Die rechtse en idd bijna onherkenbaarquote:Op zondag 21 december 2008 21:02 schreef Deliah het volgende:
Wie van de twee is Lindsay Lohan?
Staat op Oh No They Didn't.... dus ik weet het persoonlijk niet zeker maar er wordt wel over LL gesproken daar.quote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... en weet je zeker dat het Lindsay is??
Ja, dat is wel een toppertje.quote:Op zondag 21 december 2008 21:05 schreef hierissieweer het volgende:
Die celine dion! OHO!
quote:Op zondag 21 december 2008 21:10 schreef Kings het volgende:
Ff een snelle TVP met Katie Holmes:
[ afbeelding ]
Hier een linkje naar alle foto's van het feestje... ik kan ook niet helemaal eruit opmakenquote:Op zondag 21 december 2008 21:03 schreef Michellee het volgende:
[..]
Nou inderdaad.... en weet je zeker dat het Lindsay is??
Je vraagt je toch af wat hij in hemelsnaam aan het uitbeelden is.quote:Op zondag 21 december 2008 21:51 schreef Cacao het volgende:
Grappig, maar niet zo flatteus:)
[ afbeelding ]
Wat de fuck is hier nou weer onflatteus aan? Dat ze niet recht in de camera kijkt of dat Perez een leuk piem0ltje op haar gefotoshopt heeft? Serieusquote:Op zondag 21 december 2008 21:19 schreef Enfermera het volgende:
TVPtje met Brooke 'Fuckface' HOgan:
[ afbeelding ]
Ze word niet mooi oud(er) iid. En ze is nog maar 33/34?quote:Op maandag 22 december 2008 12:12 schreef -Peach het volgende:
Ligt het nu aan mij of is Angelina Jolie veel minder mooi als eerst?
Ik ook. Is ie zijn cokeprobleempje (...) al een beetje te boven?quote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef Harajuku. het volgende:
Carson Daly, ik dacht eerst dat het Robbie Williams was
Jezes, hou nou 's op zeg. Ik probeer tenminste wat met foto's plaatsen, ik tvp niet alleen met een tekst.quote:Op zondag 21 december 2008 23:04 schreef rena het volgende:
[..]
Wat de fuck is hier nou weer onflatteus aan? Dat ze niet recht in de camera kijkt of dat Perez een leuk piem0ltje op haar gefotoshopt heeft? Serieus
Die foto's zijn al zo oud als de weg naar Romequote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef SEMTEX het volgende:
Victoria Silvstedt laat de boel 's leegslobberen...
[ afbeelding ]
Is dan ook bedoeld als evt. onderdeel van de banner.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef lurf_doctor het volgende:
Mee'n die kwam in deel 25 (oid) al voorbij
dat was expres vanwege de nieuwe bannerquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:50 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Mee'n die kwam in deel 25 (oid) al voorbij
quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dan ook bedoeld als evt. onderdeel van de banner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |