Heej je bent er weerquote:
Merel!quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef D.Rose het volgende:
wtf is Merel
Anyway, TT's met meningen zijn niet representatief
Merel is die domme 17 jarige breezer die in het huis bleef slapenquote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef D.Rose het volgende:
wtf is Merel
De eerste slaapgast, had een lusiteraarswedstrijd gewonnen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef D.Rose het volgende:
wtf is Merel
Dat heb ik dan gemist, heb alleen Ilse gezienquote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Merel is die domme 17 jarige breezer die in het huis bleef slapen
Ik heb nu al zin in half één. Lekker slapen.quote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ik het volhoud tot zo laat
Alle grappen mbt giel zijn al gemaakt zeker?quote:Op zondag 21 december 2008 18:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Merel is die domme 17 jarige breezer die in het huis bleef slapen
quote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat ik het volhoud tot zo laat
quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Alle grappen mbt giel zijn al gemaakt zeker?
Het was echt supergezellig! Heb wel een beetje mijn eetlust verloren helaasch, maar heerlijke thee en het was echt zo leuk! Leuke collega's heb ikquote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Seam het volgende:
[..]
Heej je bent er weer![]()
Hoe was het vanmiddag?
Bah.quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Alle grappen mbt giel zijn al gemaakt zeker?
Je hebt niks gemist. Ilse was leukerquote:Op zondag 21 december 2008 18:14 schreef D.Rose het volgende:
Dat heb ik dan gemist, heb alleen Ilse gezien
Ik kan ook beter op de iPhone verder gaan, die is sneller dan mijn 10 jaar oude HP geval waar ik nu op werkquote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Wifi bij mijn ouders op de iphone aangezet. Werkt iets sneller dan gprs....
Ik kan uitslapen zolang als ik wil, maar ik heb koppijnquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed hoor
Damn ik moet morgen wel om 6 uur opstaan
quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef hakkkuh het volgende:
weet iemand hoe ik een filmpje in 3en kan delen?
Mooi zoquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was echt supergezellig! Heb wel een beetje mijn eetlust verloren helaasch, maar heerlijke thee en het was echt zo leuk! Leuke collega's heb ik![]()
Waarom in 3-en ??quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef hakkkuh het volgende:
weet iemand hoe ik een filmpje in 3en kan delen?
Dan zal het hakken wel niet veel goeds doenquote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan uitslapen zolang als ik wil, maar ik heb koppijn
Oh dat heb ik ook gemistquote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat ging maar door, Giel leek bijna op haar te azen
ging met haar een uitdaging aan om samen aan de ramen te likken
quote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat jij dat niet weet met zo n naam
Lastig hequote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik mis wel een ververs knop onder aan het scherm. Nu eten, ziet er gezond uit.....
Ik vrees het ergste. Dat wordt dus geen goeie anthem dit jaar . . .quote:
Denk het ook niet nee, maar och!quote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan zal het hakken wel niet veel goeds doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |