quote:Op zondag 21 december 2008 18:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel vroeg door de brievenbus of ik de vriendin van Sandstorm was toen ik al die flyers erdoorheen perste
Ik vrees dat dat niet zal gebeuren. Ik baal ook wel dat ik zo weg moet.quote:Op zondag 21 december 2008 18:06 schreef Kolomo het volgende:
Toch wel een beetje balen, Paul nu... ik moet zo weg en had me al een beetje verheugd op 22-02 Paul. Maar goed, dat gehak zal er evengoed zijn... wel raar dat dat dan in Giels set valt...
Hoop wel dat er minstens een keertje Paul van 22-02 zal zijn, dan heb ik meeste tijd om echt te kijken (rest van de dag is het achtergrond)...
Ben jij die met de pet ??quote:
Wat zei je? "nee, ik doe aan FOK!"quote:Op zondag 21 december 2008 18:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel vroeg door de brievenbus of ik de vriendin van Sandstorm was toen ik al die flyers erdoorheen perste
quote:Op zondag 21 december 2008 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat zei je? "nee, ik doe aan FOK!"
Heb geduld.quote:Op zondag 21 december 2008 18:10 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik zei tegen hem: "dat zou je bijna denken heh" En toen zei hij dat ie t zou regelen voor me (bright eyes en een aankondiging over de veiling van Sandstorm....)
![]()
![]()
Tjee ik dacht dat ik een grote steen had...quote:Op zondag 21 december 2008 18:10 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf is dat hakken steeds?
Stom zeg, de volgorde 18-22 Giel, 22-02 Paul, 02-06 Coen lijkt me toch geen probleemquote:Op zondag 21 december 2008 18:08 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niet zal gebeuren. Ik baal ook wel dat ik zo weg moet.
Why?quote:Op zondag 21 december 2008 18:10 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Vanavond om 00:00 hakken met Paul!
quote:Op zondag 21 december 2008 18:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tjee ik dacht dat ik een grote steen had...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |