Ja ik zag het alquote:Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef paultjuhhh het volgende:
Voetbal omdat het over voetbalgeweld gaat
Volgens mij staat "Nederland in 12 moorden" iedere week op dit tijdstip geprogrammeerd, dat aflevering 11 van de serie van 12 nou toevallig over een hooliganmoord gaat lijkt me geen reden om het programma te verplaatsen.quote:Op zondag 21 december 2008 19:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hmm interessant, ik zap even weg van Studio Sport. Wel raar dat ze deze programma's tegen elkaar programmeren.
Oh, dat wist ik niet. Dan heb ik natuurlijk niets gezegd.quote:Op zondag 21 december 2008 19:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij staat "Nederland in 12 moorden" iedere week op dit tijdstip geprogrammeerd, dat aflevering 11 van de serie van 12 nou toevallig over een hooliganmoord gaat lijkt me geen reden om het programma te verplaatsen.
Zie nou pas dat het was, dus morgen terug kijken... maar wat had manke nelis nou weer te melden? was ie er nog trots op?quote:
Nogal, hij kreeg er zelfs een stijve plasser van.quote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zie nou pas dat het was, dus morgen terug kijken... maar wat had manke nelis nou weer te melden? was ie er nog trots op?
Post dan iets anders als je zo graag in het topic wilt komenquote:Op zondag 21 december 2008 20:09 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen Dennis
Hij was altijd degene die andere vakken op ging, hij was de heldquote:Op zondag 21 december 2008 20:04 schreef Superheld het volgende:
[..]
Zie nou pas dat het was, dus morgen terug kijken... maar wat had manke nelis nou weer te melden? was ie er nog trots op?
x 2quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gemist, morgen maar even terug kijken dus.
quote:Op zondag 21 december 2008 21:45 schreef paultjuhhh het volgende:
Geen dank jongens ik ben er voor jullie
gr je fok vriend paultjuhhh
Geen dank voor mijn goede humorquote:
Nee, de oude bestond na excelsior-NAC opeens niet meer...quote:
Misschien struikelde hij... Daarom word je ook geleerd niet met messen te rennen, daar gebeuren nl ongelukjes meequote:Op zondag 21 december 2008 23:23 schreef Superheld het volgende:
Wel een hele andere docu dan de andere docu's of talkshows over hetzelfde onderwerp, das al een pluspunt opzich...
Ben het maar half eens met de conclusie dat het een ongeluk zou zijn, tuurlijk ging de grote meerderheid om een potje te vechten (helaas met al die wapens, van beide zijde), maar als er 3 man nadat hij op de grond ligt hem oprapen en er sowieso een hem steekt dan kan je niet meer spreken van een ongeluk.....
En tja, Gijs nog steeds spreken alsof ie nog steeds hoolie is maar al jaren (zelf) niks meer doen, maargoed zijn zoontje moet tegenwoordig de 'familie eer' redden met de RJK...
hihiquote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien struikelde hij... Daarom word je ook geleerd niet met messen te rennen, daar gebeuren nl ongelukjes mee
Ok, zou kunnen. Ben niet meer zo up-to-date als vroeger het geval was.quote:Op maandag 22 december 2008 00:55 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nee, de oude bestond na excelsior-NAC opeens niet meer...
Maar tegenwoordig is de RJK weer nieuw leven ingeblazen door die nieuwe jonge jochies meen ik te hebben vernomen....
Dennis is onze deskundige on wheels.quote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef Leonos het volgende:
Welke andere vakken?
Hij komt alleen niet verder als noordquote:Op maandag 22 december 2008 12:38 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dennis is onze deskundige on wheels.
Wat een bagger zeg dat programma.
Dat was verder wel een vrij humoristische reactie op die Amsterdammer die met bivakmuts op zat te janken dat Feyenoord met veel meer was gekomen dan afgesproken.quote:
Had inderdaad liever een aantal Ajacieden die erbij waren aan het woord gezien. Of hebben die allemaal geweigerd?quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef DuvelDuvel het volgende:
En waarom laten ze alleen die mongool van een gijs aan het woord.
Bartjequote:Op maandag 22 december 2008 10:27 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien struikelde hij... Daarom word je ook geleerd niet met messen te rennen, daar gebeuren nl ongelukjes mee
Er wordt niet of nauwelijks over gesproken, laat staan op tv.quote:Op maandag 22 december 2008 15:23 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Had inderdaad liever een aantal Ajacieden die erbij waren aan het woord gezien. Of hebben die allemaal geweigerd?
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?quote:Op maandag 22 december 2008 15:32 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Er wordt niet of nauwelijks over gesproken, laat staan op tv.
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?
Kan het begrijpen hoor, bijvoorbeeld Gijs kickt volgens mij wel op een camera op z'n snuffert
Dat waren die gasten met die TNT toch?quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.
Onderlinge afspraken? De mensen die er bij waren al veel mee klaar zijn? Banen, vrouwen en kinderen die ze kwijt kunnen raken? En wat schieten ze er überhaupt mee op?quote:Op maandag 22 december 2008 15:41 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen zin om de media op te zoeken of schaamte?
Kan het begrijpen hoor, bijvoorbeeld Gijs kickt volgens mij wel op een camera op z'n snuffert
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat waren die gasten met die TNT toch?
Ja en die sjaalsquote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat waren die gasten met die TNT toch?
Daar ging ik al wel vanuit ja, dat bedoelde ik met de mediaquote:Op maandag 22 december 2008 15:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Onderlinge afspraken? De mensen die er bij waren al veel mee klaar zijn? Banen, vrouwen en kinderen die ze kwijt kunnen raken? En wat schieten ze er überhaupt mee op?
linkje?quote:Op maandag 22 december 2008 19:52 schreef groenen het volgende:
Die 'harde kern' documentaire op Youtube is een stuk leuker, vooral met die Groninger.
quote:
quote:
Sterker nog, het was volgens mij zelfs een Ajax-tattooquote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Twerk het volgende:
Die Groninger is idd weird.. Als ik me niet vergis liet hij toen ook nog een Utrecht tattoo weghalen samen met Bas van Hout..?
Dat klopt ja deels ja. Volgend mij gaat alleen de 1e aflevering over Hooliganisme:quote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Apfel. het volgende:
en dan komt bnn straks ook nog met n programma over hooligans. Weer f'noord wat aan het woord is in dat gesprek met sophie hilbrand. Vanaf januari te zien volgens mij, 9weken lang.
Dat was ook gewoon een genante vertoning.quote:Op maandag 22 december 2008 15:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ajacieden zijn nooit happig geweest op camera's. Dat met Danny Dyer werd die jongens die daar zaten dan ook niet in dank afgenomen. Gijs die geilt er inderdaad op.
Hehe ok. Ik meende het stadswapen van Utrecht te herkennen.quote:Op maandag 22 december 2008 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sterker nog, het was volgens mij zelfs een Ajax-tattoo
Ja nogal. Dat die gasten zelf niet doorhebben dat ze ook anderen voor lul zetten.. Dieptepunt was nog wel dat ie op een gegeven moment sprak over "And the 3rd World War is coming up"..quote:Op maandag 22 december 2008 20:44 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Dat was ook gewoon een genante vertoning.
"We have tnt from switzerland oid"
Ja, maar volgens mij was hij vroeger Ajacied.quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hehe ok. Ik meende het stadswapen van Utrecht te herkennen.
knuppeltje hier, kettinkje daar, wat een gastquote:
Kon het niet helemaal zien, maar het was iig rood-wit.quote:Op maandag 22 december 2008 20:38 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Sterker nog, het was volgens mij zelfs een Ajax-tattoo
quote:Op maandag 22 december 2008 16:54 schreef _Mike_ het volgende:
Ik krijg er gewoon een stijve plasser van als die agentjes zo naar je staan te wijzen
quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef denthemen het volgende:
Die Gijs kan nooit journalist zijn , als je die site van hem bekijkt, wat een spelfouten maakt die gast
Goeie vergelijking!quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajacieden die hier Gijs komen bashen terwijl ze zelf nog nooit verder zijn gegaan als een spreekkoor!
In tegenstelling tot Dirk-Kuijt natuurlijk, dat is pas een hooligan!!quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajacieden die hier Gijs komen bashen terwijl ze zelf nog nooit verder zijn gegaan als een spreekkoor!
Ah, we hebben onze eigen Gijs.quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Argumenten zijn welkom.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Dirk-Kuijt natuurlijk, dat is pas een hooligan!!
Wat een bullshit argument waarom wij geen mening mogen hebben
Gijs vergelijken met een moordenaarquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goeie vergelijking!
Dus je mag een moordenaar van een kind ook niet 'bashen' als je zelf nooit iets vergelijkbaars hebt gedaan?
Die gast is gewoon oliedom en allesbehalve stoer. En of het nu een Feyenoorder, Ajacied of wat dan ook is, maakt geen fuck uit.
Elke Ajax supporter is van de pogoquote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Argumenten zijn welkom.
Dingen zoals: "Hij krijgt er een stijve plasser van" terwijl ze die zelf van de Pogo krijgen zijn debiel en triest.
Oja is dat zo? Is het bewezen dat een Feyenoord hooligan Picornie heeft vermoord? Is er iemand veroordeeld dan?quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan is Gijs ook een moordenaar, wat een mede hooligan heeft Picornie vermoord
Ja, je bent dus echt zo kinderachtigquote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja is dat zo? Is het bewezen dat een Feyenoord hooligan Picornie heeft vermoord? Is er iemand veroordeeld dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja is dat zo? Is het bewezen dat een Feyenoord hooligan Picornie heeft vermoord? Is er iemand veroordeeld dan?
Jij bent die ene met dat petje?quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze doen ook écht alles om in de media te komen he:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
Jij als topboi zou ze toch moeten kennen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij bent die ene met dat petje?
Ik vraag het aan jou.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, je bent dus echt zo kinderachtig
Je gaat het ontkennen? En de holocaust, die was er zeker ook niet?
Dan is 'ie het zoontje vanquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij bent die ene met dat petje?
Dat je met zulk soort uitspraken komt zegt denk ik al genoeg over hoe sterk jij staat in de discussiequote:
quote:Sophie Hilbrand op pad met hooligans
Het praatprogramma is vanaf 4 januari (23.00 uur) negen weken lang te zien op Nederland 3, maakte BNN gisteren bekend.
Het praatprogramma is vanaf 4 januari (23.00 uur) negen weken lang te zien op Nederland 3, maakte BNN gisteren bekend.
In Sophie op 3 bezoekt Hilbrand onder meer Rotterdamse hooligans, de Amsterdamse Hells Angels, de Koninklijke Marine en krakers. Ze onderzoekt hun manier van leven en denken door met ze te praten en met ze op pad te gaan. Volgens de omroep opent ze hiermee deuren van werelden die normaal gesproken in beslotenheid samenkomen.
In de eerste aflevering duikt ze in de wereld van de harde kern van Feyenoord. Ze vraagt de hooligans hoe ver hun clubliefde gaat en waarom er zo veel geweld bij komt kijken.
Aan tafel zitten onder anderenLeonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op Twente-supporter Erik Lassche). Daarnaast kreeg Sophie de kans om met de harde kern mee te gaan naarde wedstrijd van Feyenoord tegen de Poolse club Lech Poznan.
Sophie op 3 wordt de tweede talkshow van Hilbrand. Vorig seizoen presenteerde ze samen met de inmiddels naar Net5 verhuisde Katja Schuurman een praatprogramma. Deze show was geen doorslaand succes. Hilbrand kwam in 2004 bij BNN nadat ze doorbrak bij 6Pack. Bij de jongerenomroep presenteerde ze onder meer Spuiten & Slikken.
post ff op hardcore hooligans, daar is Gijs ook een topboyyyquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze doen ook écht alles om in de media te komen he:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
Allemaal een zionistisch complot inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
En de holocaust, die was er zeker ook niet?
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Twerk het volgende:
Hoe ligt Gijs eigenlijk tegenwoordig bij SCF?
Kan me ergens ook wel voorstellen dat velen er zo langzamerhand wel een beetje moe van worden.. Van zo'n filmend iemand die te pas en te onpas de publiciteit zoekt... Die enorme status lijkt me nog wel mee te vallen tegenwoordig (=
Gast. Het gaat om de vergelijking. Je mag dus pas iemand bashen als je iets vergelijkbaars hebt uitgevreten? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gijs vergelijken met een moordenaar
FeyenoorderT.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Zwansen het volgende:
En waarom zou je zo'n persoon verdedigen?
Dat zegt hij zelf in het filmpje Dirk Kneus, ik citeerde hem alleen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Argumenten zijn welkom.
Dingen zoals: "Hij krijgt er een stijve plasser van" terwijl ze die zelf van de Pogo krijgen zijn debiel en triest.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf in het filmpje Dirk Kneus, ik citeerde hem alleen.![]()
Hij roept niet dat het ok is, hij zegt "dat'ie ermee kan leven". Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand die roept dat het ok is om mensen in een rolstoel te schoppen mag je niet bekritiseren?
Klopt, maar ik denk dat iedereen het wel hem (sowieso, iedereen die het zegt) eens is dat er tegenwoordig geen regels/ codes meer zijn. Zowel bij het voetbal als in het "normale leven".quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef denthemen het volgende:
En wanneer je besluit om te knokken weet je dat er zoiets kan gebeuren, ik zeg niet dat het normaal is
Hij is van de pers jwt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:07 schreef Chadi het volgende:
Heeft die gast ook nog een baan?
Tering. Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Een bruin hemd zou je dus goed staan?
Lol, waar zeg ik dat? Het gaat puur om het feit dat ik zulke mensen nooit zou verdedigen. Ongeacht wie ze zijn. En dat heeft niks met bruinhemden te maken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:25 schreef Kopbal het volgende:
Pedofilie vergelijken met hooliganisme, het wordt steeds leuker hier.
Dat zegt ie toch niet. Hij zegt dat het kan gebeuren dat je in een rolstoel beland als je bij dat soort dingen aanwezig bent.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:37 schreef Zero2Nine het volgende:
Iemand die roept dat het ok is om mensen in een rolstoel te schoppen mag je niet bekritiseren?
waarom zeg je dat niet dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:53 schreef denthemen het volgende:
En wanneer je besluit om te knokken weet je dat er zoiets kan gebeuren, ik zeg niet dat het normaal is
te wat?quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:56 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
waarom zeg je dat niet dan ?
te chicken of zo?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:56 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
waarom zeg je dat niet dan ?
te chicken of zo?
Het is adhv de situatie en bestaande camerabeelden makkelijk te herleiden dat het er een van feyenoord geweest moet zijn (buiten het feit dat het volstrekt logisch is dat dit zo is). Maar justitie zag in begin F. ("de man die terug ging") van Ajax als hoofdverdachte.quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
voetbal heeft toch niet met voetbalgeweld te maken?quote:Op zondag 21 december 2008 19:25 schreef Paul het volgende:
Voetbal omdat het over voetbalgeweld gaat
Voetbal geweld heeft niets met voetbal te maken zeg je?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
voetbal heeft toch niet met voetbalgeweld te maken?
voetballers hebben brains - de geweldplegers zijn een stelletje mongolen die niet wat beters te doen hebben dan elkaar de weinige hersencellen die hebben in slaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |