Ik kan ook beter op de iPhone verder gaan, die is sneller dan mijn 10 jaar oude HP geval waar ik nu op werkquote:Op zondag 21 december 2008 18:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Wifi bij mijn ouders op de iphone aangezet. Werkt iets sneller dan gprs....
Ik kan uitslapen zolang als ik wil, maar ik heb koppijnquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed hoor
Damn ik moet morgen wel om 6 uur opstaan
quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef hakkkuh het volgende:
weet iemand hoe ik een filmpje in 3en kan delen?
Mooi zoquote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het was echt supergezellig! Heb wel een beetje mijn eetlust verloren helaasch, maar heerlijke thee en het was echt zo leuk! Leuke collega's heb ik![]()
Waarom in 3-en ??quote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef hakkkuh het volgende:
weet iemand hoe ik een filmpje in 3en kan delen?
Dan zal het hakken wel niet veel goeds doenquote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik kan uitslapen zolang als ik wil, maar ik heb koppijn
Oh dat heb ik ook gemistquote:Op zondag 21 december 2008 18:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]dat ging maar door, Giel leek bijna op haar te azen
ging met haar een uitdaging aan om samen aan de ramen te likken
quote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat jij dat niet weet met zo n naam
Lastig hequote:Op zondag 21 december 2008 18:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik mis wel een ververs knop onder aan het scherm. Nu eten, ziet er gezond uit.....
Ik vrees het ergste. Dat wordt dus geen goeie anthem dit jaar . . .quote:
Denk het ook niet nee, maar och!quote:Op zondag 21 december 2008 18:17 schreef Seam het volgende:
[..]
Dan zal het hakken wel niet veel goeds doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |