Ah, we hebben onze eigen Gijs.quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ajacieden die hier Gijs komen bashen terwijl ze zelf nog nooit verder zijn gegaan als een spreekkoor!
Argumenten zijn welkom.quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Dirk-Kuijt natuurlijk, dat is pas een hooligan!!
Wat een bullshit argument waarom wij geen mening mogen hebben
Gijs vergelijken met een moordenaarquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goeie vergelijking!
Dus je mag een moordenaar van een kind ook niet 'bashen' als je zelf nooit iets vergelijkbaars hebt gedaan?
Die gast is gewoon oliedom en allesbehalve stoer. En of het nu een Feyenoorder, Ajacied of wat dan ook is, maakt geen fuck uit.
Elke Ajax supporter is van de pogoquote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Argumenten zijn welkom.
Dingen zoals: "Hij krijgt er een stijve plasser van" terwijl ze die zelf van de Pogo krijgen zijn debiel en triest.
Oja is dat zo? Is het bewezen dat een Feyenoord hooligan Picornie heeft vermoord? Is er iemand veroordeeld dan?quote:Op maandag 22 december 2008 22:12 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dan is Gijs ook een moordenaar, wat een mede hooligan heeft Picornie vermoord
Ja, je bent dus echt zo kinderachtigquote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja is dat zo? Is het bewezen dat een Feyenoord hooligan Picornie heeft vermoord? Is er iemand veroordeeld dan?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Oja is dat zo? Is het bewezen dat een Feyenoord hooligan Picornie heeft vermoord? Is er iemand veroordeeld dan?
Jij bent die ene met dat petje?quote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze doen ook écht alles om in de media te komen he:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
Jij als topboi zou ze toch moeten kennen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij bent die ene met dat petje?
Ik vraag het aan jou.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ja, je bent dus echt zo kinderachtig
Je gaat het ontkennen? En de holocaust, die was er zeker ook niet?
Dan is 'ie het zoontje vanquote:Op maandag 22 december 2008 22:19 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij bent die ene met dat petje?
Dat je met zulk soort uitspraken komt zegt denk ik al genoeg over hoe sterk jij staat in de discussiequote:
quote:Sophie Hilbrand op pad met hooligans
Het praatprogramma is vanaf 4 januari (23.00 uur) negen weken lang te zien op Nederland 3, maakte BNN gisteren bekend.
Het praatprogramma is vanaf 4 januari (23.00 uur) negen weken lang te zien op Nederland 3, maakte BNN gisteren bekend.
In Sophie op 3 bezoekt Hilbrand onder meer Rotterdamse hooligans, de Amsterdamse Hells Angels, de Koninklijke Marine en krakers. Ze onderzoekt hun manier van leven en denken door met ze te praten en met ze op pad te gaan. Volgens de omroep opent ze hiermee deuren van werelden die normaal gesproken in beslotenheid samenkomen.
In de eerste aflevering duikt ze in de wereld van de harde kern van Feyenoord. Ze vraagt de hooligans hoe ver hun clubliefde gaat en waarom er zo veel geweld bij komt kijken.
Aan tafel zitten onder anderenLeonardo (veroordeeld voor de dood van Ajacied Carlo Picornie) en André (veroordeeld voor de moord op Twente-supporter Erik Lassche). Daarnaast kreeg Sophie de kans om met de harde kern mee te gaan naarde wedstrijd van Feyenoord tegen de Poolse club Lech Poznan.
Sophie op 3 wordt de tweede talkshow van Hilbrand. Vorig seizoen presenteerde ze samen met de inmiddels naar Net5 verhuisde Katja Schuurman een praatprogramma. Deze show was geen doorslaand succes. Hilbrand kwam in 2004 bij BNN nadat ze doorbrak bij 6Pack. Bij de jongerenomroep presenteerde ze onder meer Spuiten & Slikken.
post ff op hardcore hooligans, daar is Gijs ook een topboyyyquote:Op maandag 22 december 2008 22:17 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ze doen ook écht alles om in de media te komen he:
http://elfyourself.jibjab.com/view/MxnzJnxWaQChMHIZhyR2
Allemaal een zionistisch complot inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 22:18 schreef denthemen het volgende:
En de holocaust, die was er zeker ook niet?
Daar ben ik inderdaad ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 22 december 2008 22:31 schreef Twerk het volgende:
Hoe ligt Gijs eigenlijk tegenwoordig bij SCF?
Kan me ergens ook wel voorstellen dat velen er zo langzamerhand wel een beetje moe van worden.. Van zo'n filmend iemand die te pas en te onpas de publiciteit zoekt... Die enorme status lijkt me nog wel mee te vallen tegenwoordig (=
Gast. Het gaat om de vergelijking. Je mag dus pas iemand bashen als je iets vergelijkbaars hebt uitgevreten? Waar slaat dat op?quote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gijs vergelijken met een moordenaar
FeyenoorderT.quote:Op maandag 22 december 2008 22:34 schreef Zwansen het volgende:
En waarom zou je zo'n persoon verdedigen?
Dat zegt hij zelf in het filmpje Dirk Kneus, ik citeerde hem alleen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Argumenten zijn welkom.
Dingen zoals: "Hij krijgt er een stijve plasser van" terwijl ze die zelf van de Pogo krijgen zijn debiel en triest.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:46 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat zegt hij zelf in het filmpje Dirk Kneus, ik citeerde hem alleen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |