Nou moet je toch echt ophouden, hij staat er gewoon relaxed bij ff. je ziet zn buikspieren zitten. Zo niet onflatteus dit. Half Nederland zou zo'n lijf als hem willen hebbenquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
Elk pondje door 't mondje voor Daniel Craig
[ afbeelding ]
Thanks, ik was zo benieuwd, een mooi symbool dusquote:Op zondag 28 december 2008 13:24 schreef scrub_nurse het volgende:
dat is de sankofa, een symbool uit ghana en het betekent: We must go back and reclaim our past so we can move forward; so we understand why and how we came to be who we are today
edit; Zie hem nu wel. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij er uit ziet als je dit al zo noemtquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al zo noemt? Mij heb je hem niks horen noemen hoorquote:Op zondag 28 december 2008 19:35 schreef rena het volgende:
[..]
edit; Zie hem nu wel. Ik ben nu wel heel benieuwd hoe jij er uit ziet als je dit al zo noemt![]()
Als je dan perse een foto van hem wilt plaatsen, plaats dan iets als dit (ook niet waanzinnig onflatteus, maar sowieso al meer dan de foto van jou)quote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
Met je opmerking insinueer je wel iets, anders had je de foto niet hier geplaatst.quote:Op zondag 28 december 2008 21:20 schreef Kings het volgende:
[..]
Dit al zo noemt? Mij heb je hem niks horen noemen hoor
als ze dat daar al schokkend vindenquote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/article109268.ece?slideshowPopup=true&articleId=109268&initialArticleId=109268
50 meest schokkende foto's van 2008 volgens News of the World
Bwehehe, bedankt!quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
http://www.newsoftheworld.co.uk/showbiz/article109268.ece?slideshowPopup=true&articleId=109268&initialArticleId=109268
Ik twijfel ook aan de echtheid van deze foto. Zo heb ik haar nog nooit gezien.quote:
Newsoftheworld faket geen foto's.quote:Op maandag 29 december 2008 19:24 schreef Ole het volgende:
dat kan niet echt zijn
Die wilde ik ook posten!quote:
Vast al gepost, maar het onderschrift....quote:Op maandag 29 december 2008 00:08 schreef Niek. het volgende:
Deze foto blijft geniaalquote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Vast al gepost, maar het onderschrift....![]()
[ afbeelding ]
On a backstage tour of stables at London's Olympia the Duchess of Cornwall meets a horse (right).
Dat onderschrift is inderdaad super!quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:45 schreef Lov1 het volgende:
Vast al gepost, maar het onderschrift....![]()
Ja ik twijfelde al maar haar mond staat zo raarquote:
Ik mis de correcte spelling bij jouquote:
Jullie zijn echt niet wijs. Is DAT onflatteus?quote:Op zaterdag 3 januari 2009 16:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ja ik twijfelde al maar haar mond staat zo raar
omg hij lijkt wel een psychopaatquote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:10 schreef Kimsomnia het volgende:
Het ligt niet alleen aan de kiek, maar damn, onflatteus is het:
[ link | afbeelding ]
Ergens temidden van dat haar gaat Theodore Kaczynski Joaquin Phoenix schuil.
Diddy kijkt trouwens alsof er accuzuur op zijn tanden zit.
quote:Op zaterdag 3 januari 2009 18:18 schreef Alcatraz het volgende:
[..]
Jullie zijn echt niet wijs. Is DAT onflatteus?
Ik mis zinnige reacties van jouquote:Op zaterdag 3 januari 2009 17:52 schreef rena het volgende:
[..]
Ik mis de correcte spelling bij jouZe kijkt hartstikke stoned.
Right back at ya.quote:
Een van de weinige keren dat ik moet lachen om de tekst op de foto.quote:
bahquote:Op zondag 28 december 2008 18:19 schreef Kings het volgende:
[ afbeelding ]
die uitstraling heeft hij nooit gehad. (vind het sowieso een lelijke man)quote:Op zondag 4 januari 2009 00:20 schreef B1nulnul het volgende:
[..]
bah
het hele aantrekkelijke van james bond is gelijk weg![]()
weg glimmend strak lichaam, weg uitstraling.
Maar er gebeurt niet zoveel op het topic, daarom maar foto's die niet superonflatteus zijn, maar wel een beetjequote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef rena het volgende:
Als je moet uitleggen waarom hij onflatteus is, is hij eigenlijk niet onflatteus he
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[ afbeelding ]
Die ex van Paul McCartney (ik ben te lui om de naam te zoeken)
[ afbeelding ]
George, oudje?
quote:
jezusquote:
Me dunkt. In het begin kon ik nog wel snappen dat er vrouwen op hem zouden vallen, voor een one night stand of zo danquote:Op maandag 5 januari 2009 12:42 schreef MisterO het volgende:
Kevin Federline is gegroeid zeg...
[ afbeelding ]
Dat was toch altijd al zo'n vetklep, in Roseanne was ie al even dik volgens mijquote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MaLo het volgende:
John Goodman, díe is pas gegroeid
[ afbeelding ]
Omg.quote:Op maandag 5 januari 2009 20:38 schreef MaLo het volgende:
John Goodman, díe is pas gegroeid
[ afbeelding ]
Desperate horsewivesquote:
Klopt, zijn jeugdfoto'squote:Op dinsdag 6 januari 2009 10:09 schreef rena het volgende:
Kei oude foto's dan, want hij heeft nu een kortgeschoren kopO god, waarom weet ik dat
Omg. Opgegraven veenlijk aan de wandelquote:
Als je nog niet aan die foto's van haar gewend bent is er serieus iets mis met je.quote:
Dit is de tweede bikinifoto die ik van haar zag, dankje.quote:Op woensdag 7 januari 2009 17:22 schreef static het volgende:
[..]
Als je nog niet aan die foto's van haar gewend bent is er serieus iets mis met je.
Ze heeft wel mascara opquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Debra Messing zonder Hollywoodschmink:
[ afbeelding ]
Valt toch best mee?quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Debra Messing zonder Hollywoodschmink:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 januari 2009 21:42 schreef Poison-Ivy het volgende:
Nikki Cox, zonde....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze ziet er echt wel beter uit dan menig ander, maar ik postvaak foto's in dit topic van celebs 'au naturel'. Strikt gezien niet echt onflatteus en zéker niet lelijk, maar om er nu een apart 'celebs zonder make-up en hairdo' voor aan te maken...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |