]()
[ afbeelding ]
On a backstage tour of stables at London's Olympia the Duchess of Cornwall meets a horse (right).
Dat onderschrift is inderdaad super!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Lov1 het volgende:
Vast al gepost, maar het onderschrift....![]()
Ja ik twijfelde al maar haar mond staat zo raarquote:
Ik mis de correcte spelling bij jouquote:
Jullie zijn echt niet wijs. Is DAT onflatteus?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al maar haar mond staat zo raar
omg hij lijkt wel een psychopaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:10 schreef Kimsomnia het volgende:
Het ligt niet alleen aan de kiek, maar damn, onflatteus is het:
[ link | afbeelding ]
Ergens temidden van dat haar gaat Theodore Kaczynski Joaquin Phoenix schuil.
Diddy kijkt trouwens alsof er accuzuur op zijn tanden zit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:18 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niet wijs. Is DAT onflatteus?
Ik mis zinnige reacties van jouquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik mis de correcte spelling bij jouZe kijkt hartstikke stoned.
Right back at ya.quote:
Een van de weinige keren dat ik moet lachen om de tekst op de foto.quote:
bahquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
die uitstraling heeft hij nooit gehad. (vind het sowieso een lelijke man)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
bah
het hele aantrekkelijke van james bond is gelijk weg![]()
weg glimmend strak lichaam, weg uitstraling.
Maar er gebeurt niet zoveel op het topic, daarom maar foto's die niet superonflatteus zijn, maar wel een beetjequote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef rena het volgende:
Als je moet uitleggen waarom hij onflatteus is, is hij eigenlijk niet onflatteus he
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Die ex van Paul McCartney (ik ben te lui om de naam te zoeken)
[ afbeelding ]
George, oudje?
quote:
jezusquote:
Me dunkt. In het begin kon ik nog wel snappen dat er vrouwen op hem zouden vallen, voor een one night stand of zo danquote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef MisterO het volgende:
Kevin Federline is gegroeid zeg...
[ afbeelding ]
Dat was toch altijd al zo'n vetklep, in Roseanne was ie al even dik volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MaLo het volgende:
John Goodman, díe is pas gegroeid
[ afbeelding ]
Omg.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MaLo het volgende:
John Goodman, díe is pas gegroeid
[ afbeelding ]
Desperate horsewivesquote:
Klopt, zijn jeugdfoto'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef rena het volgende:
Kei oude foto's dan, want hij heeft nu een kortgeschoren kopO god, waarom weet ik dat
Omg. Opgegraven veenlijk aan de wandelquote:
Als je nog niet aan die foto's van haar gewend bent is er serieus iets mis met je.quote:
Dit is de tweede bikinifoto die ik van haar zag, dankje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef static het volgende:
[..]
Als je nog niet aan die foto's van haar gewend bent is er serieus iets mis met je.
Ze heeft wel mascara opquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Debra Messing zonder Hollywoodschmink:
[ afbeelding ]
Valt toch best mee?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Debra Messing zonder Hollywoodschmink:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nikki Cox, zonde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er echt wel beter uit dan menig ander, maar ik postvaak foto's in dit topic van celebs 'au naturel'. Strikt gezien niet echt onflatteus en zéker niet lelijk, maar om er nu een apart 'celebs zonder make-up en hairdo' voor aan te maken...quote:
En dan die tanden erachterquote:
Ik snap het ook nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan die tanden erachter.
Hier kan je toch niet blij mee zijn?
Wat een debiel totaalplaatje.
Triestquote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nikki Cox, zonde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahahahaa OMG volgens mij hebben ze zijn hersenen ook gebotoxedquote:Op donderdag 8 januari 2009 15:14 schreef rena het volgende:
Verkeerde kant van de sigaret voor Mickey Rourke![]()
[ afbeelding ]
Die gifjes bedoel je? Nee, die zijn gepost op Oh No They Didn'tquote:Op vrijdag 9 januari 2009 22:45 schreef Treezz het volgende:
Amy Winehouse + De zelfde schoentjes![]()
[ afbeelding ]
Die foto's met die gekke gezichten heb je die van msn.nl?
Popazao!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 23:00 schreef Copycat het volgende:
Oh ja, die K-Fat!
Hoe heette dat nummer ook weer?
Ik dacht even dat het Sarah Jessica Parker wasquote:Op zondag 11 januari 2009 00:04 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Kate Winslet is niet blij met de papz
Op die laatste foto doet ze een aap naquote:Op vrijdag 9 januari 2009 13:32 schreef ChipsZak. het volgende:
Schaamteloos uit een ander SHOtopic gejat.
[ afbeelding ]
Kate Moss.
Het gaat met name om de laatste foto, maar de rest zat eraan vast
+2quote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het Sarah Jessica Parker was
Die valt wel meequote:Op zondag 11 januari 2009 20:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Jewel met een vreemd decolleté.
[ afbeelding ]
SJP heeft haar pukkel al 2 jaar geleden laten verwijderen of zoquote:
nu nog een man vinden die dat zegtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:25 schreef Koningin het volgende:
Sylvie van der Vaart
Ik vind haar eng.
[ afbeelding ]
Daar heb je volgens mij niet helemaal gelijk in. Ze is inderdaad superknap maar ze is enorm veel afgevallen, ze is echt heel mager nu!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
nu nog een man vinden die dat zegt
die is dus echt gewoon prachtig. envy
jasses, ik zou niet durven zoenen hoorquote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wie het is maar het stond op dlisted.com
Die meid is dinges. Die de dochter speelt in Cape Fear.quote:Op maandag 12 januari 2009 19:41 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
geen idee wie het is maar het stond op dlisted.com
Ik ken haar van Natural Born Killers.quote:Op woensdag 14 januari 2009 09:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die meid is dinges. Die de dochter speelt in Cape Fear.
Ze zingt ook in een band.
Kom niet op haar naam
Ik weet het weer. Juliette Lewis
quote:Op donderdag 15 januari 2009 21:39 schreef Treezz het volgende:
Minii - mi Verne Troyer
[ afbeelding ]
Lol, ik kom niet eens tot de helftquote:Op donderdag 15 januari 2009 21:59 schreef Treezz het volgende:
Amy Winehouse is echt ontzettend lening..... De ken ik nie
! jullie?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het een man (jongen) wasquote:Op vrijdag 16 januari 2009 14:03 schreef Nuna het volgende:
Ik snap trouwens niet wat Lindsey Lohan in die Samantha Ronson ziet
Ik schrik me echt kapot, watskebeurt?quote:
Ze hebben een nieuwe Derrick nodig, denk ik.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrik me echt kapot, watskebeurt?
Boy George jailed for 15mthsquote:Op vrijdag 16 januari 2009 18:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik schrik me echt kapot, watskebeurt?
Behalve zn benen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef KinkyGiraf het volgende:
WTF is er met Obama gebeurd??? Hij lijkt wel groen
[ afbeelding ]
Ja maar Silvie is toch ook een mix van iets (vraag me niet wat, maar herinner me alleen dat 1 van de ouders buitenlandse roots heeft).quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef bloodymary het volgende:
Ik vind Sylvie van der Vaart altijd net een travestiet. En ze heeft ook een gekke kleur.
quote:
Flinke schaamlippen!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Are U ready?
...
Vintage Madonna!
[ afbeelding ]
Naaktfoto Madonna te koop.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Are U ready?
...
Vintage Madonna!
[ afbeelding ]
Da gaade gij nie menen nie...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:56 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik heb al een bescheiden bod uitgebracht.
Nee hoor, want dan kan ik een maand nie eten niequote:
was zij niet 1/4 Indonesisch ofzo? Ik vind Sylvie wel mooi hoorquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:27 schreef Carmella het volgende:
[..]
Ja maar Silvie is toch ook een mix van iets (vraag me niet wat, maar herinner me alleen dat 1 van de ouders buitenlandse roots heeft).En tja, met wat zonnebank erbij levert dat soms wel wat op
![]()
Ik vind haar wel mooi, maar begrijp wel dat sommige haar niks vinden als het om uitstraling gaat.
Ze lijkt alleen zoveel ouder geworden de laatste 2 jaar. Maar dat enorm afvallen zal wel veel meespelen. Ze is van nature nou eenmaal niet de meest slanke (klein en chubby), dus als er dan zoveel afgaat ziet het er wat eng uit.
Desalniettemin ziet ze er altijd tiptop uit
je bedoelt vast janice van de muppet bandquote:Op zaterdag 17 januari 2009 02:28 schreef Carmella het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik moet meteen denken aan zo'n paard (dacht ik iig?) van Sesamstraat of van die Muppets, kan er écht niet opkomen en google helpt ook niet
volgens mij heb ik m nu. alleen is het een filmpjequote:Op zondag 18 januari 2009 07:58 schreef scrub_nurse het volgende:
nee er is een vrouwelijk paard met hele grote lippen en wimpers maar ik kan r ook niet vinden
Zoveel haar had ik nog nooit gezienquote:Op vrijdag 16 januari 2009 23:54 schreef KinkyGiraf het volgende:
Are U ready?
...
Vintage Madonna!
[ afbeelding ]
Dit is toch wel heel erg buitensporig (volgens mij).quote:Op zondag 18 januari 2009 14:08 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Zoveel haar had ik nog nooit gezien![]()
Is het bij alle vrouwen zo heftig als ze het laten wildgroeien?
quote:Op zondag 18 januari 2009 12:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij heb ik m nu. alleen is het een filmpje
quote:Op zondag 18 januari 2009 17:48 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
m das niet het gezicht dat ik bedoel..misschien vergis ik me wel
Dat ligt eraan, je hebt heel behaarde vrouwen en onbehaarde vrouwen, net als bij mannen. Ik denk wel dat het bij donkerharige (Latino-)vrouwen wel wat behaarder is dan bij de gemiddelde Noord-Europese vrouwquote:Op zondag 18 januari 2009 14:08 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
Zoveel haar had ik nog nooit gezien![]()
Is het bij alle vrouwen zo heftig als ze het laten wildgroeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |